Pikavippi virosta

girl84

eilen selailin netistä vippejä ja löysin tämän
www.givemoney.com tämä on vissiin joku virolais pankki. onnistuu myös suomeen. otin illalla.

17

13200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vippari

Ota yhteyttä, sähköposti tietoni on täällä, niin neuvoisit vähän . katselin sivua juuri, ja jäin vähän ulalle, nutta kiinostaisi

• vippari

ota hei ihan tossiaan yhtettä olen käynyt sillä sivulla , ja tarvisin kipästi apuasi, etten tee mitään tyhmää ole niin kiltti että auta minua

• Toimi kuin hirvi!

Pikaista toimintaa - 300€ tipahti!

• niin miten sait sen....

• vippari

te 2 jotka osasitte käyttää sitä ,autakaa jo,mpi kumpi sähköpostini on tiedossa mentäisiin yhdessä sille sivulle, annan puh.numeroni ja hjepakaa pliis!!!!

• :-(

vissiinkin toimii vasta joidnkin suomalaisten pankkien kaa, mulla on OP:ssä tili eikä saanut.

• hhhåä

miten girl ees löysit sen paikan

• vaan nuo kaksi
        hhhåä kirjoitti:

miten girl ees löysit sen paikan

ei tollasesta mitään saa tänne suomeen,viilaavat linssiin vaan,kun sekin antaa iloa heitillen.täälhä ain on heittii,jokka valehtelee vaan.

• olemas

Ei tota sivuu ees oo...

• ihmu

kyllä sivun löysin , mutta eipä ele vaivautuneet minua opastamaan

• puhetta

Tulee joku ihme sivu jossa lukee vaan että sites are under construction

• eli tuolta ei saa mistään vippia...... kävin kaikki paikat läpi......

• vippix

Itse en ainakaan päässyt kyseisellä www.givemoney.com osoitteella, enkä löytänyt sitä google haullakaan?

• kannanottaja

paskan jauhantaa ei tuolta mitään rahaa saa

• pääjehuon Tuomo Mäki

kannanottaja kato tuota vuotta milloin on kirjoitettu nuo kommentit. Tuskin enää on sama sivu pystyssä kun yrittäjä etsintäkuulutettu ja nyt toimii suomessa RTF finance nimen alla, yksi pääjehuista.

• onhan noita.....
    • ville19

juu, itse etin tuolta www.pikavipitvertailu.net

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      49
      2536
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2529
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2402
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2200
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1221
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1045
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      955
    Aihe