Vaakojen ammatteja?

just a girl

Millaisiin ammatteihin olette suuntautuneet? Mikä oli haaveammattinne lapsena?
Onko meillä samoja piirteitä?

Itse yritän päästä terveysalalle. Lapsena haaveilin biologin urasta taikka eläinlääkärin.

Kaksi kuuluisaa vaakaa ovat ainakin: Kimi Räikkönen, Heli Laaksonen, runoilija (ja mun sisko)

29

3845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka31v

      olen ammatiltani pukuompelija ja nyt opiskelen kosmetologiksi...Haaveilin lapsena opettajan,laulajan ja kosmetologin ammateista...

    • Viltsu81

      Minusta tuli isona mekatroniikan insinööri (AMK). Lapsena haaveilin mm. opettajan ja arkkitehdin ammatista.

      • Vaakanainen

        ..On sosionomi, lapsena haaveilin keittäjän ammatista, johon myöskin olen saanut koulutuksen, sekä ompelijan ja laulajan ammateista, joita teen harrastusmielessä.


      • vaaka 59
        Vaakanainen kirjoitti:

        ..On sosionomi, lapsena haaveilin keittäjän ammatista, johon myöskin olen saanut koulutuksen, sekä ompelijan ja laulajan ammateista, joita teen harrastusmielessä.

        työskentelen hoitotyössä,olen lähihoitaja.Lapsena haaveilin ainakin lentoemännän ja eläinlääkärin ammateista,vähän myöhemmin lastentarhanopettajan työstä ja kyllä kosmetologin ammattikin on mielessä käynyt ja ehkä jotain sisustusalaankin liittyvää.


    • onko Heli

      sun sisko.Lycka till,jos on kun saat kuunnella
      enemmänkin loistavaa ilmaisuaan!

      • just a girl

        Kyllä joo, se on mun sisko. Itse en kuitenkaan ymmärrä koko ihmistä enkä lue hänen runojaan. Heli ja mä ollaan niin samanlaisia että otamme helposti yhteen. Ja haluaisin muutenkin kyllä kuulla hänestä muutakin kuin tekstiviestin: "Nyt mun pärstä näkyy taas töllös!". Ehkäpä tuossakin on syy siihen että emme ole väleissä.Hän ei pidä minkäänlaista yhteyttä sukulaisiinsa eikä vastaa sukulaisten soittoihinkaan....Että sellainen hän on oikeasti.


      • veskarityttö
        just a girl kirjoitti: