Jatketaan tätä juttua täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1000000000000012&posting=22000000015931744
Missä olit kun Tshernobyl ... (2)
12
861
Vastaukset
- Vaihto-oppilaasta
Meillä oli silloin vaihto-oppilas, USA:sta. Sen vanhemmat soitteli ihan vauhkona, että onko tytär hengissa.
- LiveL
Olimme aamulla merenrannassa Soukassa, silloin 5 kk ikäisen poikamme ja 3 v tyttäremme kanssa. Kuulimme uutisen kun tulimme kotiin. Myöhemmin saimme tietää että pahimmat laskeutumat Etelä-Suomen alueelle tulivat lännen suunnasta Porin alueelle, olimme hyvillämme ettei just ihan 'päällemme'.
- minänen
äitini munasarjoissa
- PRKL
Nii lisää voimaloita prkl ei muutaku Olkiluotoon semmone reaktori et varmaa paukahtaa kerralla ja kunnolla...eipähä tarte uutta paukkua pelätä sen jälkee...LISÄÄ LISÄÄ
- Aslak
Jänkhällä hangella polkupyörällä ajelin ja vanhemmat huusi kotiin suojaan.
- pikkutyttö
Olin koulussa ekaluokalla ja koulun päätyttyä pyöräilin vesisateessa kotiin. Ajattelin, että nyt mun päälle sataa saastetta!Nykyinen mieheni oli leikkimässä kaverinsa kanssa hiekkalaatikolla. Leikki jatkui kauan, vaikka vettä satoi kaatamalla.
- muisto
Ihan kuin teillä olisi ollut säteilevä alku tulevalle avioliitolle :)
- minä
en ollu edes viel olemassa. x)
Olin juuri pihallamme mättämässä molemmin kourin lunta turpaani, kun äitini tuli kieltämään minua sitä tekemästä. Kyllä muuten harmitti...
- Ilotulitus
Täytin silloin suureelliset 3 vuotta, ja sitähän sitten juhlittiin. Oli kunnon ilotulitus ja kaikkee!
- koko päivän
Vielä ei ole syöpää löytynyt...
- Pää tyhjä
Olin 23-vuotias yliopisto-opiskelija Tampereella. Liekö säteily tuhonnut muistisolut, kun en muista opiskeluajoista paljon muutakaan.
Ainoa mitä muistan on se, että seuraavan vuoden aikana alkoi paikkoja oudosti särkemään ja säryt olivat vuoden kuluttua pahimmillaan. Syy ei koskaan selvinnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483