HC Juudakset

MV
Janne Kurikka (FPS)
Joni Myllykoski (Hokki)
P
Janne Jalasvaara (Blues)
Petri Kokko (SaiPa)
Risto Korhonen (HPK)
Jaako Niskavaara (JYP)
Mikko Palomäki (SaiPa)
Mikko Purontakanen (Lukko)
Mikko Saavinen (KalPa)
Iikka Törnvall (Ässät)
H
Mika Alatalo (TPS)
Hannes Hyvönen (Jokerit)
Henrik Juntunen (Ilves)
Kimmo Koskenkorva (SaiPa)
Esa Pirnes (Blues)
Jani Tuppurainen (KalPa)
Teemu Virkkunen (Tappara)

Tuossa ylhäällä on muissa seuroissa pelanneita Kärppä-kasvatteja. En tiedä unohtuiko joku, mutta liigassa pelanneet Kärppä-kasvatit tuossa pitäisi olla. Vahvistin miehistöä kahdella Mestiksen maalivahdilla. Mestiksen Hokista löytyisi myös täydentävät pelaajat hyökkäykseen. Veikkaisinpa, että tälläkin porukalla oltaisiin liigassa 8 parhaan joukossa.

5

438

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura1

Meinaakko että kavalsivat Kärpät muutamasta..olikos se hopearahasta.. =)

• Omista uskonnontunneista on aikaa, mutta jotain tuollaista olin muistelevinani.

(oikiasti ajattelen, että kerran Kärppä, aina Kärppä)

• Laura1
        rosewater kirjoitti:

Omista uskonnontunneista on aikaa, mutta jotain tuollaista olin muistelevinani.

(oikiasti ajattelen, että kerran Kärppä, aina Kärppä)

Lisäksi muistelen, että Juudas lopuksi hirttäytyi, joten huhhuh..eihän me ny tollasta toivota =)) heh..

Mut juu..eiköhän ainakin siellä syvällä sydämen sopukoissa Kärppäsydän syki aina. Kuten uskoisin muidenkin joukkueiden pelaajilla sykkivän omaa kasvattajaseuraansa kohtaan.

• hlkjh

Mika Alatalo on KooKoon kasvatti eikä mikään kärppäkasvatti.

• JJM

Mika Alatalo siirtyi Kärpistä KooKoohon Hannu Kamppurin perässä 18-vuotiaana, n. vuonna 1989.

On siis Kärppä-kasvatti. Samassa tilanteessa lähti Oulusta pari muutakin pelaajaa Kouvolaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      84
      3397
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      394
      1251
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      939
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      67
      829
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      189
      774
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      271
      714
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      690
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      618
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      585
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      33
      576
    Aihe