Mikä on erittäin nopeasti kasvava pensas?????

Miina

Ja mielellään korkeaksikin kasvava?? Naapurin örveltävä äijä on aloittanut kesäkauden enkä jaksa enää tänä kesänä sen kännijuttuja kuunnella. Joten tonttien väinen aukko umpeen! Auttakaa!!

8

8140

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä

Siperianhernepensas on nopeakasvuinen ja kasvaa korkeaksi,on kestävä ja menestyy koko maassa.

• ei ole sellaista

kasvia joka toimisi äänieristeenä, joten ehdottaisin äänivallin rakentamista:=)
      Kasveilla kyllä saa näkösuojaa:=)

• Huti

Voithan tietysti laittaa humalan siihen. Se kasvaa keväällä jopa yli puoli metriä päivässä ja on lisäksi piikikäs, joten se estää ehkä myös liikuttelun toiselta puolelta... Kahisee tuulessa... Humala tarvitsee tuen jota pitkin kasvaa, joten siihen pitää laittaa langat tai säleikkö.

• Minä

Kasvaa puolesta metristä metriin vuodessa, siis kesässä tai kahdessa saat kunnon aidan, kun hankit astiataimia. On tuuhea ja kasvaa nelimetriseksi. Voi leikatakin jos haluaa. Suosittelen.

• ainoa

Tämä on kyllä hyvä kasvi kännisten naapurien hoitoon:JÄTTIUKONPUTKI,mutta sitkeä hävitettävä jos siihen kyllästyy.

• tarjotella

jättiukonputkea jookos?

Kyseinen kasvi aiheuttaa pahoja palovammoja aurinkoisella säällä mikäli erehtyy siihen koskemaan. Kasvia hävittäessä on käytettävä suojavaatteita eli sadepuku jne.

Leviää kuin rutto sillä suurin osa ihmisistä ei osaa estää sen lisääntymistä.
        Kun se kerran leviää niin huh.

• must

Jättitatar kasvaa jopa 3 metriä korkeaksi ja nopeasti. Leviää juuriversojen avulla tehokkaasti joten se on pidettävä aisoissa. Syksyllä kuihtuneet varret leikataan alas. Kun vaan löytäisi jostain taimikaupasta, sain naapurilta viime vuonna juuriversoista levinneitä taimia ja ne näyttävät jo kasvavan kovaa vauhtia. Meillä vähän sama tilanne, ei viitsis katsella veemäisen naapurin naamaa.

• Helppohoitoinen

Korallikanukka...Kasvaa nopeasti ja on parissa vuodessa jo parimetriä korkea ja samanverran leveä.
        Syksyllä hieno väri....punainen runko värikkäät lehdet. Peittää isonkin aukon parissa vuodessa kokonaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      201
      2076
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe