Onko leijona

herkkä luonne?

Tapasin miehen, joka vaikutti hyvin itsevarmalta kun aloimme tapailemaan, mutta sitten myöhemmin oli jotenkin loukkaantuneen oloinen ja sanoi ettei meidän jutusta tule varmaan mitään. Tiedän, että olin alkuun aika viileä, mutta olen vaakanainen, joten tarvitsen vähän sellaista harkinta-aikaa ja otan asiat rauhallisemmin.
Ensin oletin, ettei tämä tyyppi ole sitten musta kiinnostunut ja olin tietty pettynyt, mutta nyt joskus kun jossain nähdään herra on jotenkin ujonoloinen ja saattaa vaikka baarissa tuijottaa toisesta pöydästä koko illan (kavereideni kertomaa), mutta ei sitten loppupeleissä sano mulle sanaakaan. Onko hän siis suuttunut kun luuli etten ole kiinnostunut? Leijonat on vissiin aika suorasanaisia ja haluais selvittää nää jutut heti, olen ymmärtänyt? Ovatko he sitten loppujen lopuksi sen itsevarman kuoren alla epävarmoja ja herkkiä?

9

2471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisukalanen

joteski ne jellonat aina haluu olla huomion keskipisteenä ja kun ne ei haluamaltaan henkilöltä saa huomiota, se on paha paikka. Mikään ei paremmin hivele jellonan itsetuntoa kun oikeanlainen huomio. Siihen lapsellisuuteen kätkeytyy kuitenkin se ikävä tosiasia että suhteessa vastuu onnistumisesta on sitten toisella, jellona vaan paistattelee. siltä munsta ainakin tuntuu...

• jellona-70

Iloisen ja reippaankin ulkokuoren alla voi olla hyvinkin ujo ja arka ihminen.Vaikka olen jellona nainen niin joskus iskee armoton ujous päälle ja mieluummin seurailen tilannetta sivusta.Todellisia tunteita vaikea näyttää ja vaikka joku satuttaisi niin usein yritän kuitata asian huumorilla.

• jellona

Leijona on herkkä luonne vaikka koittaa yleensä esittää jotain muuta. Itse olen leijona ja olen seurustellut vaakamiehen kanssa ja sanoisin, että nämä kaksi merkkiä ovat tunnemaailmaltaan kuin yö ja päivä, leijona on impulsiivinen ja myönnän odottaa hieman palvontaa ja huomionosoituksia, vaaka taas kylmän harkitseva edestakaisin soutaja ei koskaan osaa päättää mitä haluaa. Eli mies varmaan on loukkaantunut kun et ollutkaan hänen mielestään kiinnostunut "kunnolla".

• Viuhti

Olen seurustellut 6 vuotta leijonan kanssa. Täytyy sanoa että aika hankalasti luettava ihminen... Kaikki leijonat joihin olen törmännyt ovat huomiota, hemmottelua ja hellyyttä kaipaavia ihmisiä, juuri sitä keskipisteenä olemista haluavia. Oma kokemukseni silti on heistä se, että jos loukkaantuvat, vaikeaa on kertoa oikea syy. He haluavat heti kaikki nyt, joten on mahdollista että on loukkaantunut kun ei ole saanut tarpeeksi irti susta jos on ollut kiinnostunut. Suosittelen kuitenkin että yrittäisit vielä jutella ja ehkäpä jotenkin ilmaista kiinnostuksesi. Oma leijonani ainakin on ihana ja herkkä sielu, joka rakastaessaan pitää kumppaniaan kuningattarena...

• luonnetta löytyy

leijonat ovat itsevarmoja, nimenomaan ulkokuoresta katsottuna. Sisällä asustaa herkkä ja haavoittuva leijonanpentu, niin kuin meissä jokaisessa. Minun tapaamani leijonat eivät kyllä ole olleet suorasanaisia, vaan just herkästi loukkaantuvia. Ja sitten saat ihmetellä että mistä nyt tuulee. Jos he ovat kiinnostuneita, ovat sitä täysillä ja haluavat vastakaikua, lähinnä juuri palvontaa. Leijonat tekee kaiken suurella sydämellä ja rakastavat huomiota. Mene nyt ihmeessä juttelemaan ja sano vaikka että hän näyttää hyvältä. Alkaa heti kuuntelemaan. Ei kuulosta siltä että juttu ohi ainakaan vielä olisi.

• vaakanainen

...olen myös tutustunut aivan ihanaan leijonamieheen, mieli tekisi itse asiassa sanoa hänelle suoraan, että olen ihan päätä pahkaa häneen ihastunut (vaikka olemme vasta ihan hiljattain tavanneet), mutta aikaisemmat huonot kokemukseni ovat saaneet aikaan minussa sen, etten uskalla lyödä (heti ainakaan) kaikkia kortteja pöytään, enkä uskalla olla heti "täysillä mukana", pelkään että toisella hiipuu kiinnostus siinä vaiheessa, jos olen liian avoin tunteissani... ja että mieheltä alkaa ne kiinnostuksen ja huomion osoitukset minua kohtaan hiipumaan, jos itse alan niitä liikaa viljelemään...

kertokaahan, kannattaako leijonamiesten kanssa kuitenkin olla rehellinen tunteissaan, ja kertoa sekä kehua leijonaa suoraan? olen luultavasti kuullut ja lukenut ihan liikaa juttuja siitä, että miehet pitävät metsästyksestä ja haasteista, ja että liian avoin kiinnostuksensa kanssa ei saisi olla, ainakaan aluksi....? mutta mitenkäs on leijonan kanssa? en ole aikaisemmin ollut jellonamiehen kanssa tekemisissä...

• Nimetön

kyllä ovat herkkiä.Ja siksi leijonia aina ymmärretään väärin.

• haluaa

sanoa, että leijona on hyvin herkkä ja tarvitsee TODELLA PALJON huomiota tai muuten loukkaantuu. Ja koska tuntuu lapselliselta loukkaantua huomionpuutteesta ym. niin asian ilmaiseminen suoraan ei ole ihan helppoa, sitä vaan odottaa, että toinen tajuaisi. Huono tapa. Mutta kun annat hänelle huomiota, hän taatusti antaa kaikkensa suhteen eteen. Itse olen myös ujo ja epävarma, mutta kun rakastun, tulee oikea leijonanluonne voimakkaana esille ja itsetunto nousee. Ilman rakkautta en ole mitään! Itse ainakin toivon, että minulle ilmaistaisiin tunteet suoraan ja heti, en voi kestää mitään pelleilyä ja "katseluvaiheita". Rakkaudessa leijona haluaa kaiken tai ei mitään.

• me

oikeassa olet, kun nyrkki silmään, olen just samallainen,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe