Palsta täynnä miehiä jotka

esiintyvät naisnimimerkillä

Miksi isot miehet vihaavat naisia ja kieroilevat noin paljon?

28

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorojukka-kukka

      Ja mistähän ovat lähtöisin kaikki nuo hernesäkin nenuliin vetäisseet tyypit?

      *ihmettelee*

      • jorojukka-kukka

        Että jengi näköjään koossa. :)


      • pää................

        Puhuu f-nisti, yksi hysteerisimmistä miesten vihaaja kiroilijoista, jolla on nenän sierraimmet suuremmet kuin härällä.


      • pitäneepi...........
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Että jengi näköjään koossa. :)

        Ja kongi jäässä.


    • taas tuntuu

      Että välillä täällä on tosimiehen nikillä naisia, pistämässä niitä miehiä alas, jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä.

    • kesar

      hyvä provo !!

    • vihaavat miehiä

      Miksi isot feministi (f-nistit) naiset vihaavat miehiä ja kiroilevat noin paljon?

      • ei kiva

        ole olla kenenkään.


    • I.Loyola

      Hehheh! Taas yritetään samastaa älyttömän femin(ats)ismin arvostelu "naisten vihaamiseksi". Feministit ovat vain marginaaliryhmä, joten pelkästään siitä syystä nuo määrittelyt ontuvat.

      • jorojukka-kukka

        Täällä nimenomaan vihataan ja mitätöidään naisten tekemisiä, asioita ja asemaa. Kyllä se koskee silloin KAIKKIA naisia.


      • I.Loyola
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Täällä nimenomaan vihataan ja mitätöidään naisten tekemisiä, asioita ja asemaa. Kyllä se koskee silloin KAIKKIA naisia.

        Se on Jöriksen tulkinta aiheesta. Suurimmaksi osaksihan arvostelu on suuntautunut feminismiin. Kaipa tänne silloin tällöin (avoin palsta) voi tulla jotain rajumpaakin, mutta poikkeushan se vahvistaa säännön.


      • yksinkertainen
        I.Loyola kirjoitti:

        Se on Jöriksen tulkinta aiheesta. Suurimmaksi osaksihan arvostelu on suuntautunut feminismiin. Kaipa tänne silloin tällöin (avoin palsta) voi tulla jotain rajumpaakin, mutta poikkeushan se vahvistaa säännön.

        kaikenlainen feminismiin liittyvä arvostelu on naisvihaa, luonnollisesti.


    • jaa

      Eiköhän ne ole lähinnä hämmentyneitä teinipoikia.

      • jorojukka-kukka

        Eikös kuitenkin teinipojat ole vielä viattomia ja kilttejä?


    • olen nainen..

    • systeemi muuttunut, että keskustelu on viedeoneuvottelun tyylinen jossa näkyy vastapeluri.

      En minä ole nähnyt "eläviä kasvoja" tässä keskustelussa.

      Onkhan minun syytä nyt marssia sotilassaappaissani PC-kauppiaan luo ja ostaa viimeisin malli kun kuvaa ei näy.?

      • Elastika

        Ilmeisesti täällä on jonkin sorttinen vaklaussysteemi, kun jatkuvasti herjataan kuka kukin on ja vielä joku muu siihen päälle, ja välillä kuuluu kaikki olevan yksi.. hehehehehh

        Noo, en suosittele kuitenkaan sun vielä kauppaan kipaisevan, niissä uusimmissa laitteissa tuntuu kuitenkin olevan sen verran sumea näyttö ettei se kuva vastaa todellisuutta sitten kuitenkaan. Suosittelen säästämään eurot tältä erää laitteiston updeittaamisen kanssa, ja odottelemaan uusia versioita ko vaklauslaitteista. Systeemit kun kehittyy kuiteski huimaa kyytiä, niin ehkä jo huomenna tai ensi viikolla on tarjolla tarkempaa kuvalaatua.


      • epikuros
        Elastika kirjoitti:

        Ilmeisesti täällä on jonkin sorttinen vaklaussysteemi, kun jatkuvasti herjataan kuka kukin on ja vielä joku muu siihen päälle, ja välillä kuuluu kaikki olevan yksi.. hehehehehh

        Noo, en suosittele kuitenkaan sun vielä kauppaan kipaisevan, niissä uusimmissa laitteissa tuntuu kuitenkin olevan sen verran sumea näyttö ettei se kuva vastaa todellisuutta sitten kuitenkaan. Suosittelen säästämään eurot tältä erää laitteiston updeittaamisen kanssa, ja odottelemaan uusia versioita ko vaklauslaitteista. Systeemit kun kehittyy kuiteski huimaa kyytiä, niin ehkä jo huomenna tai ensi viikolla on tarjolla tarkempaa kuvalaatua.

        se on sitä sumeaalogikkaa.
        No kun en ole edes viitsinyt veppikameraa tai kamarakännykkää hommata mutta digikuvaus on ihan jees :=)


      • sinua

        jos menet miesten lankaan.

