Eli oli olemassa monia Jumalan poikia ja Jeesuksella oli kilpailijoita... monet kirjoittivat kertomuksia, mutta Rooman hallitsija sitten valitsi, mitka osat kenenkin kertomuksista liitetaan raamattuun... oli liian paljon erilaisia juttuja...siis kaikki mika raamatussa on EI OLE JEESUKSEN elamaa!!!!!!! Ja myos kirkko on vaaristellyt paljon asioita!!!!
Vastaukset 2
Mutta Raamattu on Jumalan sanaa, koska Raamatussa sanotaan niin.
:D
Master Eq- raamattu puhuu
kirjoituksista jne..
Ja mitä ihmiset ovat välittäneet puheisansa ja todistaneet..
En itse sano raamattua itsessään Jumaln sanaksi..
Kun tutkii rehelliseti ja avoimella mielellä ja seuraa maailman menoa niin hämmästyy..
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1146088801077&search=raamattu&rng=0&submit1=Hae&ref=Hes. 36:27&ctx=-1&mod1=FinPR&mod2=&mod3=
en ole itse raamattu sanana todellakaan miettinyt onko se vai ei..
Eikä se ollut tärkeää..
Hyvä toisaalta kun muistutit.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851196
- 74959
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut169932- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.183652Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t159651Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su267648Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4616- 43615
- 30602