karvatupen tulehdus

ongelmana

olen 21-vuotias nainen. minulla on todella paksu karvan laatu alapäässäni, jos. esim ajelen karvat, jää sänki jo heti valmiiksi. olen nyppinyt karvat pinseteillä, mutta ongelma on sisäänpäin kasvavat karvat, ja ihon näppylät... miten välttyisin niiltä? jälki on todella kauhean näköistä. Haluan karvat pois, koska en pidä niitä hyvän näköisinä.

7

2285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin ja näin

jos et niin kokeile

• sama vaiva

Itsellä on sama ongelma kuin aloittajalla ja voin kertoa että vaikka kuorii joka päivä ja rasvaa ym. niin eipä se tulos kauheasti parane.. :/
        Mutta jos jollain on joku kuningasidea/keino, niin mieluusti minäkin olen kuulolla! :)

• Nimetön
        sama vaiva kirjoitti:

Itsellä on sama ongelma kuin aloittajalla ja voin kertoa että vaikka kuorii joka päivä ja rasvaa ym. niin eipä se tulos kauheasti parane.. :/
        Mutta jos jollain on joku kuningasidea/keino, niin mieluusti minäkin olen kuulolla! :)

ongelma mullakin. epiloin nykyään, enkä höyläile, vaikka se epilointi sattuu niin pirusti alkuun. kasvaa sitten karvat ohuempina takas eikä oo kamalaa sänkeä.

• epiloinnista
        Nimetön kirjoitti:

ongelma mullakin. epiloin nykyään, enkä höyläile, vaikka se epilointi sattuu niin pirusti alkuun. kasvaa sitten karvat ohuempina takas eikä oo kamalaa sänkeä.

Itselläni epiloinnista tuli tosi kiusallinen karvatuppitulehdus-kierre, jonka kanssa olen taistellut koko talven. Hoitona olen kokeillut kaikkea mahdollista....antibioottikuurit, valoimpulssihoidot (sikakallista, mutta poistaa karvat), kaikki mahdolliset suositeltavat rasvat, ihon huolelliset pesut jne. jne. you name it, olen kokeillut. Nyt alkaa olla voiton puolella ja ei ole kuin muutama sitkeä pieni näppylä, jotka toivottavasti saan kuriin kesään mennessä...

Halusin vaan kertoa, että ennen kuin alatte sokeasti miehenne toiveesta ajelemaan herkkiä alueitanne, aloittakaa varovasti (harkitkaa jopa, että ETTE aja...)...Nimittäin mikäli iho on herkka ja karvoitus runsaampaa voi seuraukset olla ikäviä. Itse en tosin kenenkään miehen takia kokeillut epilointia, vaan oman idioottimaisuuden takia....no oppirahojahan noihin hoitoihin on mennyt, mutta opinpahan, ettei kannata kaikkeen hömpötykseen mennä mukaan!

Kosmetologi, jolla käyn valoimpulssihoidossa, sanoi, että vaiva on tosi yleinen, joten tuskin olen ainoa epäonninen!

• Bamboocha

Mulla oli joskus ihan sama ongelma. Ensimmäisillä kerroilla hirveet näppylät, vaikkei karvat olekaan sitä karkeinta laatua...mutta iho tottui, ja nykyään voi sheivata vaikka joka päivä:)
      Eli kyse voi olla siitä, että iho on vielä tottumaton moiseen käsittelyyn(ellet ole ajellut vuosia), yhdellä kaverilla kesti jopa puolitoista vuotta ennen kuin iho alkoi kestää...

• vaikka ei ensimmäistä kerta...

tosiaankin tulehtuu karvatupet ja sänki jää jo valmiiksi. ja sehän tietty ärsyttää ihoa lisää... =( ja pahaksi onnneksi karvoitus on tuuheaa ja tummaa...
      eli tosiaankin vinkkejä tulemaan please

• naku

käytän partabalsamia niin näppylät häviävät nopeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      105
      4020
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      68
      3872
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      43
      2237
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1776
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1238
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe