Voiko tää olla allergiaa?
nielua ja nenää
2
459
Vastaukset
- -....
Kyllähän toi vähän siltä vaikuttaa. Ainakin minulla siitepölyaikaan myös juuri esim. suun limakalvot kuivuvat nuhan ja silmien kuivumisen/punoittamisen/kirvelyn lisäksi. Eikö silmissä tunnu yhtään?
- aloittaja
Koivuallergia mulla on ollut aina ja sillon on silmätkin kutissu. Mut koivu ei kuki vielä, enkä oo koskaan ollut sille niin herkkä, että kaukokulkeutumat aiheuttavat allergiaa. Olisinkohan herkistynyt aikuisiässä lepälle vai voiko uusi allergia puhjeta vielä aikuisiässä? (19-vuotiaana) Nenä on vuotanut ja nielua kutittanut, mutta silmät eivät ole kutisseet. Muistaakseni viime keväänäkin mulla oli samoja oireita lepän kukinnan aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442897Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152045
- 621974