Ostoksilla on kivaa

tai sitten ei :(

Älkää nyt hyvät ihmiset jääkö seisoskelemaan keskelle käytävää tai heti liukuportaiden alapäähän ostoksilla käydessänne.

Mikään ei ole niin idioottimaista, kuin kulkuväylän tukkiminen muilta asiakkailta, samaten keskellä käytävää seisoskelu ja jutskailu, eikö voi sen vertaa siirtyä sivuun, että muut pääsevät kulkemaan rauhassa ohi.

Samaten kassajonossa, ne ostoskärryt eivät ole sitä varten, että niillä tökitään edellä seivovaa selkään.

Varsinkin naispuolisilla on opittavaa sivistyksellisen ostosreissun tekemisessä :D

5

784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leppäkerttunen-

Samaten se on ärsyttävää kun tulee hissistä ulos,
      niin muut ihmiset tunkevat sinne sisälle,
      eivätkä viitsi odottaa että on itse sieltä ulos laahustanut.

• Sooja

Tän mäki oon huomannu ja äRRsyttää..se hissi ei mee yhtään sen nopeempaa vaikka sinne änkis kuinka...yleensäki ottaen suomalaisten olis hyvä käydä jossain "tapakoulutukses". Siitä vois tehä vaikka pakollisen kurssin kouluihin. Ensimmäinen tunti olis että: kuinka sanotaan päivää ja kiitos?

(eikä koske todellakaan nuorisoa vaan kaikkia ikäryhmiä...) niih, ettäs tiiätte. ;)

• vois myös..
        Sooja kirjoitti:

Tän mäki oon huomannu ja äRRsyttää..se hissi ei mee yhtään sen nopeempaa vaikka sinne änkis kuinka...yleensäki ottaen suomalaisten olis hyvä käydä jossain "tapakoulutukses". Siitä vois tehä vaikka pakollisen kurssin kouluihin. Ensimmäinen tunti olis että: kuinka sanotaan päivää ja kiitos?

(eikä koske todellakaan nuorisoa vaan kaikkia ikäryhmiä...) niih, ettäs tiiätte. ;)

opettaa kuinka pyydetään "anteeksi"..

• Nuori asiakas..

Ei tarvi mummeleiden ihmetellä jos nuoret on pahatapaisia. Olin tuossa alennusmyynnissä,niin joku muori tuli ja linttas ostoskorinsa suoraan mun sormille kassalla. Korihan painoi tietenkin kuin synti ja kävi ihan saakelin kipeetä. Karjasin,että ai saa**na! muori rupes marmattaan hirveesti, en kyennyt enää hillitsemään itseäni vaan sanoin kaikki mitä kävi mielessä. Käskin sen muorin kahtoa mihin survoo korinsa,sillä koria ei saa liukuhihnalle laittaa. Ottipahan korinsa pois.. Vähän meinas hävettää jälkikäteen,mutta kuulipahan mitä mieltä olin..

• usein

mummot ja papat ovat aika monet kiukkusia,ohittelevat kassa jonossa,kävelevät päin punasia liikennevaloissa,marmattavat kerrostalossa joka asiasta ja juoruilevat jokaisen asukkaan asioista,toivottavasti jos itse elän siihen ikään en tule samanlaiseksi:o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      152
      2851
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      27
      2754
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      180
      1607
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1475
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      312
      1396
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      97
      1363
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      67
      1174
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1168
    9. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      71
      1118
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      71
      1041
    Aihe