tyttöystävä petti

katuu kai

Tyttöystäväni petti minua kännipäissään ja tämä paljastui pari päivää sitten. Oli kovin hiljainen ja katuvainen, vihainen itselleen. "Miksi menin hölmöilemään"...

Tuo nyt ei minua kauheasti lohduta, tietenkin parempi että katuu edes ettei ole ihan hälläväliä. Kuitenkaan emme ole olleet yhdessä kuin vuoden verran...pistää miettimään että jos yhdessä jatketaan niin miten tulevaisuudessa? Mikä sai näin tuoreessa suhteessa pettämään? Vaikuttaa niin hepposin perustein tapahtuneelta, että halposti voi sitten käydä uudestaankin..

Äh. On NIIN paha olla. Tän piti olla SE juttu meille molemmille. Ei sitten vissiin olekaan...

Jos teillä on kokemusta asiasta niin miten näette sen katumisen? Nostaako se pettäjän kynnystä tehdä samaa paskaa uudelleen? Kynnyshän on jo ylitetty kun tiedetty miten teko loukkaa ja tehty se silti. Vaikka jälkeenpäin katuisikin.

10

1592

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies33v

Jatkoa seuraa. Ikävä kyllä t: kokemusta omaava...
      Ei ole enää mitään kynnystä.

• mie vaan

Saattaa katuakin, mutta kuitenki hekumoi mielessään tilanteella, jos se petturikumppani sattu olemaan hyväkin panokone. Joka kerta kun meette sänkyyn tästä eteenpäin, naisesi kuvittelee vieraan miehen ihanaa munaa ja voimakkaita käsiä...

Anteeksi jos tulee paha mieli, mutta kun just juttelin asiasta yhden petturinaisen kanssa. Oman miehen kunnioitus ja ihailu meni sen sileän tien kun sai vieraalta kunnon kyydit.

• Aino...

kiinni jääminen kaduttaa ei pettäminen, ja harvemmin se yhteen kertaan jää.

• sen pettämisen tuonut julki?

Mites siinä tilanteessa ettei kestä syyllisyyttä ja tuo sen itse julki? Teoin ainakin ja myöntää kysyttäessä.

Kaduttaako silloinkin vain kiinnijääminen?

Kun sitä pettämisestä aiheutunutta tuskaa on katsellut ja käynyt läpi hyvin pitkään ja tämänkin jälkeen petetty kumppani olisi valmis vielä yrittämään, unohtuuko kaikki tämä itse läheltä nähty tuska ja taas ollaan tilaisuuden tullen menossa vieraaseen petiin? Ajatellaanko helposti että eihän se tätä kertaa saa tietää?

Luulisin meinaan että jos oikeasti katuu läheiselle ihmiselle aiheuttamaansa tuskaa, ei sitä halua toistaa, jos sen jollain tapaa anteeksi saa.

Ellei sitten ole riippuvainen juuri tuon kaltaisesta jännityksestä. Mikä on sinänsä hölmöä, koska sen jännityksen hinta on läheisen ihmisen henkinen hajottaminen.

Keksikää itsellenne sellaisia jännittäviä riippuvuuksia, joista on haittaa pieleen menneessää vain itsellenne, jos uskallatte.

Pettämistä (jos ei jää siihen yhteen kaduttavaan kertaan) selittävät ihmiset, jotka kertovat viehättyvänsä siihen jännitykseen: ette te ole jännitystä nähneetkään, koska teidän jännitys kohdistuu siihen viattomaan kumppaniinne. Jos jäätte kiinni, teidän kumppanin maailma murenee. Teidän ei, koska niin vahvoja tunteita ei alunperin ollutkaan (jos jatkuvan satunnaisesti pettää).

Aitoa jännitystä koette, kun asian seuraukset pieleen mennessään koskevat teihin itseenne eniten.

• Penthi

Äh, ei kannata stressata tuommoisesta. Hanki uusi tyttöystävä tai anna asian olla !

• vinkki sulta

Hyvä vinkki miehelle, jonka maailma mureni. Se, että sanoo uskoneensa tämän suhteen olleen "SE elämänsä juttu", ei ilmeisesti tarkoita sulle mitään.

• Pettämätön77
        vinkki sulta kirjoitti:

Hyvä vinkki miehelle, jonka maailma mureni. Se, että sanoo uskoneensa tämän suhteen olleen "SE elämänsä juttu", ei ilmeisesti tarkoita sulle mitään.

Hän ei voi rakastaa sinua,eikä myöskään kunnioittaa sinua jos meni jonkun muun ihmisen kanssa sänkyyn.Jos rakastaa ja kunnioittaa silloin ei noin tehdä! Eikä edes kännissä. Se on lapsellinen tekosyy! Ottakoot vaan vastuun tekemisestään.. Niin se vain on. Siksi sinun kannattaisi valita toinen nainen. Semmoinen joka ei petä! Sillä niitäkin on! Olen 29 vuotias ja en ole ikinä pettänyt ketään miehistäni.En edes kännissä! Tosin minua on petetty,mutta en alennu niin alas että kostaisin tai tekisin sen jollekkulle muulle. Ole sinä aikuinen ihminen ja anna naisen mennä. Oletteko vielä kovin nuoria? Jos olette niin ei hätää..Löydät kyllä muita/muun ja sitten huomaat kuinka tyhmä olit kun kuvittelit ettei muita löydy. Se sattuu nyt,tiedän..Mutta usko pois! Pääset yli siitä!

• maikki

Joskus se on niinkin, että suhteen alkuvaiheessa sitoutuminen seurustelukumppaniin ei ole vielä tapahtunut. Mielestäni suhteen alussa tapahtunut pettäminen voi hyvinkin olla jatkumatta, kun tunne seurustelukumppaniin syvenee ajan myötä. Tällaisiakin tapauksia tiedän. Onneksi en ole moista itse joutunut kokemaan.

• petetty22

Itse oon kokenu saman noin vuosi sitten, tyttökaveri petti mua yhden "homo" kaverinsa kaa jonka kanssa se ja sen kaverit vietti aikaa kohtuu paljon. Jätkä ei ollu homo vaan ei uskaltanu kertoo että on ihastunu siihen ja pääty esittään homoo.

No kerran junannuksena ne oli juonu paljon, mä en päässy mukaa koska olin kipeenä mutta muutama mun kaveri oli siellä ja kerto että mun muija imutteli sen homon kaa ja lähti yhdessä sen luo.

Koska olin kipeenä en voinu vaan mennä kysyyn asiasta eikö toi oo keskustelu mikä käydään puhelimessa.

No kun tulin terveeks päätin että en puhu koko asiasta koska en halunnu vaan, unohdin sen tytön kokonaan. Se sitten tuli mulle ruikuttaan viikon päästä että on ikävä ja mikä on vialla kun en vastaa sen puheluihin?

• Kyllähän teidän suhteesta jotain on särkynyt tuon pettämisen myötä. En noihin katumisiin kauheasti usko. Se että antaa humalan syyksi, kertoo ettei ole valmis ottamaan vastuuta teoistaan vaan se on jonkin muun vika.

Enemmän miettisin sitä, miten hyvin tunnet tytön. Missä olet tavannut hänet, baarissa vai muualla. Muuttuuko hänen käytöksensä kun juo alkoholia? Miten hyvn tunnet hänen seksuaalihistoriansa? Onko hän huomiohakuinen (vaatetus, meikkaus käytös) .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      209
      7179
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4584
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1748
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1267
    Aihe