Kiinnostaako miehiä pyöreä nainen?

Mimmi1

Haluaisin tietää mitä miehet ovat mieltä pyöreistä/lihavista naisista.Ottakaa miehet kantaa.kiihottuvatko he lihavasta naisesta samallalailla kuin laihastakin....Vai ovatko kaikki miehet vain kauniitten ja laihojen naisten perään...

66

12284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikkamies

Hei,

Pullukat lihavat naiset ovat erittäin kauniita ja kiihottavia... :)

Mistä löydän....?

• lihava?

vai oikeasti hoikka?

• mimmi1

ai,tuo oli aika yllättävä vastaus...:)Mitä se pitää sisällään?

• m1965
        mimmi1 kirjoitti:

Moi,

Yllättävä?

Otetaan siitä selvää kahdestaan.... kirjoita pullukoista/lihavista pitävälle miehelle

nimim. hoikkamies

• mimmi1
        m1965 kirjoitti:

Moi,

Yllättävä?

Otetaan siitä selvää kahdestaan.... kirjoita pullukoista/lihavista pitävälle miehelle

nimim. hoikkamies

laitoin sulle jo s.postia...käy tsekkaamas...

• Mrlynmnroe
        mimmi1 kirjoitti:

Minun mielestäni ainakin on. Olen nuori mies ja omasta mielestäni olen liiankin laiha, mutta minusta on kiva kun naisessa on pyöreyttä :)

• Pelkkä nimi "nainen...

Lantio on miehille merkki hedelmällisyydestä/synnyttämisestä,muodottomat eivät kiihota.

• rehellinen

Kokemukseni mukaan miehet ovat kiinnostuneita lihavista naisista - lähinnä yhden yön seuralaisina. Harva kuitenkaan haluaa pysyväksi kumppaniksi lihavan daamin. Anteeksi vain, mutta tämä on totuus. Älkää antako pettää itseänne näillä "lihavat on seksikkäitä"-jutuilla. Tsekatkaapas sanojan taustat: hyvin yleistä on, että (epätoivoinen) ukkomies etsii netistä seksiseuraa ja on valmis hyväksymään sellaiseksi lihavan. Monet miehet myös pitävät lihavaa varmana nakkina, eli "siltä nyt ainakin saa, sen täytyy olla puutteessa".

Ja mistäkö tiedän? Olenko lihavia inhoava mies? EN, vaan entinen lihava nainen. Ja kyllä, oikein XL-daami olinkin, painoa 100 ja rapiat päälle. ;) Laihdutin sittemmin 60 kiloa ja en osaa edes KUVAILLA, kuinka paljon ihmisten suhtautuminen minuun muuttui. Huomasin oikeastaan vasta laihdutettuani sen tolkuttoman inhon määrän, jota sain lihavana osakseni. Tai sitten ihmiset vain katsoivat ohi, olivat kärsimättömiä tms. Ja miehet... no niin, miehet.. Se, mitä heistä juuri sanoin, pohjautuu vuosien deittailukokemukseen.

Kokemukseni mukaan harva mies kokee lihavaa naista/tyttöä romanttisessa mielessä innostavaksi. Lihava voi olla iloinen pullukka, jonka kanssa on hauskaa häsätä, mutta se rakastumisen kokemus ei ole niin yleinen.

Oikein innolla jään odottamaan vihaisia vastalauseita. ;) Tiedän niitä saavani. Varmasti etenkin niiltä miehiltä, joita harmittaa lihavien naisten varoittaminen näistä pelkän seksin etsijöistä. Toisaalta, en jaksa uskoa lihavien naistenkaan ottavan kirjoitustani todesta, se on liian julma totuus. Mieluummin sitä uskoo - perusteettomasti - että se seuraava mies on erilainen ja että se seuraava mies katsoo sieluun ja sydämen kauneutta.. Ja sänkykokemukset sen kun karttuvat..

• ???
        rehellinen kirjoitti:

Kokemukseni mukaan miehet ovat kiinnostuneita lihavista naisista - lähinnä yhden yön seuralaisina. Harva kuitenkaan haluaa pysyväksi kumppaniksi lihavan daamin. Anteeksi vain, mutta tämä on totuus. Älkää antako pettää itseänne näillä "lihavat on seksikkäitä"-jutuilla. Tsekatkaapas sanojan taustat: hyvin yleistä on, että (epätoivoinen) ukkomies etsii netistä seksiseuraa ja on valmis hyväksymään sellaiseksi lihavan. Monet miehet myös pitävät lihavaa varmana nakkina, eli "siltä nyt ainakin saa, sen täytyy olla puutteessa".

Ja mistäkö tiedän? Olenko lihavia inhoava mies? EN, vaan entinen lihava nainen. Ja kyllä, oikein XL-daami olinkin, painoa 100 ja rapiat päälle. ;) Laihdutin sittemmin 60 kiloa ja en osaa edes KUVAILLA, kuinka paljon ihmisten suhtautuminen minuun muuttui. Huomasin oikeastaan vasta laihdutettuani sen tolkuttoman inhon määrän, jota sain lihavana osakseni. Tai sitten ihmiset vain katsoivat ohi, olivat kärsimättömiä tms. Ja miehet... no niin, miehet.. Se, mitä heistä juuri sanoin, pohjautuu vuosien deittailukokemukseen.

Kokemukseni mukaan harva mies kokee lihavaa naista/tyttöä romanttisessa mielessä innostavaksi. Lihava voi olla iloinen pullukka, jonka kanssa on hauskaa häsätä, mutta se rakastumisen kokemus ei ole niin yleinen.

Oikein innolla jään odottamaan vihaisia vastalauseita. ;) Tiedän niitä saavani. Varmasti etenkin niiltä miehiltä, joita harmittaa lihavien naisten varoittaminen näistä pelkän seksin etsijöistä. Toisaalta, en jaksa uskoa lihavien naistenkaan ottavan kirjoitustani todesta, se on liian julma totuus. Mieluummin sitä uskoo - perusteettomasti - että se seuraava mies on erilainen ja että se seuraava mies katsoo sieluun ja sydämen kauneutta.. Ja sänkykokemukset sen kun karttuvat..

Painatko nyt n. 40 kg?

• leijonana
        rehellinen kirjoitti:

Kyllä on paljon perää siinä että netistä seuraa etsivä iso tyttö usein saa pettyä . Ensinnäkin tuntuu että netti on vain yhdenyön seuraa hakevien temmellyskenttä . Toiseksi iso osa on varattuja miehiä joilla on se kaunis ja hoikka mutta kylmä vaimo . Kolmanneksi nettimiehillä on kummallinen hinku löytää se ainut ja oikea ja maailman täydellisin , eli todellisuustaju ihmissuhdeasioissa on jotenkin hämärtynyt . Siis vaikka itse olisivat pieniä ja hinteliä hampaattomalla suulla hymyileviä haisuleita naisen pitäisi olla vähintään miss eurooppa . Neljänneksi ne jotka todella kuolaavat xl-naisten perään kuvittelevat jokaisen lihavan tytön olevan suttuisesti meikattu , kireisiin mustiin vaatteisiin ja korkokenkiin pukeutuva seksisuttura : / . Normaali siisti lyhythiuksinen keskustelutaitoinen isokokoinen nainen ei ole suosittu .

• Mä ja Reiska
        leijonana kirjoitti:

Kyllä on paljon perää siinä että netistä seuraa etsivä iso tyttö usein saa pettyä . Ensinnäkin tuntuu että netti on vain yhdenyön seuraa hakevien temmellyskenttä . Toiseksi iso osa on varattuja miehiä joilla on se kaunis ja hoikka mutta kylmä vaimo . Kolmanneksi nettimiehillä on kummallinen hinku löytää se ainut ja oikea ja maailman täydellisin , eli todellisuustaju ihmissuhdeasioissa on jotenkin hämärtynyt . Siis vaikka itse olisivat pieniä ja hinteliä hampaattomalla suulla hymyileviä haisuleita naisen pitäisi olla vähintään miss eurooppa . Neljänneksi ne jotka todella kuolaavat xl-naisten perään kuvittelevat jokaisen lihavan tytön olevan suttuisesti meikattu , kireisiin mustiin vaatteisiin ja korkokenkiin pukeutuva seksisuttura : / . Normaali siisti lyhythiuksinen keskustelutaitoinen isokokoinen nainen ei ole suosittu .

Joka ikinen mies haluaisi itselleen kauniin naisen. On se mies sitten hintelä ja hampaaton ja haiseva, mutta siltikin. Mutta ne sitten jäävätkin ilman.

Eikös naisilla ole sama juttu: vaikka olisi minkälainen variksenpelätti niin kyllä joku Chippendales- tai MrFinland-tyyppinen mies kelpaisi ihan varmasti.

Mutta lihavaa ei halua oikeasti kukaan, no tietysti joku sellaisen ottaa kun ei muuta saa. Liitto saattaa tietysti onnistua ihan hyvin, mutta ei taatusti lihavuuden takia. Huonossa liitossa taas hyvävartaloista naista jaksaa sietää paljon pidempään kuin lihavaa.

Ja sitten on tietysti niitä "poikkeavia" jota naisessa kiihottaa joku tietty ei-tavanomainen ominaisuus: lihavuus tai isokokoisuus tms. tai vaikkapa kaljuksi ajeltu pää, mutta kyllä sellaista sitten hakea saa.

• rehellinen
        ??? kirjoitti:

Painatko nyt n. 40 kg?

En paina 40 kiloa, vaan viime punnituksen mukaan 56. Ynnää tuohon 60 kiloa ja siinä näet painoni "pahimmillaan". Sata kiloa ja rapiat päälle, sanoinhan sen! Oloni ei fyysisessä mielessä ollut valtavan huono painavimmillanikaan, vaikka minulla olikin kohonnut verenpaine. Häpesin itseäni kyllä joissakin sosiaalisissa tilanteissa, ehkä enemmän kuin tajusinkaan.

Olin aina se ilopilleri ja kaikkien hauskuttaja. Vaikka sydän olisi verta vuotanut, niin hymyilin ja nauroin, yritin kai sillä tavalla tulla hyväksytyksi. Joskus tuntuu kuin lihavalta odotettaisiin tällaista. Nyt laihtuneena on helpotus joskus vain olla hiljaisempi, hymyillä vähemmän mutta luonnollisemmin.

Minulle on jäänyt kokemuksistani joku suuri myötätunto lihavia kohtaan. Mutta tuskan tuottamisen uhallakin haluan olla rehellinen ja kertoa kokemuksistani juuri sellaisina kuin ne koin. Mitä pikemmin ihmiset luopuvat pilvilinnoistaan tässä nimenomaisessa asiassa, niin sen parempi. Maailmassa on liikaa surullisia lihavia tyttöjä, joita on pidetty hetken leikkikaluna ja kohdeltu suorastaan sikamaisesti.

Suosittelen laihdutusta, jos terveys ja itsekuri ja elämäntilanne sen sallii. Toinen vaihtoehto on olla sellainen kuin on, mutta uusiin ihmisiin tutustuminen kannattaa tehdä varovasti, eikä rakkauden toivossa hypätä heti lakanoiden väliin.

• rehellinen
        leijonana kirjoitti:

Ja miehet ovat turkasen peloissaan, että se kaunis & "kylmä" vaimo saa tietää sivusuhteista.. Moni sanoo, että taloudellisista syistä vain on naimisissa, mutta totuus on se, että se vaimo on myös hyvä "pokaali" esiteltäväksi muille, kun taas joku 100 nainen ei sellainen ole. 100 nainen viedään hampurilaiselle ja pikapikaa sänkyyn, sen edustusnaisen kanssa mennään "parempiin paikkoihin", missä tututkin käyvät.

Jotkut miehet myös pönkittävät itsetuntoaan lihavan ystävättären avulla. On varmasti mannaa kun JOKU rakastaa kiihkeästi ja mahdollisesti kärttää eroamaankin jne. Tällaiselle ihmiselle se pyöreä nainen on vain VÄLINE, seksinukke ja balsamia äijän itsetunnolle. Mikä arvo siinä sitten on itse ihmisellä.. ei mikään..

• rehellinen
        rehellinen kirjoitti:

Ja miehet ovat turkasen peloissaan, että se kaunis & "kylmä" vaimo saa tietää sivusuhteista.. Moni sanoo, että taloudellisista syistä vain on naimisissa, mutta totuus on se, että se vaimo on myös hyvä "pokaali" esiteltäväksi muille, kun taas joku 100 nainen ei sellainen ole. 100 nainen viedään hampurilaiselle ja pikapikaa sänkyyn, sen edustusnaisen kanssa mennään "parempiin paikkoihin", missä tututkin käyvät.

Jotkut miehet myös pönkittävät itsetuntoaan lihavan ystävättären avulla. On varmasti mannaa kun JOKU rakastaa kiihkeästi ja mahdollisesti kärttää eroamaankin jne. Tällaiselle ihmiselle se pyöreä nainen on vain VÄLINE, seksinukke ja balsamia äijän itsetunnolle. Mikä arvo siinä sitten on itse ihmisellä.. ei mikään..

Omituisin tilanne johon olen törmännyt on muuten sellainen, että mies oli vaimoltaan saanut LUVAN irtoseksiin ja lyhytkestoisiin suhteisiin juuri LIHAVIEN KANSSA. Vaimo itse oli tosi laiha ja kapea malliltaan ja sanoi ettei ole mustasukkainen lihaville tytöille, koska ei mies kuitenkaan kenenkään sellaisen kanssa alkaisi mitään vakavaa. Mies kuitenkin oli siinä asemassa, että sosiaalisia rientoja oli ja niihin tarvittiin edustava lyyli.

• lihava
        rehellinen kirjoitti:

Kyllä ne lihavatkin ihmiset miehiä saa, ja vielä ihan hyvän näköisiä joilla olis laihojenkin naisten parissa vientiä. Itse olen n.105 kg ja elän vakituisessa parisuhteessa. Elänyt jo pidemmän aikaa. Ja en ollut laiha edes silloin kun nykyisen mieheni tapasin. Ja mitä ulkona käyntiin tulee niin yhtlailla minua on viety sekä pikaruokalaoihin ja oikeen hienoihin ravintoloihin.

Joten toivoa on muillakin pyöreillä naisilla :)

PS. Sanottakoon vielä että mieheni ex-muija oli normaalipainoinen ja hyvin kaunis, mutta silti heillä ei suhde vaan toiminut. Hänen ex maanittelikin nykyistäni takaisin vielä pari kuukautta sen jälkeenkin kuin me olimme alkaneet yhdessä olemaan.

• rehellinen
        lihava kirjoitti:

Kyllä ne lihavatkin ihmiset miehiä saa, ja vielä ihan hyvän näköisiä joilla olis laihojenkin naisten parissa vientiä. Itse olen n.105 kg ja elän vakituisessa parisuhteessa. Elänyt jo pidemmän aikaa. Ja en ollut laiha edes silloin kun nykyisen mieheni tapasin. Ja mitä ulkona käyntiin tulee niin yhtlailla minua on viety sekä pikaruokalaoihin ja oikeen hienoihin ravintoloihin.

PS. Sanottakoon vielä että mieheni ex-muija oli normaalipainoinen ja hyvin kaunis, mutta silti heillä ei suhde vaan toiminut. Hänen ex maanittelikin nykyistäni takaisin vielä pari kuukautta sen jälkeenkin kuin me olimme alkaneet yhdessä olemaan.

Hieno juttu, että sinulla on hyvä suhde. Varmasti muitakin vastaavia tapauksia on. Silti kehottaisin vakavasti ylipainoisia terveeseen varovaisuuteen. Sellaisia ihmisiä on paljon, joiden mielestä lihavilla ei ole edes ihmisarvoa, saati tunteita.

• saahan niitä
        lihava kirjoitti:

mutta sellaisilla miehillä yleensä itsetunto ongelmia.voittehan naiset yrittää kuvitella itsenne miehen asemaan.haluatteko itse lihavan miehen jos tarjolla on hoikkiakin?

• mimmi1
        rehellinen kirjoitti:

Omituisin tilanne johon olen törmännyt on muuten sellainen, että mies oli vaimoltaan saanut LUVAN irtoseksiin ja lyhytkestoisiin suhteisiin juuri LIHAVIEN KANSSA. Vaimo itse oli tosi laiha ja kapea malliltaan ja sanoi ettei ole mustasukkainen lihaville tytöille, koska ei mies kuitenkaan kenenkään sellaisen kanssa alkaisi mitään vakavaa. Mies kuitenkin oli siinä asemassa, että sosiaalisia rientoja oli ja niihin tarvittiin edustava lyyli.

en ymmärrä miksi ei lihava ole edustavan näköinen???minusta jotkut lihavatkin naiset ovat tosi tyylikkään näköisiä kunhan osaavat pukeutua oikein.tuollaiset miehet ovat minusta jotensakin tyhmiä....en rupeisi suhteeseen tuollaisen miehen kanssa ollenkaan...

• lihava
        rehellinen kirjoitti:

Hieno juttu, että sinulla on hyvä suhde. Varmasti muitakin vastaavia tapauksia on. Silti kehottaisin vakavasti ylipainoisia terveeseen varovaisuuteen. Sellaisia ihmisiä on paljon, joiden mielestä lihavilla ei ole edes ihmisarvoa, saati tunteita.

Mä olen ollut koko ikäni ylipainoinen ja oppinut elämään kilojeni kanssa. Useasti se myös heijastaa toistenkin ihmisten käyttäytymiseen, viimeisen viiden vuoden aikana olen kuullut kahdelta ihmiseltä jotain ala-arvoista juttua lihavista. Minusta se on heidän häpeänsä huudella, sillä se todistaa vain heidän tyhmyyttään.

Toki ymmärrän miehet jota ei lihavat naiset seksuaalisesti kiihota, eihän kaikki ihmiset samanlaisia kuitenkaan ole ja samoista asioista muutenkaan kiinnostu. On minullakin monia miespuolisia kavereita joiden tiedän katsovan silläsilmällä vain hoikkia naisia, mutta ei se heitä silti ole estänyt kaveroitua minun kanssani.

Joten yleisesti ottaen ihmiset hyväksyvät myös lihavia ihmisiä, vaikka he eivät sitä seurustelumielessä tekisikkään.

• minähhh
        rehellinen kirjoitti:

Sinun kokemuksesi nyt ovatkin sinun kokemuksiasi. Ei sillä, etteikö itselläni ole yhden yön juttuja, mutta kelläpä ei olisi...

Oho, en tiennytkään ennen tätä aamua, että olen löytänyt _harvinaisuuden_!? Eli siis miehen, joka on alkanut tällaisen yäk-hyi-ruman lihavan (:D) kanssa seurustelemaan ja vielä muuttanut yhteenkin. Taidanpa leijua viikkotolkulla pilvissä ihan vain siitä ilosta, että sain tämän tietää.

• Neiti 130 kg
        lihava kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Olen aina ollut iso ja seurustelukumppaneita & muuta säpinää on ollut aina ihan yhtä paljon kuin laihoilla ystävättärillänikin. 5 v sitten löysin elämäni rakkauden ihan normaalipainoisesta ja komeasta miehestä ja elämme aivan normaalia nuorenparin elämää. Minua raivostuttaa tuo laiha-lihava -asettelu. Jokainen on oma persoonansa ja jos asenne on se, että "en saa kumppania, koska olen näin iso" niin et varmasti saa!!

En ole ikinä ajatellut itseäni ensisijaisesti lihavana, vaan ihmisenä ja se näkyy myös ulospäin. Oma henkilökohtainen mielipiteeni on se, että positiivinen asenne ja rohkeus ovat avainsanoja kumppanin etsinnässä, olit sitten lihava tai laiha.

• rehellinen
        minähhh kirjoitti:

Sinun kokemuksesi nyt ovatkin sinun kokemuksiasi. Ei sillä, etteikö itselläni ole yhden yön juttuja, mutta kelläpä ei olisi...

Oho, en tiennytkään ennen tätä aamua, että olen löytänyt _harvinaisuuden_!? Eli siis miehen, joka on alkanut tällaisen yäk-hyi-ruman lihavan (:D) kanssa seurustelemaan ja vielä muuttanut yhteenkin. Taidanpa leijua viikkotolkulla pilvissä ihan vain siitä ilosta, että sain tämän tietää.

MINÄ en suinkaan kutsunut sinua enkä muitakaan ylipainoisia rumiksi. Olen itse ollut lihava ja siitä ainakin minulle on jäänyt joku pysyvä myötätunto painavia kohtaan. Tiedän nimittäin, mitä se on. _Minusta_ (olen siis nainen) pyöreäkin nainen voi olla todella kaunis. Monella pyöreällä naisella on hyvin kauniit, nuorekkaat kasvot tai upeat hiukset. Kun ruokavalioon kuuluu paljon kaikenlaista, niin tukkakin voi hyvin.

Valitettavasti vain aika monen miehen olen kuullut kertovan, että mieluummin vaikka kasvoiltaan vähemmän nätti nainen verkkareissa, kuin 100 kg nainen nätillä naamalla ja kultalameessa. Minä en tätä sano, mutta olisi vaikea uskoa, että ainoana olisin tähän asenteeseen törmännyt.

Ennen miesten kuuntelemista en itsekään tajunnut sitä, kuinka eri tavalla he kokevat asian. Siis sen, että kasvot, vaikka kuinka kauniit ja huolella meikatut, eivät sittenkään ole se tärkein juttu. Niillä ei "saakaan anteeksi" lihavuutta. Minä en sano, että PIDÄN tästä vallitsevasta asiain tilasta, ei sen toteaminen sitä tarkoita. Itse asiassa toivoisin maailman olevan sellainen paikka, missä jokainen voisi elää kiusaamista kokematta, olipa sitten minkä kokoinen tai näköinen hyvänsä.

Ylipaino terveysriskinä on kuitenkin todellinen. Itselleni siitä tuli melkeinpä elämän ja kuoleman kysymys. Ihminen tosiaankin voi kaivaa hautaansa veitsellä ja haarukalla, tiedän sen omasta kokemuksesta.

• minä
        saahan niitä kirjoitti:

mutta sellaisilla miehillä yleensä itsetunto ongelmia.voittehan naiset yrittää kuvitella itsenne miehen asemaan.haluatteko itse lihavan miehen jos tarjolla on hoikkiakin?

ainakin hoikkana naisena "valitsin" ihanan miehen jolla tosin oli ja on edelleenkin lähes 25gf ylipainoa, ei... en todellakaan fantasioi lihavista miehistä, eli mitään seksuaalisia kieroutumia minulla ei ole lihavia kohtaan, sattuipahan vaan elämäni mies olemaan hiukan tukevahko, hällä väliä, rakas se on kiloineenkin :)

• Mrlynmnroe
        rehellinen kirjoitti:

Toi on ihan tuubaa!!! Ite ainakin pidän, jos nainen on pyöreä, vaikka hieman lihavakin. Liikaa on toki liikaa.

• Anonyymi
        rehellinen kirjoitti:

Sinä puhut kokemuksestasi, joten asenteesi on niistä muodostunut.
        Minä taas tunnen nuoriakin ihmisiä jotka ovat reilusti ylipainoisia. Ja heidän miehensä vaan rakastavat heitä , joten jos osallisia on sattunut pinnallisia miehiä niin se ei tarkoita etteikö olisi miehiä jotka vaan rakastavat sitä omaa pullukkaansa . Ne parit jotka tunnen missä naisella on ylipainoa ovat olleet vuosia yhdessä ja todella rakastavat toisiaan. Niin että monella pinnallisella miehellä on ennakkoluuloja ja silloin saavat hakea itselleen sopivat naisen , mutta sehän on se ihminen ja millainen hän on luonteeltaan joka merkitsee eniten minun mielestäni. Eikä hänen kokonsa . Mutta ymmärrän todella sen mistä kirjoitit tunnen myös erään lihavuutta vihaavan ihmisen , ja kamala kuunnella hänen kommettejaan ihmisistä esim jostain joka on televisiossa ,itse on hyvin laiha

• Anonyymi
        rehellinen kirjoitti:

Ja se että lihavat saavat aina ilkeitä kommetteja näyttää olevan joidenkin oikeus jotenkin
        Kommetoida toisen kehoa inhottavasti , mikä silloin näillä ihmisillä on ongelmana . Tunnen niin lihavia kun laihojakin . Joten kaikki ovat minun silmissäni ainoastaan ihmisiä ihmisinä. En lajittele heitä painon mukaan. Edes mennyt ystäväni oli reilusti yli 100 kiloa painava. Mutta vientiä hänellä oli miesten taholta. Oli hyvin älykäs ihminen Mensan kirjoissa .
        Ja asui yhdessä miehen kanssa joka oli ns normaalipainoinen .
        Korkeasti oppinut ja hänen sairautensa lapsesta asti oli pitänyt hänet lihavana . Joten koskaan ei tiedetä mitä kukin ihminen pitää sisällään , siksi olisi hyvä jos nämä vähemmän älykkäät lopettaisivat kommentoimasta ihmisten ulkonäköä , se ei ole kenenkään oikeus .

• Anonyymi
        saahan niitä kirjoitti:

Lihavan miehen?
        Minua ei ainakaan häiritse jos mies on lihava , pääasia että on mies eikä mikään pinnallinen toope

• nimimerkki

Eivät miehet ole mikään homogeeninen ryhmä, jonka mieltymykset voidaan yleistää. On miehiä, jotka pitävät muodokkaammista naisista ja on miehiä, jotka eivät inhoa mitään niin paljon kuin paksuja akkoja. Väittäisin kuitenkin, että kumpikin ääripää, siis sairaalloisen laihat (keskitysleirimallisto) ja lihavat (lihavuudessaan liikuntakyvyttömät), eivät innosta enemmistöä.

Entä pariutuvatko lihavat? Kyllä. Näppituntumalla kuitenkin väittäisin, että ulkonäkökeskeisessä maailmassa se voi olla keskimääräistä hankalampaa, mutta kun oikean kumppanin löytää, suhde on vakaa koska ei perustu ulkoisille seikoille.

Jos nyt joku murehtii pariutumistaa ja kilojaan, sanoisin vain, että ensisijaisesti mieti omaa hyvinvointiasi. Hyvinvoiva ihminen on aina kaunis, oli niitä kilojankin sitten ylimääräksi asti.

• mieheltä:

Hoikka ja kaunis = ok
      Hoikka ja ruma = ok
      Lihava ja kaunis = ok
      Lihava ja ruma = YÖK!

Noin se suunnilleen mene, eli lihava mutta muuten kaunis nainen kelpaa kenelle miehelle tahansa, mutta jos sattuu olemaan lihava JA ruma niin silloin tuskin kukaan mies huoli.

• mimmi1

joo...aika tiukkaa tekstiä tosiaan...miten määrittelet ruman ja lihavan naisen????

• esimerkiksi:
        mimmi1 kirjoitti:

joo...aika tiukkaa tekstiä tosiaan...miten määrittelet ruman ja lihavan naisen????

Kaunis, lihava nainen pitää huolta ulkonäöstään ja henkilökohtaisesta hygieniastaan, pukeutuu trendikkäästi ja hymyilee kauniisti. Ruma, lihava nainen on äskein mainitsemani vastakohta.

• Pullea perhonen
        esimerkiksi: kirjoitti:

Kaunis, lihava nainen pitää huolta ulkonäöstään ja henkilökohtaisesta hygieniastaan, pukeutuu trendikkäästi ja hymyilee kauniisti. Ruma, lihava nainen on äskein mainitsemani vastakohta.

Siis kelpuutat kuitenkin hoikan ja ruman, vaikka hän ei pitäisi huolta kropastaa, ulkonäöstään, vaatetuksestaan, hygieniastaan yms..?

Ei siinä mitään, kukin tavallaan. :)

Itse tykkään ihmisissä eniten hymystä ja mukavasta luonteesta; sellaisista ihmisistä, joiden kanssa tulee helposti juttuun ja joille ei tarvitse esittää mitään, oli sitten mahaa tai ei. Töykeät, omahyväiset ja viivasuiset ihmiset saavat jäädä ilman seuraani.

• hiukan:
        Pullea perhonen kirjoitti:

Siis kelpuutat kuitenkin hoikan ja ruman, vaikka hän ei pitäisi huolta kropastaa, ulkonäöstään, vaatetuksestaan, hygieniastaan yms..?

Itse tykkään ihmisissä eniten hymystä ja mukavasta luonteesta; sellaisista ihmisistä, joiden kanssa tulee helposti juttuun ja joille ei tarvitse esittää mitään, oli sitten mahaa tai ei. Töykeät, omahyväiset ja viivasuiset ihmiset saavat jäädä ilman seuraani.

"Siis kelpuutat kuitenkin hoikan ja ruman, vaikka hän ei pitäisi huolta kropastaa, ulkonäöstään, vaatetuksestaan, hygieniastaan yms..?"

Malleista sanotaan että ne saavat perunasäkinkin näyttämään hyvältä, koska heidän vartalonsa on kunnossa. Mallit ovat kauniita, mutta rumakin nainen joka omaa kauniin vartalon voi olla monien miesten päiväuni.

Ruma, lihava nainen joka laiminlyö ulkonäköään on mielestäni vastenmielinen, enkä voisi ikinä kuvitella seurustelevani sellaisen naisen kanssa. YÖK!

• Anonyymi
        Pullea perhonen kirjoitti:

Ihan niin saako laihat samat neuvot että pitävät huolta puhtaudestaan . Sehän on sentään luonnollinen asia kaikille ihmisille .

• Mr Mr

ei kiinnosta. Olen itse tosi timmissä kunnossa oleva n. 4-kymppinen sinkku (183/78) ja jos alan naisia katselemaan, niin ikä alkaa kolmosella. Toivottavasti löydän kivantuntuisen sporttinaisen vielä tuon ikäisestä. Valitettavasti monet lapsia tehneet naiset alkavat kolmenkympin tienoilla (tai vähän vanhempana) rupsahtamaan, mutta toivottavasti edes liikkuvat pitääkseen kroppansa kasassa. Ei innosta lihava nainen sitten millään...sorry.

• ...

että sinusta eivät kiinnostu lihavat, laihat eivätkä sporttiset. Tai itsesi kaltaiset tyhjäpäät ehkä.

Minä nimittäin kuulunen tuohon sporttisten ja kutakuinkin hyvännäköisten&tyylikkäiden kolmikymppisten kastiin, joita kerrot metsästäväsi. Minulle urheilu on nautinnon lähde ja keino pitää itseni kunnossa ja kyllä, myös hyvännäköisenä.

Mutta en ikimaailmassa päästäisi suustani mitään omiasi vastaavia kommentteja. Koska kukaan ei pysy ikuisesti nuorena ja luonnolaki nyt vain on sellainen, että jos lapsia hankitaan, niin nainen ne kantaa ja saa eikä kenenkään kroppa kestä sellaista jälkiä jättämättä. Niin, ellei leipätyö sitten ole itsenä hoidattaminen & treenaaminen.

