Minulla on C: asemalla windows xp pro sp2 ja D: asemalla windows 98SE..noh..ongelmani on se että miten pystyn poistamaan windows98SE:n pois koneeltani..oon ladannu windowsit sillei alunperin että aluksi asensin windows98SE:n ja sitten tohon toiselle kovolle windows xp:n!Meneekö se muka vaan sillai että formatoi ton D: aseman vai onko sen windows 98:n jotain tiedostoja c:asemallakin?Se joka tietää tai luulee tietävänsä ni auttakaa..kaikki apu on tarpeen!Jos ihmettelette että miks mun pitää poistaa windows 98 ni vastaus on siinä että alkaa loppua kovalevytila molemmilta ja muutenkin nopeuden kannalta ja sen takia ku käytän enimmäkseen windows xp:tä!Kiitos kaikille etukäteen vastauksista!
Auttakaa Joka Tietää!
3
371
Vastaukset
- Mäkkihöperö
ei perimätiedon mukaan auta kuin ikivanha loitsu:
>FORMAT C:
Tuolla pitäisi ongelmien aiheuttaja häipyä.
Onneksi ei ole koskaan tarvinnut siihen turvautua… - test765
Irroita 98 kiintolevyn piuhat,jos kone toimii moitteetta,senjälkeen levynpiuhat kiinni ja format D:
- kummittelemaan
aloitusvalikkoon, niin XP:ssä paina Oma tietokone -oikealla hiiren napilla > Ominaisuudet > Lisäasetukset > Käynnistys ja palautuminen > Asetukset > Järjestelmän käynnistys > Muokkaa
ja sitten pyyhkäiset sen rivin pois missä lukee jotain "multi(0)disk(1)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows 98", tosta rivin alusta en tiedä, että millanen se on jos on 2:lla kovolla käyttis..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434889- 662829
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2851844Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611756Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151679Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531246Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951219- 701162
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127