MV
Janne Kurikka (FPS)
Joni Myllykoski (Hokki)
P
Janne Jalasvaara (Blues)
Petri Kokko (SaiPa)
Risto Korhonen (HPK)
Jaako Niskavaara (JYP)
Mikko Palomäki (SaiPa)
Mikko Purontakanen (Lukko)
Mikko Saavinen (KalPa)
Iikka Törnvall (Ässät)
H
Mika Alatalo (TPS)
Hannes Hyvönen (Jokerit)
Henrik Juntunen (Ilves)
Kimmo Koskenkorva (SaiPa)
Esa Pirnes (Blues)
Jani Tuppurainen (KalPa)
Teemu Virkkunen (Tappara)
Tuossa ylhäällä on muissa seuroissa pelanneita Kärppä-kasvatteja. En tiedä unohtuiko joku, mutta liigassa pelanneet Kärppä-kasvatit tuossa pitäisi olla. Vahvistin miehistöä kahdella Mestiksen maalivahdilla. Mestiksen Hokista löytyisi myös täydentävät pelaajat hyökkäykseen. Veikkaisinpa, että tälläkin porukalla oltaisiin liigassa 8 parhaan joukossa.
HC Juudakset
5
437
Vastaukset
- Laura1
Meinaakko että kavalsivat Kärpät muutamasta..olikos se hopearahasta.. =)
Omista uskonnontunneista on aikaa, mutta jotain tuollaista olin muistelevinani.
(oikiasti ajattelen, että kerran Kärppä, aina Kärppä)- Laura1
rosewater kirjoitti:
Omista uskonnontunneista on aikaa, mutta jotain tuollaista olin muistelevinani.
(oikiasti ajattelen, että kerran Kärppä, aina Kärppä)Lisäksi muistelen, että Juudas lopuksi hirttäytyi, joten huhhuh..eihän me ny tollasta toivota =)) heh..
Mut juu..eiköhän ainakin siellä syvällä sydämen sopukoissa Kärppäsydän syki aina. Kuten uskoisin muidenkin joukkueiden pelaajilla sykkivän omaa kasvattajaseuraansa kohtaan.
- hlkjh
Mika Alatalo on KooKoon kasvatti eikä mikään kärppäkasvatti.
- JJM
Mika Alatalo siirtyi Kärpistä KooKoohon Hannu Kamppurin perässä 18-vuotiaana, n. vuonna 1989.
On siis Kärppä-kasvatti. Samassa tilanteessa lähti Oulusta pari muutakin pelaajaa Kouvolaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1831321- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77845
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114603- 48587
- 18548