Minäkin kyllä oletan, että vastapuoli pitää itsensä kutakuinkin kunnossa. Mutta orastava vatsa fiksun pään ja ison sydämen alla on paljon mielenkiintoisempi/haluttavampi/seksikkäämpi kuin treenattu älykääpiö, jonka mielikuvitus & ymmärrys riittää tasan siihen, että kykenee vertaamaan kumppania katumainosten mallimisuihin. Itse en toistaiseksi tunne jääväni ko. mallitypysille kakkoseksi. Mutta aika kuluu ja tiedän, että se tekee tehtävänsä myös minulle. Kun rupsahdan - niin kuin vääjäämättä käy minulle ja sinullekin, niin toivon, että sekä minun, että kumppanini elämässä on silloinKIN muutakin sisältöä kuin ulkonäkö.

• mimmi1
        ... kirjoitti:

että sinusta eivät kiinnostu lihavat, laihat eivätkä sporttiset. Tai itsesi kaltaiset tyhjäpäät ehkä.

Minä nimittäin kuulunen tuohon sporttisten ja kutakuinkin hyvännäköisten&tyylikkäiden kolmikymppisten kastiin, joita kerrot metsästäväsi. Minulle urheilu on nautinnon lähde ja keino pitää itseni kunnossa ja kyllä, myös hyvännäköisenä.

Mutta en ikimaailmassa päästäisi suustani mitään omiasi vastaavia kommentteja. Koska kukaan ei pysy ikuisesti nuorena ja luonnolaki nyt vain on sellainen, että jos lapsia hankitaan, niin nainen ne kantaa ja saa eikä kenenkään kroppa kestä sellaista jälkiä jättämättä. Niin, ellei leipätyö sitten ole itsenä hoidattaminen & treenaaminen.

Minäkin kyllä oletan, että vastapuoli pitää itsensä kutakuinkin kunnossa. Mutta orastava vatsa fiksun pään ja ison sydämen alla on paljon mielenkiintoisempi/haluttavampi/seksikkäämpi kuin treenattu älykääpiö, jonka mielikuvitus & ymmärrys riittää tasan siihen, että kykenee vertaamaan kumppania katumainosten mallimisuihin. Itse en toistaiseksi tunne jääväni ko. mallitypysille kakkoseksi. Mutta aika kuluu ja tiedän, että se tekee tehtävänsä myös minulle. Kun rupsahdan - niin kuin vääjäämättä käy minulle ja sinullekin, niin toivon, että sekä minun, että kumppanini elämässä on silloinKIN muutakin sisältöä kuin ulkonäkö.

joo, tämä edellinen mies tuntuu olevan itseänsä täysi..YÖK!! en myös voisi kuvitella olevani äklön naismaisen "itsetäydellisyyden " kanssa joka peilaa itseään:))))))

• Farfaraway
        mimmi1 kirjoitti:

joo, tämä edellinen mies tuntuu olevan itseänsä täysi..YÖK!! en myös voisi kuvitella olevani äklön naismaisen "itsetäydellisyyden " kanssa joka peilaa itseään:))))))

MrMr kertoi aika selvästi että häntä ei lihavat kiinnosta.

Ja yhdyn tähän puhujaan.

Tosin olen itse ollut nyt joitakin vuosia lihavan naisen kanssa ja voisin eritellä muutaman asia:

1. Lihava nainen ei ole luonteeltaan yhtään jalostuneempi kuin hoikkakaan. Ihan samat naiselliset asiat pätevat heihin kuin hoikempiinkin.

2. Lihava nainen on aivan yhtä oiva perheenäiti kuin laihakin. ja muissakin käytännön asioissa ihan sama tai vaikka parempi.

3. Lihava nainen voi olla oikein kiva ja hauska ihminen, jonka kanssa voi nauraa katketakseen.

4...

5...

....

xxx... Seksi ei kiinnosta lihavan naisen kanssa. Sen minkä tekisit hyvävartaloisen kanssa ainakin kerran päivässä, teet lihavan naisen kanssa kaks kertaa kuukaudessa, ja heikommin tuloksin.

Juttu on yksinkertaisesti niin, että jo pelkkä hyvävartaloisen naisen kuva voi saada molon seisomaan, lihava taas ei saa seisomaan ennekuin pallit ovat jalkapallon kokoiset ja purkautuisivat kohta itsekseen...

Haukkukaa vaan mutta kun ikää tulee (4o ja ) molo tarvii seisoakseen hieman enemmän kuin kakskymppisenä...

• kunkun
        Farfaraway kirjoitti:

MrMr kertoi aika selvästi että häntä ei lihavat kiinnosta.

Ja yhdyn tähän puhujaan.

Tosin olen itse ollut nyt joitakin vuosia lihavan naisen kanssa ja voisin eritellä muutaman asia:

1. Lihava nainen ei ole luonteeltaan yhtään jalostuneempi kuin hoikkakaan. Ihan samat naiselliset asiat pätevat heihin kuin hoikempiinkin.

2. Lihava nainen on aivan yhtä oiva perheenäiti kuin laihakin. ja muissakin käytännön asioissa ihan sama tai vaikka parempi.

3. Lihava nainen voi olla oikein kiva ja hauska ihminen, jonka kanssa voi nauraa katketakseen.

4...

5...

....

xxx... Seksi ei kiinnosta lihavan naisen kanssa. Sen minkä tekisit hyvävartaloisen kanssa ainakin kerran päivässä, teet lihavan naisen kanssa kaks kertaa kuukaudessa, ja heikommin tuloksin.

Juttu on yksinkertaisesti niin, että jo pelkkä hyvävartaloisen naisen kuva voi saada molon seisomaan, lihava taas ei saa seisomaan ennekuin pallit ovat jalkapallon kokoiset ja purkautuisivat kohta itsekseen...

Haukkukaa vaan mutta kun ikää tulee (4o ja ) molo tarvii seisoakseen hieman enemmän kuin kakskymppisenä...

oliskin ukko sellainen, että vain pari kertaa kuukaudessa, mutta tuo meikeläisen hoikka ja hyvännäköinen jaksaa jahdata häntä pystyssä meikäläistä läskiä joka herran ilta ihan kyllästymiseen saakka, liekkö sitten joku pervo vai mikä. :)Ja tämä siis kahdeksan aviovuoden jälkeen.

• Mr Mr
        ... kirjoitti:

sporttimisu tuohtui.

Tyhjäpäät eivät pysty tuomaan omia mielipiteitä esiin, joten olen mielestäni enemmänkin nirso. Toisaalta haluan myös, että nainen näyttää hyvältä ja pitää kunnostaan ja kropastaan huolta, vaikka olisi synnyttänyt lapsia. Toki se ei ole helppoa ja sen tulet huomaamaan itsekin ellet kuulu niihin harvoihin, jotka pääsevät entisiin mittoihin nopeasti ja helposti.

Ymmärrän toki, että jokainen ihminen on ainutlaatuinen, mutta mulla on omat fiksaatiot. Ymmärrän senkin, että kroppa ei ole ikuisesti nuori ja ihminen voi sairastua vakavasti, jolloin toisen ihmisen läheisyys merkitsee enemmän kuin jokin kropan osa. Se on täysin selvää, että vanhemmiten merkitsee enemmän toisen ihmisen lämpö kuin kropan täydellisyyden tavoittelu. Kuitenkaan en halua lihavaa naista, enkä laihaa.

Sopivasti lihava eli pikkaisen pyöreä on OK tai normaalikroppainen. Enpä odota kenenkään olevan 2-kymppisen kuosissa ikuisesti, vaikka kukapa ei mielellään sellaisia katsoisi?

• nimenomaan pyöreä

Pyöreä = muodokas, lihava = muodoton eli pyöreä on kaunis, mutta satakiloinen ei kyllä enää omaa silmäänpistävän selkeästi muotoja vaan kaikki on samaa massaa.

Tietenkin se on nimenomaan makuasia, mutta naisessa pitää olla muotoja siis nimenomaan rintoja, pakaroita ja lantiota. Liian laihalla näitä ei ole, eikä myöskään liian lihavalla.

Ja sitten vielä tuo mainitsemasi stereotypia: kaunis/laiha....laihakin voi olla ihan sikaruma ja pyöreä taas henkeäsalpaavan upea.

• Jani_76

Kiinnostaa ja toisaalta minua taas ei hoikka nainen kiinnosta. Hoikka nainen ei minulla saa edes hehkua naksahtamaan päälle. Kaikilla miehillä ei ole samanlainen naismaku ja arvioidaan että ainakin 5% (mutta todennäköisesti enemmän, koska kaikki eivät uskalla asiaa tunnustaa) väestöstä tuntee vetoa lihavaan kumppaniin.

• näinpäs

olen reilusti ylipainoinen naisihminen, olin sitä jo silloin kun aloin seurustelemaan normaalipainoisen/hoikan mieheni kanssa. Koska itsetuntoni oli seurustelumme alkaessa todella matalalla, olisin luultavasti hyväksynyt ties millaisen idiootin poikaystäväkseni, koska olin sitä mieltä, ettei mulla olisi edes oikeutta saada itselleni kumppania joka välittäisi musta.

Jälkeenpäin ajatellen vieläkin sattuu se ajatus, kuinka huonoon kohteluun olisin luultavasti alistunut... sen sijaan minut valloitti mies, joka näki minussa ihmisen läskien takana. Hänen mielestään olen kaunis ja haluttava, asia jota en itse jaksa vieläkään oikein uskoa. Itse asiassa olin sen verran maassa kun aikoinaan aloitimme yhteiselomme, että pidin osaa hänen kommenteistaan vittuiluna. En voinut käsittää miksi joku haluaisi musta pitää.. miehelläni ei kuulemma ole ollut koskaan tarkkoja ulkoisia kriteerejä minkä mukaan naista on etsitty, koska ilman hyvää sisintä on vaikea saada häntää pystyyn vaikka olisi millainen barbi kainalossa. Uskon kyllä tähän mieheni lausuntoon, ei tässä muuten olisi vuosia yhdessä oltu...

• Julius Schneider
    • kiinnostanut

Mielenkiintoinen ketju.

Olen laihtunut 40 kiloa kahden viimeisen vuoden aikana ja asiat ovat muuttuneet huimasti.

Ennen ei kukaan katsellut perään ja nyt katsotaan ja jopa imarrellaan ja vihellellään.

Oman miehen asenne on myös muuttunut. Vaikka hän ei koskaan moittinut minua ylipainosta, olen huomannut seksielämän parantuneen huomattavasti.

Minä en ainakaan kiihottanut ketään ylipainoisena. Anteeksi vaan suora vastaus suoraan kysymykseen.

• rehellinen

Niinpä niin, sama kokemus itselläni. Ennen painoa reilusti yli 100, nyt 60 kiloa kevyempänä kaikkien ihmisten asenne on muuttunut suunnilleen niin paljon kuin muuttua voi. Minä olen ensimmäisenä antamassa arvoa sisäiselle kauneudelle, mutta valitettavasti tämä maailma on sellainen paikka, että monet (joskaan ei kaikki) luokittelevat toisen heti ensi silmäyksellä. Tuo kiinnostaa, tuon kanssa olisi mahdotonta olla jne.

Vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuminen ja kiihottuminen ovat miehelle ja naiselle eri asioita. Sanon asian karkeasti: miehen täytyy haluta naista, tuntea fyysistä vetoa halutakseen esimerkiksi rakastella kyseisen naisen kanssa. Ja aika harva sittenkään tuntee vetoa hyvin painavaan ihmiseen. Eipä näy meitä naisiakaan kiinnostavan joku parisataakiloinen mies.

Minä en saanut hätistellä poikaystäväehdokkaita pois silloin painavana kautenani. Törmäsin useimmiten joko törkeisiin hyväksikäyttäjätyyppeihin, jotka tosiaan ajattelivat että näin painava varmaan on puutteessa ja on vain tyytyväinen vaikkapa vain yhden illan seksilelun rooliin. Tai sitten oli näitä, jotka alkuun imartelivat ja houkuttelivat sänkyyn ja sitten sen jälkeen alkoi se lätinä, että sä olet kyllä tosi fantastinen ihminen ja pidän susta paljon ystävänä.. "Romanssin" ajan oltiin tietysti vältelty niitä paikkoja, joissa miehen kaverit käy.

Minusta on tosi hieno juttu, jos hyvin painavilla ihmisillä on rakkauselämä kunnossa. Se on fantastista ja olen onnellinen puolestanne. Olisi kuitenkin tosi arveluttavaa antaa esim. nuorten tyttöjen uskoa, että tulevaisuus naisena on ihan sama olitpa 60 kg tai 120 kg. Se EI pidä paikkaansa. Hyvin monien lihavien itsetunto pistetään palasiksi jo kouluaikoina. Kiusaajat tekevät kyllä selväksi sen, että et ole ihmisarvoinen ihminen. Teinien pelaillessa aikuisten roolipelejään jää lihavan käteen usein todella huonot pelikortit.

Suosittelisin ihmisiä yrittämään painon pitämistä mahdollisimman normaalina. Tai jos ylipainoa tulisikin, niin ettei se menisi vakavan puolelle. Lihavana olemisessa ei minulle itselleni ollut mitään hyviä puolia. Terveys oli jo kärsinyt (kohonnut verenpaine, veren sokeriarvot ja rasva-arvot, nivelvaivoja), eikä oikein jaksanut tehdä mitään. Passivoitui, eikä liikuntakaan innostanut. Jos en olisi pystynyt saamaan tilannetta hallintaan, niin minulle olisi aloitettu verenpainelääkitys, vaikka olen vielä nuoren aikuisen kirjoissa!!!

• Neiti 130 kg
        rehellinen kirjoitti:

Niinpä niin, sama kokemus itselläni. Ennen painoa reilusti yli 100, nyt 60 kiloa kevyempänä kaikkien ihmisten asenne on muuttunut suunnilleen niin paljon kuin muuttua voi. Minä olen ensimmäisenä antamassa arvoa sisäiselle kauneudelle, mutta valitettavasti tämä maailma on sellainen paikka, että monet (joskaan ei kaikki) luokittelevat toisen heti ensi silmäyksellä. Tuo kiinnostaa, tuon kanssa olisi mahdotonta olla jne.

Vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuminen ja kiihottuminen ovat miehelle ja naiselle eri asioita. Sanon asian karkeasti: miehen täytyy haluta naista, tuntea fyysistä vetoa halutakseen esimerkiksi rakastella kyseisen naisen kanssa. Ja aika harva sittenkään tuntee vetoa hyvin painavaan ihmiseen. Eipä näy meitä naisiakaan kiinnostavan joku parisataakiloinen mies.

Minä en saanut hätistellä poikaystäväehdokkaita pois silloin painavana kautenani. Törmäsin useimmiten joko törkeisiin hyväksikäyttäjätyyppeihin, jotka tosiaan ajattelivat että näin painava varmaan on puutteessa ja on vain tyytyväinen vaikkapa vain yhden illan seksilelun rooliin. Tai sitten oli näitä, jotka alkuun imartelivat ja houkuttelivat sänkyyn ja sitten sen jälkeen alkoi se lätinä, että sä olet kyllä tosi fantastinen ihminen ja pidän susta paljon ystävänä.. "Romanssin" ajan oltiin tietysti vältelty niitä paikkoja, joissa miehen kaverit käy.

Minusta on tosi hieno juttu, jos hyvin painavilla ihmisillä on rakkauselämä kunnossa. Se on fantastista ja olen onnellinen puolestanne. Olisi kuitenkin tosi arveluttavaa antaa esim. nuorten tyttöjen uskoa, että tulevaisuus naisena on ihan sama olitpa 60 kg tai 120 kg. Se EI pidä paikkaansa. Hyvin monien lihavien itsetunto pistetään palasiksi jo kouluaikoina. Kiusaajat tekevät kyllä selväksi sen, että et ole ihmisarvoinen ihminen. Teinien pelaillessa aikuisten roolipelejään jää lihavan käteen usein todella huonot pelikortit.

Suosittelisin ihmisiä yrittämään painon pitämistä mahdollisimman normaalina. Tai jos ylipainoa tulisikin, niin ettei se menisi vakavan puolelle. Lihavana olemisessa ei minulle itselleni ollut mitään hyviä puolia. Terveys oli jo kärsinyt (kohonnut verenpaine, veren sokeriarvot ja rasva-arvot, nivelvaivoja), eikä oikein jaksanut tehdä mitään. Passivoitui, eikä liikuntakaan innostanut. Jos en olisi pystynyt saamaan tilannetta hallintaan, niin minulle olisi aloitettu verenpainelääkitys, vaikka olen vielä nuoren aikuisen kirjoissa!!!

olen samaa mieltä, ettei nuorille tytöille pidäkään uskotella, että elämä olisi samanlaista 60 kg kuin 120 kg.Sehän saattaa olla vaikka parempaakin.

Unohdat nyt kuitenkin tässä sellaiset ihmiset kuin esimerkiksi minä, joka en ole koskaan äkisti lihonut vaan olen aina ollut painokäyrien yläpuolella, ihan sieltä 5 v asti. On kiusattu koulussa jne mutta niinhän kiusataan laihojakin, usein vain eri syystä.Näin aikusiällä olen kokenut tuon kiusaamisen vain vahvistaneen minua.

Parikymppisenä törmäsin näihin ns.hyväksikäyttäjä miehiin, mutta koska silloin elin "huimaa nuoruuttani" se oli usein minä joka etsi vain ja ainoastaan sitä seksiseuraa eikä mitään sen vakavampaa. Ja se ei todellakaan pidä paikkaansa, ettei miehiä kiihota pulleampi nainen, melkein päinvastoin. Sehän vain riippuu, mitä siellä vällyjen välissä tapahtuu ;).

Joten ei pidä yleistää tätäkään asiaa.

• rehellinen
        Neiti 130 kg kirjoitti:

olen samaa mieltä, ettei nuorille tytöille pidäkään uskotella, että elämä olisi samanlaista 60 kg kuin 120 kg.Sehän saattaa olla vaikka parempaakin.

Unohdat nyt kuitenkin tässä sellaiset ihmiset kuin esimerkiksi minä, joka en ole koskaan äkisti lihonut vaan olen aina ollut painokäyrien yläpuolella, ihan sieltä 5 v asti. On kiusattu koulussa jne mutta niinhän kiusataan laihojakin, usein vain eri syystä.Näin aikusiällä olen kokenut tuon kiusaamisen vain vahvistaneen minua.

Parikymppisenä törmäsin näihin ns.hyväksikäyttäjä miehiin, mutta koska silloin elin "huimaa nuoruuttani" se oli usein minä joka etsi vain ja ainoastaan sitä seksiseuraa eikä mitään sen vakavampaa. Ja se ei todellakaan pidä paikkaansa, ettei miehiä kiihota pulleampi nainen, melkein päinvastoin. Sehän vain riippuu, mitä siellä vällyjen välissä tapahtuu ;).

Joten ei pidä yleistää tätäkään asiaa.

Käsitinkö sinut oikein: mielestäsi 120-kiloisen naisenelämä voi olla parempaa kuin 60-kiloisen? Naisenelämällä viittaan nyt nimenomaan naisen ja miesten välisiin suhteisiin. Kuinka moni mies rakastuu ROMANTTISESTI todella ylipainoiseen naiseen? Kyllä varmasti, poikkeuksia on, mutta yksi pääsky ei kesää tee.

Luitko siitä tutkimuksesta, jonka mukaan lihavat tytöt hakeutuvat huomattavasti normaaleja useammin vahingollisiin sukupuolisuhteisiin, irtoseksiin ja holtittomaan sukupuolikäyttäytymiseen? Tämä hommailu voi alkaa usein jo aika nuorella iällä. Syyn arvellaan olevan juuri tämä, että kun kelpaisi edes jollekin. Tästä syystä minun on vaikea käsittää ihmisiä, jotka tuntuvat tieten tahtoen syöttävän lastaan järkyttävään kuntoon. Ja mainittakoon tässä nyt sekin, että lihavuus on koulukiusaamiselle altistava tekijä suuremmassa määrin kuin moni muu. Samaan syssyyn luin lihavien nuorten olevan myös normaaleja alttiimpia epäsosiaaliselle, esim. koulun tms. sääntöjä rikkovalle käytökselle. Lihavat myös yleisesti ottaen työllistyvät heikommin & tienaavat vähemmän kuin normaalipainoiset.

Tämä on täyttä faktaa. Jos jotain toivoisin, niin ainakin sitä, että lapsia tähän maailmaan pyöräytelleet yrittäisivät antaa lapsilleen terveellisen ruokavalion lahjan. Aikuisena sitten voi päättää, lyökö ihan kokonaan "läskiksi" vai ei, mutta lapsella pitäisi minusta olla oikeus terveellisiin elämäntapoihin.

• Neiti 130 kg
        rehellinen kirjoitti:

Käsitinkö sinut oikein: mielestäsi 120-kiloisen naisenelämä voi olla parempaa kuin 60-kiloisen? Naisenelämällä viittaan nyt nimenomaan naisen ja miesten välisiin suhteisiin. Kuinka moni mies rakastuu ROMANTTISESTI todella ylipainoiseen naiseen? Kyllä varmasti, poikkeuksia on, mutta yksi pääsky ei kesää tee.

Luitko siitä tutkimuksesta, jonka mukaan lihavat tytöt hakeutuvat huomattavasti normaaleja useammin vahingollisiin sukupuolisuhteisiin, irtoseksiin ja holtittomaan sukupuolikäyttäytymiseen? Tämä hommailu voi alkaa usein jo aika nuorella iällä. Syyn arvellaan olevan juuri tämä, että kun kelpaisi edes jollekin. Tästä syystä minun on vaikea käsittää ihmisiä, jotka tuntuvat tieten tahtoen syöttävän lastaan järkyttävään kuntoon. Ja mainittakoon tässä nyt sekin, että lihavuus on koulukiusaamiselle altistava tekijä suuremmassa määrin kuin moni muu. Samaan syssyyn luin lihavien nuorten olevan myös normaaleja alttiimpia epäsosiaaliselle, esim. koulun tms. sääntöjä rikkovalle käytökselle. Lihavat myös yleisesti ottaen työllistyvät heikommin & tienaavat vähemmän kuin normaalipainoiset.

Tämä on täyttä faktaa. Jos jotain toivoisin, niin ainakin sitä, että lapsia tähän maailmaan pyöräytelleet yrittäisivät antaa lapsilleen terveellisen ruokavalion lahjan. Aikuisena sitten voi päättää, lyökö ihan kokonaan "läskiksi" vai ei, mutta lapsella pitäisi minusta olla oikeus terveellisiin elämäntapoihin.

on yhtä paljon kuin sanojiakin. Loppupelissä se on kiinni siitä, miten tämän maailman näkee. Ympärilläni on niin paljon ylipainoisia naisia, jotka ovat menestyneet tässä elämässä, niin on kamalan vaikea olla samaa mieltä kanssasi.

Nim. kaksi korkeakoulu loppututkintoa

• rehellinen
        Neiti 130 kg kirjoitti:

on yhtä paljon kuin sanojiakin. Loppupelissä se on kiinni siitä, miten tämän maailman näkee. Ympärilläni on niin paljon ylipainoisia naisia, jotka ovat menestyneet tässä elämässä, niin on kamalan vaikea olla samaa mieltä kanssasi.

Jos aikaa liikenee, niin suosittelen lukemaan Annika Jansonin ja Pernilla Danielssonin (lastenlääkäri & sairaanhoitaja, joilla on pitkä kokemus ylipainoisten lasten ja nuorten hoidosta) kirjan "Painonsa arvoiset". Mitäpä muuta tähän enää sanoisin.

• lihava
        rehellinen kirjoitti:

Nyt kun olen lukenut paljon rehellinen nimimerkin kirjoituksia on tullut mieleeni että hän yrittää kaikenpuolin saada lihavien imiseten omatuntoa alaspäin.

Todettakoon että vaikka me lihavat olisimme oppineet hyväksymään itsemme sellaisena kuin olemme tarkoita sitä etteikö halua olisi laihtua, mutta se voi monelle olla hyvin vaikeaa.

Ainakin itselläni laihduttamisesta on huonoja kokemuksia. Aina kuin olen painoa yrittänyt saada alaspäin on tullut masentumisjaksoja kun se paino ei tipukkaan sopivalla vauhdilla. Myös tällöin tulee epäonnistumisen tunteita ja muutenkin tuntuu että koko maailma kaatuu päälle. Kun taas tasaista elämää viettämällä oman painonsa kanssa kaikki tuntuu olevan paljon paremmin ja itsetuntokin nousee silloin sinne kohdilleen missä sen pitäisikin olla.

Ja sitten vielä lapsista. En minä ainakaan ole ajatellut tulevia lapsia lihottamalla lihottaa. Kyllä ennemminkin opetan heille terveen ruokavalion.

Niin ja kerrottakoon että itse olen ollut ylipainoinen syntymästä asti. Synnyin n.5 kg painavana ja syntymästä saakka aina on menty painorajojen ulkopuolella.

• A Koskela
        Neiti 130 kg kirjoitti:

niin "korkeakoululoppututkinto" tuossa muodossaan (ilman genetiiviä) on yhdyssana...

• hummm
        A Koskela kirjoitti:

niin "korkeakoululoppututkinto" tuossa muodossaan (ilman genetiiviä) on yhdyssana...

Kaksi tutkintoa korkeakoulusta eikä osaa yhdyssanoja. Mahtoiko jäädä muutama tärkeä opintoviikko väliin?

• miten itse

Kiinnostaako itseäsi lihava mies? Kiihotutko lihavan miehen vartalosta samalla tavalla kuin hoikan ja lihaksikkaan miehen vartalosta? Vai ovatko kaikki naiset hoikkavartaloisten miesten perään?

• meritursas

Mielenkiintoista itse asiassa tämä vastakkainasettelu. Itse äskettäin eronneena olen hakemassa uutta elämänkumppania. Kuvittelin kovasti että haluan eksäni tyylisen pienehkön, hoikan miehen, mutta nyt onkin käynyt niin hassusti että eräs nallekarhu jossa riittää kiinnipitelemistä on vienyt jalat altani. Seksikäs mies vaikka kropassa on ylimääräistä reippaasti. Ihana pilke silmäkulmassa, hyvä huumorintaju ja kipinöivät kemiat, eipä siinä sitten muuta tarvitakaan ;-) Nyt meitä on sitten kaksi isoa ihmistä yhdessä, mukavaa...

Ehkä onkin näin että naiset eivät niin paljon pistä painoa (hih...) ulkoiselle olemukselle vaan enemmänkin sille sisäiselle pilkkeelle. Minusta ainakin on paljon seksikkäämpää se mitä mies on kuin miltä mies näyttää, vaikka komeita, urheilullisia miehiä onkin ollut jonossa ottamassa eron jälkeen.

Olikos se jotenkin näin että mies tarvitsee visuaalisen ärsykkeen kiihottuakseen, naiset taas kaipaavat älyllistä, tunteisiin vetoavaa signaalia...

Toisaalta, makujahan on yhtä monia kuin ihmisiäkin. Ei voida sanoa että "ainoa oikea" on hoikka kroppa tai että vain hoikka voi olla seksikäs. Yksi tykkää isästä, toinen pojasta ja kolmas veljenpojan kissasta... Entäs sitten? Tekeekö se heidät erilaisine makuineen toisiaan huonommiksi?

• Eihyvääpäivää

Mitä teidän päässä liikkuu kun kyselette tällaista?

Lihavien onneksi on paljon epätoivoisia peräkammarin poikia ja muita onnettomia tapauksia, jotka ottaisi ihan minkä painoisen naisen tahansa. Ei itseään kunnioittavaa normaalia miestä kiinnosta lihavat naiset.

Ei tämä ole netissä provoilua vaan tosiasia. Kysykää joltain mieheltä kumman näistä ottaisivat mieluummin:

http://static.sky.com/images/pictures/1143956.jpg
      vai
      http://multiwitaminy.com/fotki/otyla.jpg

Jälkimmäinen kuva nostaa useimmilla suupielet virneeseen. (Tai alkaa yököttämään ajatus sellaisesta naisesta.)

• -Cubio-

...jälkimmäinen minkä mielummin ottaisin ;o)

• -Cubio-

Kyllä meitä miehiä on jotka tykkää lihavasta naisesta. Pitäähän naisessa olla mistää pitää kiinni.
      Minun mielestä 70-90 kiloiset eivät vielä ole lihavia, ovat vähän pyöreitä.
      Oletko itse lihava ????
      Jos kiinnostaa kirjoitella niin osoite on [email protected]

• itsestään selvä vastaus

ei.mutta lohdutukseksi voin sanoa että myöskään naisia ei kiinnosta lihava mies.laihduta tai etsi itsellesi pullukka mies.nainen ei jää tässä maailmassa yksin :)

• just

totuus on se että olet sitten lihava tai laiha niin joka tapauksessa kuolet. myös nämä 40-50 miehet jotka pitävät itseään niin v... täydellisinä.maailma on pullollaan eri kokosia ihmisiä ja hyvä niin.

• Läskitällöt

No hyi hvetti. Läskit on ällöjä kaikkihan sen tietää. Paras on sellanen naisellinen nainen jolla ei osu reidet yhteen ja pimppa vilkkuu takaapäin..se on sitä naisellista pyöreyttä ja muotoja parhaillaan. Läskit on oksettavaa sakkia ja selityksiä löytyy.

• Yök

Lainaten nimimerkki Läskitällöt: No hyi hvetti. Läskit on ällöjä kaikkihan sen tietää. Läskit on oksettavaa sakkia ja selityksiä löytyy

• paksuunuppoaa

kyllä läski muija on hyvä....joskus. Kerran kellistin yli 140 kg painavan lyylin. oli yllättävän kiree, ainakin kiljui kun pistettävä sika. Se oli mukavaa seurattavaa kun se oli ihan litimärkä hiestä ja vako oli myös märkä.
      otin viagraa että sain seisoon sen edessä, kyllä kannatti sai puskea oikeen kunnolla. sitten vaan sovittiin että nähdään, rakas. En ole kyllä enää siellä käynyt, mutta kokemuksia kannattaa hankkia hyvät veljet....;)

• Anonyymi

On lihava tai laiha niin ei minulle naisen koko mtn häritse, kysymys on ihan minulle kuinka homma toimii. Ei minulla ole mtn fantasiaa koko asioista. kaikki ovat kauniita naiset hyvällä tapaan. Minulla on pari suhteessa/-seurassa muukin mielessä kuin seksi vain, siitä hommasta jokaisella uskoisin menisi maku jos pitäisi kokoajan olla hommissa🤔 Seura ihmisen se tärkeintä on/-Rakkaus/-ystävyys oli laiha tai lihava. Kerroin oman mielipiteeni miten näen asian👍🏻

• Anonyymi

Eiköhän se ole riippuvainen siitä millainen nainen on ihmisenä eikä että onko lihava tai laiha .
      Tuttava piirissä kumpiakin. Ja kaikilla omansa . Mutta pinnalliset miehet eivät koskaan halua lihavaa naista heillä on arvomaailma siten että naisen on oltava hoikka . Siksi moni mies on yksinäinen koska omaavat sellaisen ajatustavan. Normaalisti mennään yhteen sen kanssa josta pitää ihmisenä hänen ihanan luonteensa vuoksi , ja useasti ovat ne pullukat todella ihania ihmisiä . Ja eräskin minun tuttavani sanoo itseään raskaaseen sarjaan kuuluvana , on humoristinen ja auttavainen ihminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      59
      11235
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4751
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      33
      4187
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      446
      2259
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2190
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      1678
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1441
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      78
      1255
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1175
    10. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1166
    Aihe