Toimistossa

uhdirty

Olin juuri aloittanut kesätyöni eräässä suuressa firmassa kotikaupungissani. Minun lisäkseni taloon oli tullut muitakin uusia kesätyöntekijöitä, joista kaikki muut kuin minä olivat miespuolisia. Niimpä osakseni lankesi yllättäen sihteerin hommat, kun pojat saivat mielekkäämpiä tehtäviä. En kuitenkaan kauaa jaksanut harmitella tuuriani vaan päätin näyttää, että osaan työn ja että kelpaan sitten ehkä muihinkin hommiin…
Ensimmäinen viikko meni ihan kivasti tutustuessa työpaikkaan ja suurin osa muista työntekijöistä oli ihan mukavia, lukuunottamatta Jania, joka oli yksi uusista kesätyöntekijöistä. Jani jaksoi aina nälviä sihteerinhommastani ja puristeli peppuani kävellessään ohitseni. Minua alkoi pikku hiljaa ärsyttää moinen käytös mutta annoin sen olla, kunnes yhtenä iltana jouduin jäämään ylitöihin järjestelemään paperikasojani. Jani oli myös jäänyt iltatöihin, ja minusta tuntui että hän vitkutteli tahallaan, koska kaikki muut olivat jo lähteneet. Jatkoin kuitenkin tyynesti hommiani kunnes Jani tuli huoneeseeni.
-   Mitä nyt? kysyin hieman ärtyneen oloisena.
-   Tulin katselemaan sua.
Hämmennyin hiukan mutta jatkoin papereiden pinoamista. Käännyin selin Janiin ja tunsin äkkiä hämmästyksekseni märän kielen kaulallani.
-   Mitä sä teet? kysyin ja käännähdin ympäri.
-   Sä näytät seksikkäältä tossa hameessa, Jani hymyili ovelan näköisenä.
Hämmästykseni vaihtui ärtymykseksi ja ajattelin, että taidanpa antaa pojalle opetuksen. Kävelin pöytäni luo ja kumarruin tahallaan niin, että minihameeni nousi ylös ja paljasti Janille, ettei hameeni alla ollut kuin sukkahousut. Käyttäydyin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja kävelin Janin ohi samalla hipaisten sormenpäilläni hänen farkkujensa etumusta. Jani naurahti ja käveli luokseni.
Työnsin käden housujen sisään ja avasin vetoketjun ja vedin Janin elimen ulos. Se oli isompi kuin luulin…
Jani vei minut pöydän luo ja nosti paitani pois. Seuraavaksi lähtivät rintaliivit ja Jani alkoi nuolla kovettuneita nännejäni ja puristella kiinteitä b-kupin rintojani riisuen samalla hamettani. Aloin huohottaa, koska rakastin sitä kun rintojani nuoltiin. Jani hymyili ja kiihdytti tahtia. Aloin liikehdellä ja revin sukkahousut pois jalastani. Jani veti myös paitansa pois ja alta paljastuivat komeat vatsalihakset. Olin alasti pöydällä ja levitin jalkani odottaen Janin reaktiota. Jani painaitui jalkojeni väliin ja alkoi nuolla klitoristani hellin ja pitkin vedoin. Pyysin sormia sisääni ja Jani alkoi runkata sormiaan pillussani samaan aikaan nuollen lujempaa ja lujempaa. En kestänyt enää vaan pyysin että Jani panisi minua kunnolla ihanalla kyrvällään. Jani nosti minut paremmin työpöydän reunalle. Levitin jalkojani ja Jani painoi suuren kyrpänsä syvälle pilluuni. Huudahdin nautinnosta ja Jani alkoi työnnellä kovempaa syvälle pilluuni hieroen samalla rintojani.
Pyysin Jania tulemaan syvemmälle ja Jani käänsi minut polvilleni pöydälle jotta pääsisi panemaan takaapäin. Nostin peppuni ja Jani työnsi kaksi sormeaan peppuuni ja kyrpänsä syvälle sisälleni. Tulimme yhtä aikaa Janin hieroessa

0

11579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        174
        8483
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        453
        7657
      3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        76
        3890
      4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
        Maailman menoa
        163
        3716
      5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        118
        3074
      6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
        Maailman menoa
        55
        2855
      7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
        Maailman menoa
        44
        2071
      8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        126
        2066
      9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        23
        1893
      10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
        Ähtäri
        21
        1841
      Aihe