Vai onko se saastainen, olen kuullut sellaisen väitteen.
Entä voiko muslimi sitten koskea edes koiraan, tai käydä talossa missä on koira?
Entäs kissa? Tai marsut ja rotat ja gerpiilit ja hiiret yms. voiko yleensä pitää lemmikieläimiä?
Voiko muslimi pitää koiraa?
13
1642
Vastaukset
- ja koirille,
muista eläimistä en tiedä.
- ???
Koira on islamissa likainen eläin, jota ei saa pitää ainakaan sisätiloissa. Muslimi ei saa rukoilla, jos vaatteissa on koirankarvoja. Siksi he eivät mielellään edes koske koiraan, mutta ei se silti samanlainen saastasäkki ole kuin sika.
Profeetta Muhammed tykkäsi kissoista, eikä kissa siksi ole saastainen eläin. Saa rukoilla, vaikka olisi kissankarvoja vaatteissa.
Muita mainitsemiasi eläimiä ei Profeetta Muhammedin elämänkerroissa mainita, joten niistä lienen eriäviä mielipiteitä. Periaatteessa kai saa pitää kaikkia muita paitsi koiraa. - koiria!
Olin 90-luvulla puolisen vuotta vapaaehtoistyössä Egyptissä ja asuntomme lähellä oli joidenkin talojen pihassa vartiokoiria. Koirat olivat päivästä toiseen kiinni samassa paikassa parin metrin kettingillä ja joskus joku kävi heittämässä niille jotain syötävää. Eräillä ei ollut eräs koppia. Ne olivat todella säälittävä näky: laihoja, silvottuja ja täynnä punkkeja.
Yritimme kerran, länsimaiset vapaaehtoiset yhdessä, puhua tästä asiasta näiden perheiden naisille, sillä oletimme, että naiset olisivat myötätuntoisempia eläinten kärsimykselle kuin miehet, mutta pettymyksemme oli suuri. Saimme ymmärtää, että heidän puolestaan koirat voisivat vaika kuolla nälkään, eivätkä he niitä lähestyisi.
Jopa huonekalut heidän kodeissaan saavat osakseen paremman kohtelun kuin nämä eläinraukat.- paremminkin
KOIRAT eivät tarvitse muslimeja!
- muslimiksi!
Kyllä koirankin voimuslimi ottaa, mutta sen on vaan ensin jonkun imaamin avustuksella käänyttävä muslimiuskoon.
- 13v
Mitä. Sä selität
Jäbä
Lammaspaimenen paras apu on koira. Tottakai muhammadanisminharhassa elävä lammaspaimen käyttää jääkarhunkokoista koiraa suojaamassa laumaansa.
Näin tekivät judaisminharhassa elävät lammaspaimenet sekä kristinuskonharhassa elävät ressukat myös.
Hauskaa oli tosin huomata afgaanien mailla pistoolin tai rynnäkkökiväärin lataamisäänen rauhoittavan laumasuojelijakoiran.- AbdiMehmed
Koiran kahlitsiminen tarkoittaa profeetan kahlitsemista.
Kuitenkin saa pitää kahlittua koiraa (esim. vahti- ja metsästyskoiraa) mutta ei saa pitää koiraa sisällä esim. lemmikkikoirana??? Aika erikoista.
- john.d.high
muhammed tykkäsi kissoista ja pikku-tytöistä,,siinä inhottavimmassa merkityksessä.
- histpuhuu
Historiallinen totuus on, että muhametti oli sotahullu vuohennussija ja pedofiili.
Islam suhtautuu kielteisesti koiriin. Ignaz Goldziherin arvelun mukaan se on reaktiota zarathustralaisuuteen, jossa koiriin suhtaudutaan myönteisesti. Tieto löytyy esim. Hämeen-Anttilan kirjasta Profeetta Muhammedin haamu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752