Hyviä nimiä...

tuleva v-tallin omistaja

Olen tässä jo kauan aikaa miettinyt tallilleni nimeä. Olisi ihanaa, jos jotkut esittäisivät hyviä/huonoja, kaikenlaisia tallien nimiä ja hevosten nimiä. Olisin kiitollinen!

66

9239

Vastaukset

• Muutama:
    Guigly
    Quiklet
    Wuitton
    Winqvist
    Loller
    Sans piper
    Farconner
    Hals Maccer

• nää on hyvii nimii

• Nää ois hyviä nimi muute ainaki mun mielestä :

:Linda
      Mimmi
      Manu
      Pipsa
      Bea
      Riina

• Kiitos että olette auttaneet valitsin noista vaihtoehdoista Lollerin kiitos vielä kerran avustanne!!!

• ..Kht Kultakavio? Tai.. Kht Kuunloiste tai joku vastaava tai sitten otat esim. osoitteesi nimen ja laitat esim. Kht (ja sit se osote) :) Ja hevosten nimiä esim. ''Vicky'' , ''Safiiri, Safir'' , ''Tähti'' , ''Fekra'' , Meksika LVA ''Meiju'' , ''Freja'' tai jotain tollasia :D Mulla itellä on mun siskon kaa yhteinen kepparitalli Kht Paju ja tallillamme asustaa tällä hetkellä 15 kepparia ja oon tekemässä yhtä varsaa. (:

• Kuunloiste on jo varattu.Se on tallini nimi xddd
      www.freewebs.com/kuunloiste
      Mutta onhan tuo suntuubilla vielä kai vapaa... ;)
      kht= keppihevostalli,että jos et ole tekemässä kepparitallia niin älä laita kht:tä,muuten luullaan,että kyseessä on kepparitalli :D

• Miksen pitää olla just Kht? Miksei vaik Vt, et ees tiedä mikä on sivun tarkoitus!

• tuiskut2000 kirjoitti:

Miksen pitää olla just Kht? Miksei vaik Vt, et ees tiedä mikä on sivun tarkoitus!

KHT=KEPPIHEVOSTALLI ääliö
      VT=VIRTUAALITALLI

• ooks sä vähä vajaa?? kirjoitti:

VT=VIRTUAALITALLI

ooks sä vähä vajaa??// VT?? OOx ite vähä vajaa ääliö ?? VRT on virtuaalitalli, ja kaikki ei voi tietää noit ja et itekkää tiiä onx se etkees kepparitallii ja virtuaalitallii et järkee alkaa haukkuu !!!!

• Oox ite vähä vajaa ? kirjoitti:

ooks sä vähä vajaa??// VT?? OOx ite vähä vajaa ääliö ?? VRT on virtuaalitalli, ja kaikki ei voi tietää noit ja et itekkää tiiä onx se etkees kepparitallii ja virtuaalitallii et järkee alkaa haukkuu !!!!

Vt on virtuaalitalli. Vrt on toinen nimitys vt:elle!

• Vajaa oot ite kirjoitti:

Vt on virtuaalitalli. Vrt on toinen nimitys vt:elle!

Vrt = vertaa.

• Hetkinen te fiksut kirjoitti:

Vrt = vertaa.

Kaikilla on eri lyhennyksiä eri asioille. Ja yleesä kht on keppihevostalli. Ja aikuisilla vrt on yleesä vertaa mut nuoremmilla se on yleensä virtuaalitalli ja sit myös on se vt

• ooks sä vähä vajaa?? kirjoitti:

VT=VIRTUAALITALLI

Ja sulle hei puhuttiin talleista ei kepparitalleista

• Kht tarkottaa keppihevostalli

• äh auttakaa mua mäkin tarviin mun tallileni nimen oon miettinyt jos tunnin kohta!!!!

• LOL

• xena

• Joku Raidium

• Cimblewik
    Chambon
    Radium

Siinä niit

• Oisko jtn hyvii nimi ehouksii virtuaalitallille?? ;))

• Onhan monia hyviä nimejä talleille, mutta riippuu mikä kuulostaa itselle hyvältä :)

Voi olla Englantilaisia sanoja tai niiden muunnoksia tai sitten ihan suomalaisia.

• Fantasy
      GoldenHorses
      LovesMyHorses

siinä oli muutama virtuaali talleille

• HeppaTyttö5000 kirjoitti:

Fantasy
      GoldenHorses
      LovesMyHorses

siinä oli muutama virtuaali talleille

Goldenhorses on otettu

• Hallooooo hei musta nä ois hyviii:
    Sontasaalistelijat
    Kikkarekunta
    Pyllypöllöt yms.

• Toi on lähinnä hevosten ja ratsastuksen pilkkausta! Kannattaa olla hiljaa tämmösistä asioista, ku ehdottelet vain pilkkaavia nimiä! Nuo voivat oikeasti loukata jotain!

• TOI ON NIIN LOUKKAAVAA!!! (SIIS TOI kikkarekunta pyllypöllöy jne! Etkö tajuu?????!

Esimerkiksi jos olisi kepparitalli, se voisi olla lantaplösöjen kepparitalli. mun mielestä se on sulosen kuulonrn!!

• Anteeks vaan noi on ihan sairaan huonoja nimiä miks kaikki kirjottelee vaan tommosii ihan rumia nimiä jos joku ottaa tosta jonkun nimen niin ihan varmana sinne ei tuu enään ikinä ketään keksikää mielummin hienoka nimiä et ei oo semmosia tyhmiä nimiä niin jos mulla ois oma talli niin keksisin paljon hienompia nimiä kun noi niin noi on vaan semmosii pilkkaus nimiä ohan oikeesti jotkut voi haukkuu sitä tallia ja kiusata teitä internetin kautta et pikkasen sulla on ruma tallin nimi niin siitä voi aiheuttuu vaikka mitä harmeja niin ihan tiedoks vaan mut en ite ottais noita nimiä

• Noi on tallin pilkkaus nimiä hei ripuli sopuli sää et näköjään yhtään tiedä miltä muista tuntuu oot varmaa joku poika joka keksii tommosii nimii mut aattele jos sulla ois talli niin et ihan varmana ottais tommosii nimii et tiedoks vaan!

• Siis hei oikeesti HYVIÄ nimiä tai ei mitään. TAJUSITTEKO?! Jos ette keksi hyviä, älkää lähettäkö mitään!

• Miks kaikki muksut rupee ragee heti ku joku yrittää olla hauska :D Kikkarekunta ois kyl aika mahtava nimi!

• Ihan vain tiedoksi! kirjoitti:

Toi on lähinnä hevosten ja ratsastuksen pilkkausta! Kannattaa olla hiljaa tämmösistä asioista, ku ehdottelet vain pilkkaavia nimiä! Nuo voivat oikeasti loukata jotain!

ensinnäkään tuo ei ole loukkavaa, vaan hän ehdotti nimiä, en sit tiiä onks se sulle jotenki loukkaavaa, aika herkkänahkasta jos multa kysyy.. e.e

• Miks kaikki on nii vihasii? Tää ihan varmasti läpällä laitettu

• MinneOnKadonnutHuumori kirjoitti:

Miks kaikki muksut rupee ragee heti ku joku yrittää olla hauska :D Kikkarekunta ois kyl aika mahtava nimi!

Just nii 😂😂

• Älkääs hei viittikö, jos ette tykkää talleista/hevosista miksi edes tulitte tänne keskusteluun?!

• netistä löytyy tosi paljon nimiä, itsellänikin on tuommoinen yli 500kpl kokoelma nimiä kaikilla kielillä tässä olis muutama hevosen nimi:

Aidan
    Ambassador
    Oakley
    Anthem
    April
    Arbor
    Archie
    Ariadne
    Arial
    Aries
    Assistance

• Mulla on kyniä joissa lukee Ambassador :D

• Kannattaa ennen tallin nimeämistä tarkistaa VRL:n tallirekisteri ettei satu samannimisiä talleja. :) Esimerkiksi Jonkin ehdottama Aidan on Aida Connemarasin kasvatusnimi ja saattaisi muitenkin mennä sekaisin kys tallin kanssa.

http://www.virtuaalihevoset.net/

• Itekkin kaipailisin tallilleni nimeä (;

• VRT Vattupuska

• Mul oli talli nimeltä Master Horses. Se ois nyt vapaana, jos joku tahtoo käyttää.:)

• Kertokaa mullekkin nimia x3

• Mulla ainakin on tollanen ku khtmaster....

• Hyvii nimii olis ainaski
      Silver Moon
      Amor
      Sunset
      Silver Hoof
      Siin muutama ;)

• joku tyyppi vaa...joku kirjoitti:

Hyvii nimii olis ainaski
      Silver Moon
      Amor
      Sunset
      Silver Hoof
      Siin muutama ;)

Silver Moon on mun kepparin nimi😝😝😝

• Itse mietin juuri tallille nimeä. Schleich-tallissa on jotain 50 hevosta.

• Kiitti tuo joku tyyppi...vaa otan Sunset se on ihana

• No täs ois hyviä nimiä tallille:
    GoldHorses
    SunFlower
    ButterFly
    HopeHorse

Itselläni on talli nimeltä SilverStar
    Joten en laittanut sitä tohon listaan

HUOM!
    Jos jollakin on saman niminen talli nii en oo matkinu keksin noi ite

• Mites:
    - hevokki
    - monilaukka
    - turvakkaat
    - herkkuhepo

?

• Öö ei oo tarkotus loukata mutta en ookee pitäny ylläolevista nimistä ei pahalla

• vou, voit kyllä pitää negatiiviset ajatukset ominasi.... ei pahalla

• lalala, onnentalli, hauskajuttu, strawberries, lovely life, piparin talli, hempukat

gy

• No ainakin hevosille:
    Mindy, Dumle, Donna,Valkku, Rose, Kulta, Tilli, Tyttö, Rommi, Rafael
    ...
    ...
    Tallille(siis jos on kepparitalli nii voi laittaa siihen ku valitsee vaikka kultakavio nii voi laittaa siihen että Kht Kultakavio)
    Kultakavio
    SilverStar
    En keksi enenmpää:(

• Itselläni on schleich talli ja sillä ei ole vielä nimeä mutta otan silverStarin ehkä ja nimistä otan tinkertammalleni nimeksi Mindy.

• Sunflower on verattu muy mmuttela mun tyyliseks tallille

• Ratsutila Cherry?

• Minulla on epävirallinen yksityiskepparitalli jonka nimeä olen monta kertaa vaihtanut. Se on ollut esim. KHT Kanelikavio, KHT Unicorn(tai joku), KHT Silverbay ja Kiwatcha talli. Päädyin nimeen KHT mystical bercano. Kaikki nimet ovat minun mielestäni ihan hyviä.

• Keppari tallille nimiä ois niikun jotain tälläsii:
    KHT Lily horses
    KHT mustat ruusut
    Kht Multakasa
    KHT lovely appleapple
    KHT Sokeri kavio
    KHT Candy kavio
    Itselläni on KHT golden Apple

Keppareille nimiä ois:
    Tamma:
    Mocca (mokka)
    Tennari
    Donna
    Lettu
    Sun

Orille:
    Jööti
    Rocky (roki)
    Kinder
    Itselläni on sendia (tamma)
    😍

• Esim: Candycaramel, Sweet candy, sugar, niitä on vaikka kuinka monta mut noi tuli nyt mielee

• Omasta mielestä kht.hopea tai kht.hope (hope=toivo)

• Chambon oli 👌. Hyviä nimiä taillille:
    Kht Korteniitty
    Kht CinnamonStars = Kanelitähdet
    Kht CrazyHorse = Hulluhevonen
    Kht Else
    Kht Chimel( ehkä tulevan tallini nimi)
    Hevosten nimiä:
    Tammalle:

Candy
    Caramel
    Pirre
    Pampula
    Ariel
    Eden
    Violet
    Vilja
    Estel

Orille:

Crush
    Dark
    Riven
    Dumle
    Ruby
    Mist

Ja noita nimiä käytän ite😁

• Khr Chambon mä otan mun tallille nimeks kht CinnamonStars kiitos

• Täs on vähän nimii

Tammat:
    Candy
    Mindy
    Fiona
    Sofia
    Lumia
    Magic

Orit/ruunat:
    Dumle
    Korppi
    Pippuri
    Myrsky

Siin oli joitakin nimiä

• Mä tarvisin mun schleich tallille nimen joku enkku nimi ois kiva💘💫 LAITTAKAA NOPEESTII!!!!!

• Orille nimeksi Deep Dream

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    49
    1363
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    682
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    35
    578
  4. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    92
    520