mitsubishin ajettavuus

lyö muut laudalta!

rata-aikoja (top gear lehti)

1.mitsubishi lancer evo8
2 audi rs4
3 bmw m5
4 mersu cls 55 amg
5 bmw m3
6 subaru sti
7 alfa 3,7 gta
8 golf r32
9 audi s4
10 opel vx220
11 honda nsx
12 nissan z
12 mazda rx8
14 bmw 130i
15 ford focus rs
16 audi tt v6
17 opel astra
18 renault clio
19 focus st
20 volvo s60R
21 alfa 147 gta
22 clio v6
...25 bmw z4
...27 saab 9-5 aero

52

13405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttanut

      tilastoa ?
      1

      Pagani Zonda F

      1.18.4
      2

      Maserati MC12

      1.18.9
      3

      Ferrari Enzo

      1.19.0
      4

      Ariel Atom

      1.19.5
      5

      Porsche Carrera GT

      1.19.8
      6

      Ascari KZ1

      1.20.7
      7

      Mercedes-Benz SLR McLaren

      1.20.9
      8

      Ford GT

      1.21.9
      9

      Porsche GT3 RS

      1.22.3
      10

      Ferrari 360 CS

      1.22.3
      11

      Murcielago

      1.23.7
      12

      Zonda

      1.23.8
      13

      Koenigsegg

      1.23.9
      14

      Sagaris

      1.24.6
      15

      Tuscan

      1.24.8
      16

      Evo FQ 400

      1.24.8
      17

      Noble

      1.25.0
      18

      Gallardo

      1.25.8
      19

      Aero 8 GTN

      1.25.9
      20

      BMW M5

      1.26.2
      21

      Porsche Cayman

      1.26.2
      22

      Ferrari 575 GTC

      1.26.8
      23

      Chevrolet Corvette

      1.26.8
      24

      Lotus Exige

      1.26.9
      25

      Aston Martin Vanquish S

      1.27.1
      26

      Porsche 911 GT3

      1.27.2
      27

      Spyker C8

      1.27.3
      28

      TVR 350C

      1.27.5
      29

      Wiesmann

      1.27.9
      30

      BMW M3 CSL

      1.28.0
      31

      Dodge Viper SRT-10

      1.28.5
      32

      MG SV

      1.28.6
      33

      Mitsubishi Evo VIII

      1.28.9
      34

      Porsche 911 Carrera S

      1.28.9
      35

      Mercedes CL65

      1.29
      36

      BMW Alpina Z8

      1.29.0
      37

      Impreza STi WRX WR1

      1.29.4
      38

      Alfa 3.7 GTA

      1.30.0
      39

      Subaru Impreza STI

      1.30.1
      40

      Aston Martin DB7 GT

      1.30.4
      41

      Audi S4

      1.30.9
      42

      Porsche 911 turbo

      1.31.0
      43

      Vauxhall VX220 turbo

      1.31.3
      44

      Honda NSX Type-R

      1.31.6
      45

      Mazda RX8

      1.31.8
      46

      Nissan 350Z

      1.31.8
      47

      BMW M3

      1.31.8
      48

      Ford Focus RS

      1.32.2
      49

      Lotus Esprit V8

      1.32.5
      50

      Audi TT V6

      1.32.7
      51

      Jaguar E-Type

      1.32.8
      52

      MG ZT

      1.33
      53

      Noble

      1.33.1
      54

      Volkswagen Golf R32

      1.33.2
      55

      Mercedes SL55 AMG

      1.33.2
      56

      Cadillac CTS-V

      1.33.3
      57

      Clio Cup

      1.33.8
      58

      Holden Monaro

      1.33.9
      59

      Ford Focus ST

      1.34.9
      60

      Volvo S60R

      1.35.0
      61

      Alfa 147 GTA

      1.35.6
      62

      Lotus Elise

      1.35.6
      63

      Renault Clio v6

      1.36.2
      64

      Honda Civic Type-R

      1.36.5
      65

      Saab 95 hot aero

      1.37.9
      66

      Mazzer

      1.38.0
      67

      Bowler Wildcat

      1.39.4
      68

      Bentley Arnarge

      1.40.8
      69

      Overfinch

      1.44.0
      70

      DB5

      1.46.0

      http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/

      • isäntä ohittaa maantiellä

        ...jättää listalta kalliit superautot pois(koska ne monesti ovat vain haaveita ja hyvin vikaherkkiä tarkasta käsityöstä huolimatta)ja valita vain kunkin merkin menestyneimmän mallin listan selkiyttämiseksi. katso toinenkin vastaukseni.


      • on erikoismalli
        isäntä ohittaa maantiellä kirjoitti:

        ...jättää listalta kalliit superautot pois(koska ne monesti ovat vain haaveita ja hyvin vikaherkkiä tarkasta käsityöstä huolimatta)ja valita vain kunkin merkin menestyneimmän mallin listan selkiyttämiseksi. katso toinenkin vastaukseni.

        Mitsu fq 400 on muistaakseni Brittejen saarilla viretetty erikoismalli. Haukuttiin TopGear:ssa todella vaikeaksi ajaa kun alakierroksilla ei minkäänlaista vääntöä, ei voi tehdä normaaleja liikkeellelähtöjä. Hävisi Fiat Bravalle sitkeyskokeessa viitosvaihteella!


