Ostoksilla on kivaa

tai sitten ei :(

Älkää nyt hyvät ihmiset jääkö seisoskelemaan keskelle käytävää tai heti liukuportaiden alapäähän ostoksilla käydessänne.

Mikään ei ole niin idioottimaista, kuin kulkuväylän tukkiminen muilta asiakkailta, samaten keskellä käytävää seisoskelu ja jutskailu, eikö voi sen vertaa siirtyä sivuun, että muut pääsevät kulkemaan rauhassa ohi.

Samaten kassajonossa, ne ostoskärryt eivät ole sitä varten, että niillä tökitään edellä seivovaa selkään.

Varsinkin naispuolisilla on opittavaa sivistyksellisen ostosreissun tekemisessä :D

5

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leppäkerttunen-

      Samaten se on ärsyttävää kun tulee hissistä ulos,
      niin muut ihmiset tunkevat sinne sisälle,
      eivätkä viitsi odottaa että on itse sieltä ulos laahustanut.

      • Sooja

        Tän mäki oon huomannu ja äRRsyttää..se hissi ei mee yhtään sen nopeempaa vaikka sinne änkis kuinka...yleensäki ottaen suomalaisten olis hyvä käydä jossain "tapakoulutukses". Siitä vois tehä vaikka pakollisen kurssin kouluihin. Ensimmäinen tunti olis että: kuinka sanotaan päivää ja kiitos?

        (eikä koske todellakaan nuorisoa vaan kaikkia ikäryhmiä...) niih, ettäs tiiätte. ;)


      • vois myös..
        Sooja kirjoitti:

        Tän mäki oon huomannu ja äRRsyttää..se hissi ei mee yhtään sen nopeempaa vaikka sinne änkis kuinka...yleensäki ottaen suomalaisten olis hyvä käydä jossain "tapakoulutukses". Siitä vois tehä vaikka pakollisen kurssin kouluihin. Ensimmäinen tunti olis että: kuinka sanotaan päivää ja kiitos?

        (eikä koske todellakaan nuorisoa vaan kaikkia ikäryhmiä...) niih, ettäs tiiätte. ;)

        opettaa kuinka pyydetään "anteeksi"..


    • Nuori asiakas..

      Ei tarvi mummeleiden ihmetellä jos nuoret on pahatapaisia. Olin tuossa alennusmyynnissä,niin joku muori tuli ja linttas ostoskorinsa suoraan mun sormille kassalla. Korihan painoi tietenkin kuin synti ja kävi ihan saakelin kipeetä. Karjasin,että ai saa**na! muori rupes marmattaan hirveesti, en kyennyt enää hillitsemään itseäni vaan sanoin kaikki mitä kävi mielessä. Käskin sen muorin kahtoa mihin survoo korinsa,sillä koria ei saa liukuhihnalle laittaa. Ottipahan korinsa pois.. Vähän meinas hävettää jälkikäteen,mutta kuulipahan mitä mieltä olin..

      • usein

        mummot ja papat ovat aika monet kiukkusia,ohittelevat kassa jonossa,kävelevät päin punasia liikennevaloissa,marmattavat kerrostalossa joka asiasta ja juoruilevat jokaisen asukkaan asioista,toivottavasti jos itse elän siihen ikään en tule samanlaiseksi:o


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe