Civiciin tuning-osia yms

boy82

Autoni on vuosimallin -95 Honda Civic 1.4 16V liftback eli tätä Britti-mallia, johon ei oikeen oo löytyny mitään varaosia muuta kuin jostain merkkiliikkeistä..siis tarkoitan auton ihan perusosia. Mutta mistä muualta löytyis autooni esim. pakoputkistoja, äänenvaimentimia, mittarintaustoja, spoilereita, helmoja yms...?

Löytyiskö mistään sivuja jossa oli kuvia tai käsiteltäis näitä Britti-civikkejä?

Kiitos vastanneille!

Ohessa linkki mistä näkee että millainen auton on kyseessä:

http://www.wawrosz-chevrolet.com.pl/obrazki_adm/4.honda.jpg

13

2395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boy82

      autoni on just samanlainen kuin kuvassa.

    • kake

      tuossa kuosissa niin on kaikista parempi ja siistimmän näköinen.

      • autosi haluat? /onko jonkunnäköstä budjettia?

        ihan vaan kyselen sen takii et tiedän mitä lähden metsästää tuolta netistä.


      • boy82
        jannetin82 kirjoitti:

        autosi haluat? /onko jonkunnäköstä budjettia?

        ihan vaan kyselen sen takii et tiedän mitä lähden metsästää tuolta netistä.

        Hei :)

        Kunhan löytyis jostain vaan sellaisia sivuja josta löytyis mun autoon kori että sisä-varusteita, budjettini heittelee aikalailla eli vähän tilanteen mukaan ostelen.

        Esim. ois kiva tietää että millaisen kartiosuodattimen voisin autooni asentaa jotta tulisi tehoja se muutama heppa lisää ja hieman myös imuääniä. Sit ois kiva tietää että mistä sais ja mihin hintaan autooni koko pakoputkiston tai sitten pelkän laipallisen äänenvaimentimen eli siis sellainen malli joka tulisi suoraan siihen pakoputkeen laippaliitoksella jatkoksi.

        Entä oisko missään kirkkaita sivuvilkkuja?

        Valkoisia mittarintaustojakin ois kiva jostain löytää...olen käynyt katsomassa sivut: completos, fk-automotive, blazespeed...mutten oo mistään oikeen löytynyt mitään mun autoon. Oon löytäny vain yhden kokonaisen korisarjan, valoluomet eteen ja kaksi takaspoileria, siinä kaikki.

        Kiitoksia vaivannäöstä :)

        ps. mukava olisi jos löytyis autooni tavaraa.


      • boy82
        jannetin82 kirjoitti:

        autosi haluat? /onko jonkunnäköstä budjettia?

        ihan vaan kyselen sen takii et tiedän mitä lähden metsästää tuolta netistä.

        löytyykö mistään osia mun autoon? :)


      • saat ainakin
        boy82 kirjoitti:

        löytyykö mistään osia mun autoon? :)

        kun laitat meiliä osotteeseen:[email protected]
        Tuolta sain omaan autooni...


      • boy82 kirjoitti:

        Hei :)

        Kunhan löytyis jostain vaan sellaisia sivuja josta löytyis mun autoon kori että sisä-varusteita, budjettini heittelee aikalailla eli vähän tilanteen mukaan ostelen.

        Esim. ois kiva tietää että millaisen kartiosuodattimen voisin autooni asentaa jotta tulisi tehoja se muutama heppa lisää ja hieman myös imuääniä. Sit ois kiva tietää että mistä sais ja mihin hintaan autooni koko pakoputkiston tai sitten pelkän laipallisen äänenvaimentimen eli siis sellainen malli joka tulisi suoraan siihen pakoputkeen laippaliitoksella jatkoksi.

        Entä oisko missään kirkkaita sivuvilkkuja?

        Valkoisia mittarintaustojakin ois kiva jostain löytää...olen käynyt katsomassa sivut: completos, fk-automotive, blazespeed...mutten oo mistään oikeen löytynyt mitään mun autoon. Oon löytäny vain yhden kokonaisen korisarjan, valoluomet eteen ja kaksi takaspoileria, siinä kaikki.

        Kiitoksia vaivannäöstä :)

        ps. mukava olisi jos löytyis autooni tavaraa.

        http://www.helmatpaukkuu.com

        sisustanosia löytyy ihan motonet/biltema tasosista vaikka mihin, kattele vaikka tuolta http://www.pitstop.fi

        sori et kesti, meinas koko juttu unohtuu.


      • wen2
        boy82 kirjoitti:

        löytyykö mistään osia mun autoon? :)

        Mulla on myös tätä surullisen kuuluisaa brittimallia Civic -97 1.4 5-ov sedan ja voin kertoa että helppoa ei ole osien löytäminen. exän apuna autossa on nyt 35mm madallussarjaa ja 18" vannetta, kalvoa, poppia ym perussälää. Luomet löysin minäkin netistä, ne odottaa hyllyssä jos jaksan koskaan kiinni asti laittaa.... Takavaloja oon metsästänyt ikuisuuden, YHDET löysin alkuperämaastaan Briteistä, tosin hinta 390 PUNTAA ja liikkeellä vain maan sisäinen kuljetus, joten annoin olla. Jotain helman tynkääkin tuntuu netistä löytyvän, mutta tuning-valot, kirkkaat vilkut ja mahdollisesti jotain korisarjan tynkää ois hakusessa.... eli ilmotellaan ihmeessä puolin toisin jos jotain löytyy.


      • brittimalli täälläki
        wen2 kirjoitti:

        Mulla on myös tätä surullisen kuuluisaa brittimallia Civic -97 1.4 5-ov sedan ja voin kertoa että helppoa ei ole osien löytäminen. exän apuna autossa on nyt 35mm madallussarjaa ja 18" vannetta, kalvoa, poppia ym perussälää. Luomet löysin minäkin netistä, ne odottaa hyllyssä jos jaksan koskaan kiinni asti laittaa.... Takavaloja oon metsästänyt ikuisuuden, YHDET löysin alkuperämaastaan Briteistä, tosin hinta 390 PUNTAA ja liikkeellä vain maan sisäinen kuljetus, joten annoin olla. Jotain helman tynkääkin tuntuu netistä löytyvän, mutta tuning-valot, kirkkaat vilkut ja mahdollisesti jotain korisarjan tynkää ois hakusessa.... eli ilmotellaan ihmeessä puolin toisin jos jotain löytyy.

        Mites peilit? olen yrittänyt metsästää adaptereita/peilejä...ei ole tärpännyt viel...


    • civic2000

      moi mulla olisi sinun hondaasi käyvä täydellinen ja uusi uretaanipusla sarja sis,alustan ja koneen kaikki puslat.tilattu ulkomailta.tästä 150 eurolla sarja kotkassa.läh onnistuu.ota yht suoraan [email protected]

    • kljklj

      Joo muuten hyvä mutta vastailet 5 vuotta vanhaan ketjuun tauno..

    • NPS

      Tonttin ja leveet vanteen ni hyvä tulee

      • no nps shit

        Ei sovi japsiautoihin tollanen "tyyli" yhtään, se on sitä paitsi tylsän ja koomisen näköstä tää on ikivanha ketju..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe