olen 21-vuotias nainen. minulla on todella paksu karvan laatu alapäässäni, jos. esim ajelen karvat, jää sänki jo heti valmiiksi. olen nyppinyt karvat pinseteillä, mutta ongelma on sisäänpäin kasvavat karvat, ja ihon näppylät... miten välttyisin niiltä? jälki on todella kauhean näköistä. Haluan karvat pois, koska en pidä niitä hyvän näköisinä.
karvatupen tulehdus
7
2285
Vastaukset
- niin ja näin
jos et niin kokeile
- sama vaiva
Itsellä on sama ongelma kuin aloittajalla ja voin kertoa että vaikka kuorii joka päivä ja rasvaa ym. niin eipä se tulos kauheasti parane.. :/
Mutta jos jollain on joku kuningasidea/keino, niin mieluusti minäkin olen kuulolla! :) - Nimetön
sama vaiva kirjoitti:
Itsellä on sama ongelma kuin aloittajalla ja voin kertoa että vaikka kuorii joka päivä ja rasvaa ym. niin eipä se tulos kauheasti parane.. :/
Mutta jos jollain on joku kuningasidea/keino, niin mieluusti minäkin olen kuulolla! :)ongelma mullakin. epiloin nykyään, enkä höyläile, vaikka se epilointi sattuu niin pirusti alkuun. kasvaa sitten karvat ohuempina takas eikä oo kamalaa sänkeä.
- epiloinnista
Nimetön kirjoitti:
ongelma mullakin. epiloin nykyään, enkä höyläile, vaikka se epilointi sattuu niin pirusti alkuun. kasvaa sitten karvat ohuempina takas eikä oo kamalaa sänkeä.
Itselläni epiloinnista tuli tosi kiusallinen karvatuppitulehdus-kierre, jonka kanssa olen taistellut koko talven. Hoitona olen kokeillut kaikkea mahdollista....antibioottikuurit, valoimpulssihoidot (sikakallista, mutta poistaa karvat), kaikki mahdolliset suositeltavat rasvat, ihon huolelliset pesut jne. jne. you name it, olen kokeillut. Nyt alkaa olla voiton puolella ja ei ole kuin muutama sitkeä pieni näppylä, jotka toivottavasti saan kuriin kesään mennessä...
Halusin vaan kertoa, että ennen kuin alatte sokeasti miehenne toiveesta ajelemaan herkkiä alueitanne, aloittakaa varovasti (harkitkaa jopa, että ETTE aja...)...Nimittäin mikäli iho on herkka ja karvoitus runsaampaa voi seuraukset olla ikäviä. Itse en tosin kenenkään miehen takia kokeillut epilointia, vaan oman idioottimaisuuden takia....no oppirahojahan noihin hoitoihin on mennyt, mutta opinpahan, ettei kannata kaikkeen hömpötykseen mennä mukaan!
Kosmetologi, jolla käyn valoimpulssihoidossa, sanoi, että vaiva on tosi yleinen, joten tuskin olen ainoa epäonninen!
- Bamboocha
Mulla oli joskus ihan sama ongelma. Ensimmäisillä kerroilla hirveet näppylät, vaikkei karvat olekaan sitä karkeinta laatua...mutta iho tottui, ja nykyään voi sheivata vaikka joka päivä:)
Eli kyse voi olla siitä, että iho on vielä tottumaton moiseen käsittelyyn(ellet ole ajellut vuosia), yhdellä kaverilla kesti jopa puolitoista vuotta ennen kuin iho alkoi kestää... - vaikka ei ensimmäistä kerta...
tosiaankin tulehtuu karvatupet ja sänki jää jo valmiiksi. ja sehän tietty ärsyttää ihoa lisää... =( ja pahaksi onnneksi karvoitus on tuuheaa ja tummaa...
eli tosiaankin vinkkejä tulemaan please - naku
käytän partabalsamia niin näppylät häviävät nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1054020Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo683872Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks432237Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562214- 582104
- 521776
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101238Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129