MV
Janne Kurikka (FPS)
Joni Myllykoski (Hokki)
P
Janne Jalasvaara (Blues)
Petri Kokko (SaiPa)
Risto Korhonen (HPK)
Jaako Niskavaara (JYP)
Mikko Palomäki (SaiPa)
Mikko Purontakanen (Lukko)
Mikko Saavinen (KalPa)
Iikka Törnvall (Ässät)
H
Mika Alatalo (TPS)
Hannes Hyvönen (Jokerit)
Henrik Juntunen (Ilves)
Kimmo Koskenkorva (SaiPa)
Esa Pirnes (Blues)
Jani Tuppurainen (KalPa)
Teemu Virkkunen (Tappara)
Tuossa ylhäällä on muissa seuroissa pelanneita Kärppä-kasvatteja. En tiedä unohtuiko joku, mutta liigassa pelanneet Kärppä-kasvatit tuossa pitäisi olla. Vahvistin miehistöä kahdella Mestiksen maalivahdilla. Mestiksen Hokista löytyisi myös täydentävät pelaajat hyökkäykseen. Veikkaisinpa, että tälläkin porukalla oltaisiin liigassa 8 parhaan joukossa.
HC Juudakset
5
415
Vastaukset
- Laura1
Meinaakko että kavalsivat Kärpät muutamasta..olikos se hopearahasta.. =)
Omista uskonnontunneista on aikaa, mutta jotain tuollaista olin muistelevinani.
(oikiasti ajattelen, että kerran Kärppä, aina Kärppä)- Laura1
rosewater kirjoitti:
Omista uskonnontunneista on aikaa, mutta jotain tuollaista olin muistelevinani.
(oikiasti ajattelen, että kerran Kärppä, aina Kärppä)Lisäksi muistelen, että Juudas lopuksi hirttäytyi, joten huhhuh..eihän me ny tollasta toivota =)) heh..
Mut juu..eiköhän ainakin siellä syvällä sydämen sopukoissa Kärppäsydän syki aina. Kuten uskoisin muidenkin joukkueiden pelaajilla sykkivän omaa kasvattajaseuraansa kohtaan.
- hlkjh
Mika Alatalo on KooKoon kasvatti eikä mikään kärppäkasvatti.
- JJM
Mika Alatalo siirtyi Kärpistä KooKoohon Hannu Kamppurin perässä 18-vuotiaana, n. vuonna 1989.
On siis Kärppä-kasvatti. Samassa tilanteessa lähti Oulusta pari muutakin pelaajaa Kouvolaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle974571Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493142Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852889- 791657
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.401456450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021244- 15987
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40891Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah24878- 184864