      • Brava...
        on erikoismalli kirjoitti:

        Mitsu fq 400 on muistaakseni Brittejen saarilla viretetty erikoismalli. Haukuttiin TopGear:ssa todella vaikeaksi ajaa kun alakierroksilla ei minkäänlaista vääntöä, ei voi tehdä normaaleja liikkeellelähtöjä. Hävisi Fiat Bravalle sitkeyskokeessa viitosvaihteella!

        häviäisi vertailuradalla ko. Mitsulle ?

        Kaksi minuuttia ?

        Ihme juttuja sulla, VW Lupo kuluttaa reilusti vähemmän Bensaa kuin Mitsu,Mazda 6 farkussa on
        isompi paksi kuin Mitsussa ja Chrysler Voyagerissa
        on reilummat sisätilat...
        Entäs sitten.

        Sinä varmaan ajelisit mielummin Bravalla,kuin
        FQ400 Mitsulla...

        Ole hyvä vaan.
        :D


      • top geariin
        on erikoismalli kirjoitti:

        Mitsu fq 400 on muistaakseni Brittejen saarilla viretetty erikoismalli. Haukuttiin TopGear:ssa todella vaikeaksi ajaa kun alakierroksilla ei minkäänlaista vääntöä, ei voi tehdä normaaleja liikkeellelähtöjä. Hävisi Fiat Bravalle sitkeyskokeessa viitosvaihteella!

        Top Gear vetää enemmän kotiinpäin (mikäli mahdollista) kuin kotimainen autolehdistö vetää volkkareihin päin. Jos ei kyseessä ole englantilainen peli, voit olla varma että siinä on jotain vikaa, niin nytkin. Tätä samaa perseilyähän on kotimaisissakin autolehdissä, mitä järkeä vertailla sitkeyttä jollain tietyllä vaihteella, koska kokonaisvälityksissä on yleensä ratkaisevia eroja? Fiiatti miehet ilmeisesti ajaa aina vaihteen mukaan, ei ajonopeuden ja kierrosluvun mukaan? "hmmmm.. kutonen ja nolla, se tarkoittaa nelosvaihdetta"
        FQ400 on erikoismalli kyllä, mutta silti sen saa ostettua suoraan liikkeestä ja sille saa takuun. Ja silti (luultavasti halvempi) kuin suurin osa sen edellä listalla olevista autoista, tai jäljessä olevista.
        FQ400 ajoi samassa jaksossa vielä tehokkaammalle Lambolle raidat selkään, eli tuskin se nyt ihan mopo on? No, Bravalla varmaan olis tehny saman?


      • tuo amg mese
        on erikoismalli kirjoitti:

        Mitsu fq 400 on muistaakseni Brittejen saarilla viretetty erikoismalli. Haukuttiin TopGear:ssa todella vaikeaksi ajaa kun alakierroksilla ei minkäänlaista vääntöä, ei voi tehdä normaaleja liikkeellelähtöjä. Hävisi Fiat Bravalle sitkeyskokeessa viitosvaihteella!

        on sitten ilmeisesti ihan vakio kamaa?


      • Onhan se
        tuo amg mese kirjoitti:

        on sitten ilmeisesti ihan vakio kamaa?

        Se on normaali, vakio ja sarjatuotannossa


      • FQ400
        Onhan se kirjoitti:

        Se on normaali, vakio ja sarjatuotannossa

        on normaali, vakio FQ400, eikä sitäkään ruveta rautatangosta takomaan kun sellaisen tilaa kaupasta -ja niitä on myyty briteissä vaikka ja kuinka.

        Mese miehen mielestä esim. Shelby Mustangit eivät ilmeisesti ole tuotantoautoja, mutta AMG:n jälkikäteen preppaamat meset ovat?

        Hidas se näyttää olevan, vaikka onkin AMG:n preppaama...


      • kaikki...
        FQ400 kirjoitti:

        on normaali, vakio FQ400, eikä sitäkään ruveta rautatangosta takomaan kun sellaisen tilaa kaupasta -ja niitä on myyty briteissä vaikka ja kuinka.

        Mese miehen mielestä esim. Shelby Mustangit eivät ilmeisesti ole tuotantoautoja, mutta AMG:n jälkikäteen preppaamat meset ovat?

        Hidas se näyttää olevan, vaikka onkin AMG:n preppaama...

        on,
        100kpl sarja tehtiin ja myytiin FQ400 mallia.
        Paljon ? Vähän ?

        Kummia kicksejä saavat jotkut,kun erikoisviritetty
        lähes kilpa-auto voittaa sarjavalmistuksessa olevan
        tehokkaan luxusauton.
        Jeesus...


      • kicksejä
        kaikki... kirjoitti:

        on,
        100kpl sarja tehtiin ja myytiin FQ400 mallia.
        Paljon ? Vähän ?

        Kummia kicksejä saavat jotkut,kun erikoisviritetty
        lähes kilpa-auto voittaa sarjavalmistuksessa olevan
        tehokkaan luxusauton.
        Jeesus...

        jotkut saavat luokittelemalla autoja kaikenlaisiin luokkiin heti kun käy ilmi, että oma suosikkimerkki valmistaa pääasiassa hitaita savuttimia..

        On se kovaa kun neliovisella kiinalaisella vedetään raidat selkään tehokkaille (?) luxusautoille. Jostain autoista saa edes tehtyä nopeita. Jostain niitä ei saa tekemälläkään. Ei edes AMG.


      • vastaus...
        kicksejä kirjoitti:

        jotkut saavat luokittelemalla autoja kaikenlaisiin luokkiin heti kun käy ilmi, että oma suosikkimerkki valmistaa pääasiassa hitaita savuttimia..

        On se kovaa kun neliovisella kiinalaisella vedetään raidat selkään tehokkaille (?) luxusautoille. Jostain autoista saa edes tehtyä nopeita. Jostain niitä ei saa tekemälläkään. Ei edes AMG.

        heh...

        Et varmaan edes itse tajua,mitä soopaa kirjoitit...


        Kicksit senkun jatkuvat siellä päässä.

        :D


      • lukea?
        vastaus... kirjoitti:

        heh...

        Et varmaan edes itse tajua,mitä soopaa kirjoitit...


        Kicksit senkun jatkuvat siellä päässä.

        :D

        heikko luetun ymmärtäminen selittää (osittain)perverssin mieltymyksesi mersuihin.

        Eli ei muuta kun turvallista matkaa sillä 250D AMG:llä...


      • joo...
        lukea? kirjoitti:

        heikko luetun ymmärtäminen selittää (osittain)perverssin mieltymyksesi mersuihin.

        Eli ei muuta kun turvallista matkaa sillä 250D AMG:llä...

        Ei ole Mersua,
        mutta on järkeä autovertailuissa toisin kuin
        sinulla. ( Esim. FQ 400 vs CLS 63 AMG ,päätteleppä ihan itse,
        kuinka moni ihminen siis oikeassa maailmassa pitää noita kahta
        mallia vaihtoehtoina autoa hankkiessaan ?).

        Hankkisit nyt ensin edes sen ajokortin,että
        saisit pontta kannoillesi,ei ne netistä luetut
        arvot muutu omakohtaisiksi kokemuksiksi vaikka
        kuinka kuvittelet.


      • omakohtainen
        joo... kirjoitti:

        Ei ole Mersua,
        mutta on järkeä autovertailuissa toisin kuin
        sinulla. ( Esim. FQ 400 vs CLS 63 AMG ,päätteleppä ihan itse,
        kuinka moni ihminen siis oikeassa maailmassa pitää noita kahta
        mallia vaihtoehtoina autoa hankkiessaan ?).

        Hankkisit nyt ensin edes sen ajokortin,että
        saisit pontta kannoillesi,ei ne netistä luetut
        arvot muutu omakohtaisiksi kokemuksiksi vaikka
        kuinka kuvittelet.

        en valinnut noita autoja tuohon Top Gearin listaan, sori vaan. Ja totta, tosi maailmassa kukaan järkevä ihminen ei todellakaan mieti minkään AMG taksin ostamista, oli vaihtoehtona melkein mitä vaan. Sitähän minä olen tässä yrittänyt sinulle kertoakin.

        Ajokortti on ollut taskussa jo toistakymmnetä vuotta, eikä kokemustakaan ole kuin n. 350hv kilpanelikosta radalla, ei ollut FQ400 eikä edes noin uusi evoluutio. Mutta kyllä se osviittaa antaa millainen uudempi ja tehokkaampi malli voisi olla. Mites itselläsi? Mersun nahkalippiksen pitämistä ei lasketa CL AMG kokemukseksi...


      • laulu...
        omakohtainen kirjoitti:

        en valinnut noita autoja tuohon Top Gearin listaan, sori vaan. Ja totta, tosi maailmassa kukaan järkevä ihminen ei todellakaan mieti minkään AMG taksin ostamista, oli vaihtoehtona melkein mitä vaan. Sitähän minä olen tässä yrittänyt sinulle kertoakin.

        Ajokortti on ollut taskussa jo toistakymmnetä vuotta, eikä kokemustakaan ole kuin n. 350hv kilpanelikosta radalla, ei ollut FQ400 eikä edes noin uusi evoluutio. Mutta kyllä se osviittaa antaa millainen uudempi ja tehokkaampi malli voisi olla. Mites itselläsi? Mersun nahkalippiksen pitämistä ei lasketa CL AMG kokemukseksi...

        Jatkuu,
        olet uskossasi pahempi kuin taistolaiset.

        Muuten pidä ne nahkalippisjutut vain omana perversionasi,
        ei kiinnosta,kiitos.

        Asia on puolestani loppuunkäsitelty.


      • ajattelinkin
        laulu... kirjoitti:

        Jatkuu,
        olet uskossasi pahempi kuin taistolaiset.

        Muuten pidä ne nahkalippisjutut vain omana perversionasi,
        ei kiinnosta,kiitos.

