Ja mielellään korkeaksikin kasvava?? Naapurin örveltävä äijä on aloittanut kesäkauden enkä jaksa enää tänä kesänä sen kännijuttuja kuunnella. Joten tonttien väinen aukko umpeen! Auttakaa!!
Mikä on erittäin nopeasti kasvava pensas?????
8
7963
Vastaukset
- tätä
Siperianhernepensas on nopeakasvuinen ja kasvaa korkeaksi,on kestävä ja menestyy koko maassa.
- ei ole sellaista
kasvia joka toimisi äänieristeenä, joten ehdottaisin äänivallin rakentamista:=)
Kasveilla kyllä saa näkösuojaa:=) - Huti
Voithan tietysti laittaa humalan siihen. Se kasvaa keväällä jopa yli puoli metriä päivässä ja on lisäksi piikikäs, joten se estää ehkä myös liikuttelun toiselta puolelta... Kahisee tuulessa... Humala tarvitsee tuen jota pitkin kasvaa, joten siihen pitää laittaa langat tai säleikkö.
- Minä
Kasvaa puolesta metristä metriin vuodessa, siis kesässä tai kahdessa saat kunnon aidan, kun hankit astiataimia. On tuuhea ja kasvaa nelimetriseksi. Voi leikatakin jos haluaa. Suosittelen.
- ainoa
Tämä on kyllä hyvä kasvi kännisten naapurien hoitoon:JÄTTIUKONPUTKI,mutta sitkeä hävitettävä jos siihen kyllästyy.
- tarjotella
jättiukonputkea jookos?
Kyseinen kasvi aiheuttaa pahoja palovammoja aurinkoisella säällä mikäli erehtyy siihen koskemaan. Kasvia hävittäessä on käytettävä suojavaatteita eli sadepuku jne.
Leviää kuin rutto sillä suurin osa ihmisistä ei osaa estää sen lisääntymistä.
Kun se kerran leviää niin huh.
- must
Jättitatar kasvaa jopa 3 metriä korkeaksi ja nopeasti. Leviää juuriversojen avulla tehokkaasti joten se on pidettävä aisoissa. Syksyllä kuihtuneet varret leikataan alas. Kun vaan löytäisi jostain taimikaupasta, sain naapurilta viime vuonna juuriversoista levinneitä taimia ja ne näyttävät jo kasvavan kovaa vauhtia. Meillä vähän sama tilanne, ei viitsis katsella veemäisen naapurin naamaa.
- Helppohoitoinen
Korallikanukka...Kasvaa nopeasti ja on parissa vuodessa jo parimetriä korkea ja samanverran leveä.
Syksyllä hieno väri....punainen runko värikkäät lehdet. Peittää isonkin aukon parissa vuodessa kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181