Älkää nyt hyvät ihmiset jääkö seisoskelemaan keskelle käytävää tai heti liukuportaiden alapäähän ostoksilla käydessänne.
Mikään ei ole niin idioottimaista, kuin kulkuväylän tukkiminen muilta asiakkailta, samaten keskellä käytävää seisoskelu ja jutskailu, eikö voi sen vertaa siirtyä sivuun, että muut pääsevät kulkemaan rauhassa ohi.
Samaten kassajonossa, ne ostoskärryt eivät ole sitä varten, että niillä tökitään edellä seivovaa selkään.
Varsinkin naispuolisilla on opittavaa sivistyksellisen ostosreissun tekemisessä :D
Ostoksilla on kivaa
5
756
Vastaukset
- leppäkerttunen-
Samaten se on ärsyttävää kun tulee hissistä ulos,
niin muut ihmiset tunkevat sinne sisälle,
eivätkä viitsi odottaa että on itse sieltä ulos laahustanut.- Sooja
Tän mäki oon huomannu ja äRRsyttää..se hissi ei mee yhtään sen nopeempaa vaikka sinne änkis kuinka...yleensäki ottaen suomalaisten olis hyvä käydä jossain "tapakoulutukses". Siitä vois tehä vaikka pakollisen kurssin kouluihin. Ensimmäinen tunti olis että: kuinka sanotaan päivää ja kiitos?
(eikä koske todellakaan nuorisoa vaan kaikkia ikäryhmiä...) niih, ettäs tiiätte. ;) - vois myös..
Sooja kirjoitti:
Tän mäki oon huomannu ja äRRsyttää..se hissi ei mee yhtään sen nopeempaa vaikka sinne änkis kuinka...yleensäki ottaen suomalaisten olis hyvä käydä jossain "tapakoulutukses". Siitä vois tehä vaikka pakollisen kurssin kouluihin. Ensimmäinen tunti olis että: kuinka sanotaan päivää ja kiitos?
(eikä koske todellakaan nuorisoa vaan kaikkia ikäryhmiä...) niih, ettäs tiiätte. ;)opettaa kuinka pyydetään "anteeksi"..
- Nuori asiakas..
Ei tarvi mummeleiden ihmetellä jos nuoret on pahatapaisia. Olin tuossa alennusmyynnissä,niin joku muori tuli ja linttas ostoskorinsa suoraan mun sormille kassalla. Korihan painoi tietenkin kuin synti ja kävi ihan saakelin kipeetä. Karjasin,että ai saa**na! muori rupes marmattaan hirveesti, en kyennyt enää hillitsemään itseäni vaan sanoin kaikki mitä kävi mielessä. Käskin sen muorin kahtoa mihin survoo korinsa,sillä koria ei saa liukuhihnalle laittaa. Ottipahan korinsa pois.. Vähän meinas hävettää jälkikäteen,mutta kuulipahan mitä mieltä olin..
- usein
mummot ja papat ovat aika monet kiukkusia,ohittelevat kassa jonossa,kävelevät päin punasia liikennevaloissa,marmattavat kerrostalossa joka asiasta ja juoruilevat jokaisen asukkaan asioista,toivottavasti jos itse elän siihen ikään en tule samanlaiseksi:o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset25217397Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18012368Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El706150MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny214975Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694965Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.314074Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta953652Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja323647NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun413151Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463119