Cosmopolitanin yksi ainesosa on cointreauta / triple sec -likööri. Miksi en löytänyt Alkon sivuilta ko. likööristä mitään tietoa? Onko kenties vaihtanut nimeä?
Vappuna olisi mukava tehdä muutama cosmo, joten, mistä löydän ja millä nimellä tuon liköörin?
cointreauta / triple sec -likööri??
4
18233
Vastaukset
- Liköörit
Cointreau, kuten triple sec:n, on väkevä juoma, eli alkoholia on yli 22%. Alkon nettisivuilla puolestaan ei ole ainoatakaan väkevää juomaa. Alkoholilaki tiukasti tulkittuna kieltää sen. Itse ko. liköörejä on kyllä Alkosta saatavilla, ihan hyllykamana.
- tietoa
002222 Cointreau Liqueur 0,35 l 13,92 €
Cointreau 40 % 250 g/l
Ranska
Väritön, terävä, voimakas, hienostunut, appelsiiniarominen
118214 Tähti Triple Sec likööri 0,35 l 7,18 €
Altia 40 % 320 g/l
Suomi
Väritön, voimakas, terävä, hapokas, raikkaan sitrusmainen
Alkon myymälöistä saa ilmaiseksi tuoteluettelo-hinnaston, josta löytyvät myös väkevät juomat. Alkoasiainministeri Hyssälä ja hänen hengenheimolaisensa kieltävät puhtaan asiatiedonkin jakamisen väkevistä alkoholijuomista nettisivuilla.
Olenkohan suurikin rikollinen kopioidessani ylläolevat tiedot tänne? - -J-
http://www.isokaato.com/hinnasto/
Triple sec = kolminkertaisesti tislattu appelsiinilikööri, esim. Alkosta saatavat Cointreau ja Tähti Triple Sec. - Cheshire Cat
Siksi, että alkon nettisivuilla saa esitellä ainoastaan juomat, joiden volttimäärä on 22% tai alle, ja noista molemmat taitavat olla lähempänä 40%. Katsopa Alkon kuvastolehtistä. Sieltä löydät molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723