        Asia on puolestani loppuunkäsitelty.

        kokemusta ei löydy edes lippiksen vertaa. Kannattaa ehkä silloin olla ihan hiljaa ennenkuin rupeaa mussuttamaan toisille autoalan kokemuksen puutteesta ja ajokortittomuudesta. Koskas menet suorittamaan se kakkosvaiheen vai onko vielä autokoulu kesken?


      • jätkä...
        ajattelinkin kirjoitti:

        kokemusta ei löydy edes lippiksen vertaa. Kannattaa ehkä silloin olla ihan hiljaa ennenkuin rupeaa mussuttamaan toisille autoalan kokemuksen puutteesta ja ajokortittomuudesta. Koskas menet suorittamaan se kakkosvaiheen vai onko vielä autokoulu kesken?

        senkun jatkaa,
        toinen sentään ymmärsi lopettaa.

        Koskas sinä menet sinne toisen vaiheen lobotomialeikkaukseen,että poistetaan loputkin aivot ?


      • jää jää
        jätkä... kirjoitti:

        senkun jatkaa,
        toinen sentään ymmärsi lopettaa.

        Koskas sinä menet sinne toisen vaiheen lobotomialeikkaukseen,että poistetaan loputkin aivot ?

        me olimme jo lopettamassa, niin sinä päätit sanoa vielä viimeisen sanan keskusteluun, johon et edes osallistunut, etkä tuonut itse keskustelun aiheeseen mitään uutta. Sinä näköjään olet jo käynyt siinä toisen vaiheen leikkauksessa, pösilö.


      • heräsit
        jää jää kirjoitti:

        me olimme jo lopettamassa, niin sinä päätit sanoa vielä viimeisen sanan keskusteluun, johon et edes osallistunut, etkä tuonut itse keskustelun aiheeseen mitään uutta. Sinä näköjään olet jo käynyt siinä toisen vaiheen leikkauksessa, pösilö.

        ennen leikkausta,
        sinähän se pidit hölmöt mielipiteesi loppuun asti,
        etkä antanut arvoa muiden mielipiteille.

        "Varsinainen väittelijä"...JUST.

        Niin vielä,opettele kirjoittamaan.
        Lause alkaa ISOLLA kirjaimella,tyhmyytesi paistaa
        kilometrien päähän.

        Saitko edes Apukoulusta päästötodistusta ?

        Vastaa tähän taas jotain "viksua",että saamme
        nauraa.


      • terveisiä
        heräsit kirjoitti:

        ennen leikkausta,
        sinähän se pidit hölmöt mielipiteesi loppuun asti,
        etkä antanut arvoa muiden mielipiteille.

        "Varsinainen väittelijä"...JUST.

        Niin vielä,opettele kirjoittamaan.
        Lause alkaa ISOLLA kirjaimella,tyhmyytesi paistaa
        kilometrien päähän.

        Saitko edes Apukoulusta päästötodistusta ?

        Vastaa tähän taas jotain "viksua",että saamme
        nauraa.

        sen sijaan sinä olet varsinainen suvaitsevuuden perikuva, kun leimaat mielipiteeni hölmöiksi? Näinkö sinä annat arvoa muiden mielipiteille? Mietippä nyt ennen kirjoittelemista...

        Ja muuten: pilkun jälkeen tulee välilyönti, Mr. amatikoulun ädinkielen opetaaja....


    • mitään

      tietämätön teini yrittää päteä...

      :D

      Etkö tonttu tiedä,että sijalla 16. oleva Evo FQ400
      on myös Mitsubishi.

      • tarkoitukseni...

        ...oli valita vain merkin nopein malli listalle, tällä tavoin sitä selkeyttäen! olen 70 luvun alussa syntynyt 2 rata-autoa ja motocrosspyörän omistava kelkkailua harrastava ylinopeussakkoja keräilevä perheenisä. sori


      • valinnut
        tarkoitukseni... kirjoitti:

        ...oli valita vain merkin nopein malli listalle, tällä tavoin sitä selkeyttäen! olen 70 luvun alussa syntynyt 2 rata-autoa ja motocrosspyörän omistava kelkkailua harrastava ylinopeussakkoja keräilevä perheenisä. sori

        sitä nopeinta Mitsua sieltä listalta.
        Vaikka muuta väität...

        Evo FQ400 taisi kuitenkin olla sinulle tuntematon
        suuruus,myönnä pois.


      • aloittaja
        valinnut kirjoitti:

        sitä nopeinta Mitsua sieltä listalta.
        Vaikka muuta väität...

        Evo FQ400 taisi kuitenkin olla sinulle tuntematon
        suuruus,myönnä pois.

        sain evo8:n ykköseksi! katseleppa tarkemmin missä järjestyksessä autot listoilla ovat. sain fQ:n avulla evo8:n ykköseksi


      • olla
        aloittaja kirjoitti:

        sain evo8:n ykköseksi! katseleppa tarkemmin missä järjestyksessä autot listoilla ovat. sain fQ:n avulla evo8:n ykköseksi

        ovela,
        Miksi et sitten aluperin kirjoittanut listaasi
        EVO FQ400 vaan EVO8 ?