        Kuka nainen olisi noin paljon itseään vastaan kuin täällä nämä Avec,Ruosu,Elastika, samanlaiset jututkin. Onhan täällä ollut näitä oikeita eifeministinaisia, kuten vaikka Zomppari ja Nuttu. Eivät he nyt sentään vihaa naisia.


      • toinen nimetön
        sinua kirjoitti:

        jos menet miesten lankaan.

        Kuka nainen olisi noin paljon itseään vastaan kuin täällä nämä Avec,Ruosu,Elastika, samanlaiset jututkin. Onhan täällä ollut näitä oikeita eifeministinaisia, kuten vaikka Zomppari ja Nuttu. Eivät he nyt sentään vihaa naisia.

        sellaista kuin Muoriska? Selvästi oli kyllä nainen ja varmasti ei ollut feministi. Piti miehiä sellaisina käskyläisinään. Sellainen kuva jäi.


        Toista ovat sitten nämä avec ja ruosu ja samaan kastiin kuuluu elastika. Eri henkilöitä varmaankin ovat. Taitavat olla palstan miesten naispersoonia. ;) Niin luupäisesti katsovat asioita vain ja ainoastaan miesnäkökulmasta ja usein myös naisia halventavasti.


      • jorojukka-kukka
        toinen nimetön kirjoitti:

        sellaista kuin Muoriska? Selvästi oli kyllä nainen ja varmasti ei ollut feministi. Piti miehiä sellaisina käskyläisinään. Sellainen kuva jäi.


        Toista ovat sitten nämä avec ja ruosu ja samaan kastiin kuuluu elastika. Eri henkilöitä varmaankin ovat. Taitavat olla palstan miesten naispersoonia. ;) Niin luupäisesti katsovat asioita vain ja ainoastaan miesnäkökulmasta ja usein myös naisia halventavasti.

        1. Miksi Kurre Orava suuttuu julmetusti, jos teen kysymyksen Aaveella ja toisen Ruosulle?

        2. Kummallinen palsta, kun kysymyksiä ei enää sulateta. Sekin pitää vaan hyväksyä, että kysymys voi viedä joltain väitteeltä pohjan. :)


      • Ruosutar

        Aatelkaas kun Jukankin näkis livenä raivoissaan.

        Nyt kestää jokainen nuo julmat sanat mutta livenä vois olla vaara että jouduttaisiin hakemaan seinää suojaksi.


      • Ruosutar
        Ruosutar kirjoitti:

        Aatelkaas kun Jukankin näkis livenä raivoissaan.

        Nyt kestää jokainen nuo julmat sanat mutta livenä vois olla vaara että jouduttaisiin hakemaan seinää suojaksi.

        Unohdin sanoa että mitenkähän Jukka järkyttyis kun näkis meidät parrakkaat ja viiksikkäät ei-feministi-naiset livenä... hehee....

        Tutkiskohan mitä pöksyistä löytyy?


      • avecMaria
        Ruosutar kirjoitti:

        Aatelkaas kun Jukankin näkis livenä raivoissaan.

        Nyt kestää jokainen nuo julmat sanat mutta livenä vois olla vaara että jouduttaisiin hakemaan seinää suojaksi.

        Juu, älä muuta sano...Saattaisi tulla jukasta pahatkin traumat itse kullekin - näkemällä...


      • avecMaria
        Ruosutar kirjoitti:

        Unohdin sanoa että mitenkähän Jukka järkyttyis kun näkis meidät parrakkaat ja viiksikkäät ei-feministi-naiset livenä... hehee....

        Tutkiskohan mitä pöksyistä löytyy?

        Nauran ääneen jo.

        Sehän olisikin mielenkiintoinen asia. Mahtaisi olla viikset väärässä päässä itse kullakin...Väärien huulien ympärillä...Siis siihen nähden, mitä hän ja muutama sivupersoonansa kuvittelee.
        :))


      • Kurre_Orava
        epikuros kirjoitti:

        se on sitä sumeaalogikkaa.
        No kun en ole edes viitsinyt veppikameraa tai kamarakännykkää hommata mutta digikuvaus on ihan jees :=)

        Minä totesin kamerakännykän turhanaikaiseksi leluksi ja vaihdoin sen kamerattomaan hupelimeen.


      • Hertha
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Minä totesin kamerakännykän turhanaikaiseksi leluksi ja vaihdoin sen kamerattomaan hupelimeen.

        Onko kännyköissä muuten sellaisia malleja ja variaatioita, joita voi sanoa maskuliinisiksi/feminiisisiksi? Onko kännyköitä, joita "miehinen mies" varoo käyttämästä julkisuudessa?


      • Kurre_Orava
        Hertha kirjoitti:

        Onko kännyköissä muuten sellaisia malleja ja variaatioita, joita voi sanoa maskuliinisiksi/feminiisisiksi? Onko kännyköitä, joita "miehinen mies" varoo käyttämästä julkisuudessa?

        Vaikkapa tämä

        http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/7380/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe