Eli oli olemassa monia Jumalan poikia ja Jeesuksella oli kilpailijoita... monet kirjoittivat kertomuksia, mutta Rooman hallitsija sitten valitsi, mitka osat kenenkin kertomuksista liitetaan raamattuun... oli liian paljon erilaisia juttuja...siis kaikki mika raamatussa on EI OLE JEESUKSEN elamaa!!!!!!! Ja myos kirkko on vaaristellyt paljon asioita!!!!
Raamattu ei vain Jeesuksen elamaa!!!
2
147
Vastaukset
Mutta Raamattu on Jumalan sanaa, koska Raamatussa sanotaan niin.
:D
Master Eq- raamattu puhuu
kirjoituksista jne..
Ja mitä ihmiset ovat välittäneet puheisansa ja todistaneet..
En itse sano raamattua itsessään Jumaln sanaksi..
Kun tutkii rehelliseti ja avoimella mielellä ja seuraa maailman menoa niin hämmästyy..
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1146088801077&search=raamattu&rng=0&submit1=Hae&ref=Hes. 36:27&ctx=-1&mod1=FinPR&mod2=&mod3=
en ole itse raamattu sanana todellakaan miettinyt onko se vai ei..
Eikä se ollut tärkeää..
Hyvä toisaalta kun muistutit.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094