      • ..evon tietää kaikki
        olla kirjoitti:

        ovela,
        Miksi et sitten aluperin kirjoittanut listaasi
        EVO FQ400 vaan EVO8 ?

        six


    • iloitsen

      kun autoa muistuttavien menopelien kärkipaikan ottaa MIIITSUBISHIII evoooo VIII FQ monta kertaa kalliimpien rata-sukkuloiden nenän edestä!!!!

    • ekir

      OK, here it goes again, the most complete and up-to-date list of the lap times ever achieved by race, tuned and production cars at the famous Nurburgring Nordschleife:

      6:59 --- Ferrari 312T, Niki Lauda, German GP, training (1975)
      7:06 --- Ferrari 312T, Clay Regazzoni, German GP, race (1975)
      *1.2m longer circuit than standard Nordschleife

      6:11 --- Porsche 956, Group C, Stefan Bellof, training (1983)
      6:26 --- Porsche 956, Group C, Stefan Bellof, race (1983)
      6:41 --- Porsche 956, Group C, Derek Bell
      7:50 --- BMW X5 Le Mans V12, Hans Stuck (2001)
      *0.232 km longer than current, standard Nordschleife

      7:01 --- Manthey Porsche GT3 race car, 493 hp (2004), >>> http://www.autobild.de/tuning/testbe...rtikel_seite=4
      7:06 --- BMW M3 GTR, 24hrs, test session, Jörg Müller (2003)
      7:18 --- Donkervoort D8 RS (2004 whitnessed by sport magzine)
      7:19 --- Radical SR3 Turbo (2003), >>> http://www.radicalmotorsport.com/new...iefe/index.php
      7:20* -- Opel Astra DTM V8 Coupe, set-up for 24hrs race (sport auto 2003) *estimated
      7:25 --- Alzen Motorsport Porsche 996, 24hrs race, Uwe Alzen
      7:28 --- Porsche Carrera GT, Walther Röhrl, Autobild July 2004
      7:32.4 - Porsche Carrera GT, definitive time by Horst Von Saurma
      7:32.5 - Gemballa Porsche GTR 600 EVO, Wolfgang Kaufmann (2001) >>> http://www.gemballa.com/news/gtr6002.html
      7:36 --- Porsche Carrera GT, factory test driver Walther Röhrl (2002)
      7:40* - Porsche Carrera GT, *estimated time on cold and partially wet track (sport auto 12/2003)
      7:40 --- Mercedes Benz McLaren SLR, Klaus Ludwig, Autobild July 2004
      7:41 --- Manthey Porsche GT3 M410, 413hp (2004) >>> http://www.autobild.de/tuning/testbe...rtikel_seite=4
      7:42 --- Radical 1500 SR3 (2002)
      7:43 --- TechArt GT Street (2001)
      7:43 --- Porsche 996 911 GT3 RS, factory test driver Walter Rohrl, MOTOR Magazine
      7:43.5 - Lamborghini Murcielago (Autocar magazine, 2002)
      7:44 --- Pagani Zonda C12S (2003)
      7:45 --- Gemballa Porsche GTR 600 (2000)
      7:45*--- McLaren F1, estimated lap time form a video available at www.pistonheads.tv
      7:46 --- Porsche 996 GT2
      7:46*--- Jaguar XJ220, estimated by EVO magzine, >>> http://www.jwhubbers.nl/ring/docs/evo-0007-7.jpg
      7:46 --- SHK Porsche 993 GT2, 652 PS (1999)
      7:47 --- Porsche 996 GT3 RS, 381PS (996) (2004)
      7.49 --- Porsche GT3, 392hp (2004), AutoBild >>> http://www.autobild.de/tuning/testbe...rtikel_seite=4
      7:49 --- Porsche 996 GT3 Cup
      7:50 --- BMW E46 M3 CSL (08/2003)
      7:50 --- Blitz Supra, 750 PS, Herbert Schürg (1997)
      7:50 --- Honda RC30, Helmut Daehne (1993)
      7:50 --- Lamborghini Murcielago (06/2002)
      7:52 --- Gemballa Porsche 911 Le Mans (1995)
      7:52 --- Lamborghini Gallardo E-Gear (12/2003)
      7:52 --- Mercedes Benz SLR McLaren (06/2004)
      7:54 --- Porsche GT3 (996) (2003)
      7:55 --- Caterham R500 Superlight (2002)
      7:56 --- Ferrari 360 Challenge Stradale (02/2004)
      7:56 --- Porsche 996 Turbo
      7:56 --- Chevrolet Corvette Z06 (tested by Dave Hill)
      7:57 --- Lotec Porsche 993 Turbo, 600 PS, racing suspension
      7:59 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Performance Chassis) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
      8:02 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Sport PASM setting) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
      8:03 --- Porsche 996 GT3 (1999)
      8:04 --- Lamborghini Diablo GT (07/2000)
      8:05 --- Ferrari 575M Maranello F1 (12/2002)
      8:05 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Normal PASM setting)(Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
      8:06 --- Mercedes Benz SL55 AMG
      8:06 --- Caterham 7 Superlight R, Robert Nearn
      8:07 --- Ferrari 550 Maranello (06/1998)
      8:09 --- Honda NSX-R 3.2 (08/2002)
      8:09 --- Ferrari 360 Modena (10/1999)
      8:09 --- Lamborghini Diablo SV (no ABS?)
      8:10 --- Chrysler Viper GTS, 411PS, UK-Spec, no ABS (10/1997)
      8:10 --- Donkervoort D8 180R
      8:12 --- Mercedes Benz SL55 AMG (04/2002)
      8:12 --- Porsche 993 Turbo
      8:13 --- Lotus Esprit Sport 350, 354 PS (05/1999)
      8:13 --- Dodge Viper SRT-10, 506 PS (10/2004)
      8:15 --- Ruf 911 CTR 2, 520 PS
      8:15*-- Holden GTS (2000), *estimated
      8:15 --- Porsche 911 Carrera 2 (997) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
      8:16 --- AC-Schnitzer E36 M3 CLS II, 350 PS (11/1997)
      8:16 --- Aston Martin DB9, 457hp (sport auto 11/2004)
      8:17 --- Aston Martin Vanquish (2003)
      8:17 --- Porsche 996 C2
      8:18 --- BMW Z8, 400 PS (08/2000)
      8:18 --- Chevrolet Corvette Z05 Commemorative Edition, 344 PS (09/2003)
      8:18 --- Ferrari F355 (06/1997)
      8:20 --- Audi RS6 (2002)
      8:22 --- BMW E46 M3 (12/2000)
      8:22 --- BMW M Coupe, 321 PS (10/1998)
      8:22 --- Mercedes-Benz C55 (07/2004)
      8:23 --- Aston Martin DB7 GT (2003)
      8:23 --- Porsche 996 Carrera 4
      8:24 --- Subaru Impreza WRX STi (2004)
      8:25 --- Audi RS4 375 HP
      8:25 --- Callaway C12
      8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VI (11/1999)
      8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VII (11/2002)
      8:26 --- Mercedes Benz SLK 32 AMG (05/2001)
      8:26 --- Nissan 350Z (2003)
      8:28 --- BMW M5, 400 PS(also confirmed by Motor Commodore magazine, 2000)
      8:28 --- Nissan Skyline GTR, 277 PS
      8:28 --- Porsche 993 Carrera 2
      8:29 --- Mercedes Benz CLK 55 AMG (05/2000)
      8:29 --- Audi S4 4.2 Avant (11/2003)
      8:30 --- Maserati Coupé Cambiocorsa (10/2002)
      8:31 --- Ferrari F355 GTS, 380 PS
      8:32 --- BMW M Roadster, 321 PS (09/1997)
      8:32 --- BMW Z4 3.0 SMG (05/2003)
      8:32 --- Porsche Boxster S
      8:32 --- Volkswagen Golf R32
      8:34 --- Acura NSX, 276 PS
      8:34 --- BMW Z3 Coupé 3.0i, 231 PS (04/2001)
      8:35 --- BMW M3 Coupe, 321 PS
      8:35 --- Brabus-Mercedes Benz C V8 Sportcoupé (02/2002)
      8:36 --- BMW E36 M3 EVO, 321 PS
      8:36 --- Alpina-BMW B3 3.3 Coupé (07/1999)
      8:37 --- Maserati 3200GT (2002)
      8:37 --- Mercedes Benz C32 AMG (09/2001)
      8:37 --- Nissan Skyline GTR V-Spec, 350 PS
      8:37 --- Subaru Impreza GT Turbo
      8:37 --- Honda NSX 3.0 (07/1991)
      8:38 --- Honda NSX 3.2 (08/1997)
      8:38 --- Mercedes Benz SL500 (12/2001)
      8:38 --- Porsche 996 Carrera, 296 PS
      8:38 --- Brabus-Mercedes Benz CLK 5.8 (12/1998)
      8:39 --- Honda S2000 (01/2000)
      8:39 --- Morgan Aero 8 (04/2003)
      8:40 --- Holden GTS, on an in and out lap (2000)
      8:40 --- Chevrolet Corvette C5 Targa Automatic (07/1997)
      8:41 --- Aston Martin DB7 (1999)
      8:41 --- Audi S3, 210 PS (06/1999)
      8:42 --- Audi S4, 265 PS (08/1998)
      8:42 --- Lotus Exige (11/2000)
      8:43 --- Honda Integra Type R (12/2000)
      8:44 --- Chevrolet Corvette C5
      8:45 --- Chevrolet Corvette, 339 PS, automatic
      8:46 --- Porsche 993 Carrera S, 285 PS
      8:47 --- Honda Civic Type-R, 200 PS (11/2001)
      8:49 --- Jaguar XKR Coupe (07/1998)
      8:49 --- Renault Clio Sport V6
      8:49 --- Audi TT 1.8T quattro Coupé, 225 PS (11/1998)
      8:50* -- Mercedes Benz E55 AMG (2000)
      8:51 --- Mercedes Benz C43 AMG (02/1998)
      8:52 --- Mercedes Benz CLK 430
      8:55 --- Mini Cooper S Works, 200hp (sport auto 10/2004)
      8:58 --- Lotus Esprit Turbo SE (07/1991)
      9:09 --- Volkswagen Golf V6 4Motion

      • aloittaja

        mielenkiintoinen lista, kun tuo dähnen 750cc -92? hondakin mukana. accord type-r olisi myös varmasti menestynyt tuolla. harmi, että lancer/carisma evot eivät näyttäneet parastaan tuolla(kuskilla huono kunto)


      • mukana,
        aloittaja kirjoitti:

        mielenkiintoinen lista, kun tuo dähnen 750cc -92? hondakin mukana. accord type-r olisi myös varmasti menestynyt tuolla. harmi, että lancer/carisma evot eivät näyttäneet parastaan tuolla(kuskilla huono kunto)

        eihän kukaan ole pystynyt parempakaan...

        http://www.hondavfr.de/classics_rc30.php


    • esim

      Otitko huomioon, että mersu valmistaa myös radalle sopivampia autoja kuin cls, joka on enemmän edustusauto?

      Lisäsi top gearin listalla näyttäisi suomessa 100 teuroa tai alle maksavia autoja olevan pari mitsua nopeampaa

    • vs evo8
      • katso yhtään

        auton koko eroa??? autojen paino ero on noin 400kg...
        saahan pikku sardiini purkin kulkemaan pottusäkkiä lujempaa samalla teholla.


      • katso yhtään
        katso yhtään kirjoitti:

        auton koko eroa??? autojen paino ero on noin 400kg...
        saahan pikku sardiini purkin kulkemaan pottusäkkiä lujempaa samalla teholla.

        lisään yhden sanan... lähes...
        eli lähes samoilla tehoilla.


      • FR:n
        katso yhtään kirjoitti:

        auton koko eroa??? autojen paino ero on noin 400kg...
        saahan pikku sardiini purkin kulkemaan pottusäkkiä lujempaa samalla teholla.

        Painoero 300 kg,
        Evo 8:n painosta ei tietoa.

        Lisäähän se Mitsun neliveto painoa...


      • listassasi
        katso yhtään kirjoitti:

        auton koko eroa??? autojen paino ero on noin 400kg...
        saahan pikku sardiini purkin kulkemaan pottusäkkiä lujempaa samalla teholla.

        Sama meininki oli aloittajankin listassa... Onko se evolta pois jos joku pienempi menee ohitse?


      • vitsi vai?

        lastutettu seat on nopeampi? Niin varmaan jollain laskurilla. Mitä luulet käyvän, kun se käy lastutettua EVOa vastaan?
        EVO ja Subbe on lumellakin nopeampia kuin skoda-konsernin manolito-siiven mikään auto on asvaltilla, siitähän oli jopa oikein mittaustuloksiakin lehdessä...


      • S4 Bi-Turbo

        mennä koittamaan ton laskurin ja sun teorian perusteella käytännössä lastutettu seatti vs. evo! Ei tasan tarkaan seat pärjää, jää heti alkumetreillä ja REIPPAASTI!!!!!


      • =400hp

        Mitsu on viritetty erikoismalli jossa 400hp!


      • erikoismalli kyllä
        =400hp kirjoitti:

        Mitsu on viritetty erikoismalli jossa 400hp!

        mutta silti sen saa ostettua suoraan kaupasta ja sille saa takuun. Ja silti Lambolla ei näyttänyt pärjäävän sille radalla. Jos on varaa ostaa FQ400, on luultavasti varaa ostaa se farkku fiiukin, perunakuljetuksia tms varten, niin ei tarvitse tiloistkaan itkeä.


      • skoda ja fiiu....

        terveisiä tähän ketjuun vastanneille fiiu, skoda yms eurokikotin faneille: älkää vaivatko päätänne tuolla Top Gearin listalla. Se vaan näyttää, että joidenkin auton valmistajien autoissa on paukkua valmiina (ja potentiaalia vielä parempaankin) ja toiset valmistajat tekevät ainoastaan semmoisia kivoja käyttöautoja massoille. Top Gearin listan yläpäässä olevat autot eivät kuitenkaan ole tarkoitettu toppahousukansalle, eli ette tule ikinä ajautumaan tilanteeseen, jossa pitäisi valita EVOn ja tdi-volkkarin väliltä. Eli nukkukaa yönne rauhassa, se varmari oli Teille todella hyvä valinta, paljon parempi kuin joku EVO tms, ne vie kauheesti pentsiiniäkin ja niissä on jäykkä kytkin yms...


      • seatin

        paljonkos tuota seattia pitää lastuttaa, että se pärjää Lambolle radalla? EVO näytti pärjäävän.

        Korinvaihto ja isolohkokasi ei riittäisi Seatin tapauksessa "lastutukseksi"..

        Vai auttaisiko lastutus ja Tommis billet alumiinisiipi? M3 peilit? ALUSTANEONIT??


      • noita amg...
        =400hp kirjoitti:

        Mitsu on viritetty erikoismalli jossa 400hp!

        ja noita amg mesejähän onki joka taksijonossa...


      • Joopajoo.

        Tämä on taas niin järjetöntä vertailua kun vain olla voi. Katso Youtubista, school bus drag, ja näe miten isokin laatikko liikkuu suoralla nopeasti kun on papua riittävästi. Ei se mikään vaikeus ole.

        Evon koko nerous perustuu siihen, että se on nelivetoinen, siinä on vieläpä todella fiksu systeemi. Siihen on saatu aivan järjettömän hyvä ajettavuus. Sitä ei voi mitenkään verrata johonkin helvatan etuveto ibizaan.

        Etuvetoisiakin, nopeita autoja on, mutta todella harva niistä on millään tavalla mukavia ajaa. Kuitenkin muutamia on, kuten Focus RS, joka on asfaltilla aika hyvä ajaa, ja evoonkin verrattuna nopea, Fifth gearin testissä taisi vetää evoa nopeammin asfalttiradalla keyvempänä etuvetoisena.

        Mutta vaikka Focus RS on parhaita etuvetoja ajettavuudeltaan mitä mieleen tulee, siltikkin se on karmea ajaa evoon verrattuna kun poistutaan kuivalta asfaltilta. Lumella, soralla, Evo loistaa aivan omassa luokassaan aktiivilukollisella nelivedolla, ja loistavalla ajettavuudella.


    • Takashi

      Mitäs tämä todellisuudessa kertoo auton ajettavuudesta ei todellakaan yhtään mitään! Parempi olisi kuitenkin puhua nopeudesta.

      Japsikiesit ovat surkeita ajaa, ja muutenkaan ne eivät pärjää kuin loppuun asti viritettyinä! Ja vain siksi, että riisikippoihin ihastuneet ja elämänsä parhaat päivät nähneet teinit pääsevät pullistelemaan, jonkun kansanauton saavutuksilla! Kyllä taas ruosterassien kuskien päässä ei liiku kuin näivettynyt riisinjyvä pätkimässä jo loppuun asti kulutetun järjen viimeisiä jyväsiä!

      • millainen

        ASIJANTUNTIJJA.

        Onneksi olkoon, olet loistava koomikko.


      • perässä...
        millainen kirjoitti:

        ASIJANTUNTIJJA.

        Onneksi olkoon, olet loistava koomikko.

        Kerroppa omat mielipiteesi ko. asiasta,
        älä tyrmää toisten ajatuksia antamatta mitään
        vaihtoehtoa.

        Eli kommenttisi oli yhtä tyhjän kanssa.


      • että kommetteja
        perässä... kirjoitti:

        Kerroppa omat mielipiteesi ko. asiasta,
        älä tyrmää toisten ajatuksia antamatta mitään
        vaihtoehtoa.

        Eli kommenttisi oli yhtä tyhjän kanssa.

        No, japanilaiset autot ovat huonoja ajaa, saksalaiset ovat laadukkaita, amerikkalaiset mukavia ja ruotsalaiset turvallisia.

        Autot nimittäin erovat toisitaan ainoastaan valmistusmaan/emoyhtiön pääkonttorin sijainnin perusteella.

        Oliko riittävästi mielipidettä? Kaikki väittämät ovat nimittäin se viimeinen totuus. Piste.


      • jusseeee
        että kommetteja kirjoitti:

        No, japanilaiset autot ovat huonoja ajaa, saksalaiset ovat laadukkaita, amerikkalaiset mukavia ja ruotsalaiset turvallisia.

        Autot nimittäin erovat toisitaan ainoastaan valmistusmaan/emoyhtiön pääkonttorin sijainnin perusteella.

        Oliko riittävästi mielipidettä? Kaikki väittämät ovat nimittäin se viimeinen totuus. Piste.

        "No, japanilaiset autot ovat huonoja ajaa, saksalaiset ovat laadukkaita, amerikkalaiset mukavia ja ruotsalaiset turvallisia".

        japseistako et keksiny mitään muutako oman mielipiteen?
        japsit on kaikkea noita minun mielestä. paitsi ei huonoja ajaa..


      • koskaan kuullut
        jusseeee kirjoitti:

        "No, japanilaiset autot ovat huonoja ajaa, saksalaiset ovat laadukkaita, amerikkalaiset mukavia ja ruotsalaiset turvallisia".

        japseistako et keksiny mitään muutako oman mielipiteen?
        japsit on kaikkea noita minun mielestä. paitsi ei huonoja ajaa..

        sarkasmista?

        Sitä ymmärtävät yleensä henkisesti kehittyneet henkilöt.


      • Takashi ja Ito keskustelee

        olet oikeassa japskit ruostuvat ja, niin helposti, että eihän niilä uskalla edes ajaa! Kori nimittäin voi kesken ajon lysähtää ja revetä liitoksistaan ei vain kestä kovin tehoja! Aika paha, jos moottori jatkaa matkaa ja äijää jää suu pyöreänä katsomaan mitä vittua, juuri niin sitä, että ajettavuus on täysi nolla.

        Kyllähän sen jokainen vastasyntynytkin tietää! Miten niin tietää, häh? No, siten, että äitien synnytysharjoituksissa paasataan asia perille! Miten? Taputeellaan äidin massua ja hoetaan totuutta, japksit ovat todella huonoja ajaa! Aivan totta , nyt mä hokasin! Kiitos, Takashi!


      • sarkasmia...
        koskaan kuullut kirjoitti:

        sarkasmista?

        Sitä ymmärtävät yleensä henkisesti kehittyneet henkilöt.

        tarvitaan? voihan sitä vittuilla päin naamaakin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe