Oltiin talvilomalla serkkutyttöni kanssa Inglesissä. Olemme siis molemmat gimmoja. Emme ole kovin tarkkoja kenen kanssa teemme niin. Sheivasimme oikein tarkasti ja lähdimme rannalle, sinne lähelle majakkaa jossa on nakuja. Riisuimme vaatteet vek. Otimme aurinkovuoteet kasasta. Tumma adonis tuli rahastaan. Istuimme hajareisin renkulla niin että vako aukes. Ei meinannat adoniksen rahastuksesta tulla mitään kun jätkä tuijotti posliiniksi ajeltuja pillujamme. Se on aivan tosi että meillä kantti piti. Ei otettu mitään peitteeksi vaan oltiin aivan pillu näkyvillä. Jätkän muna nousi pystyyn ja sen näki. Silmät ja housut pullisteli.
Nauroimme koko päivän sille tapaukselle ja joimme valkkaria. Iltapäivällä meitä naitatti niin paljon että lähdimme hotelliin ja teimme kahdestaan kaikkea kivaa ainakin 3 tuntia.
Seuraavan yönkin sekstasimme. Oikeastaan koko viikko oli naintia. Kahdesti sain mieheltä ja serkkuni sai kolmesti. Muuten olimme kahdestaan. Syuosittelen Inglesiä.
Irstailtiin oikein kunnolla
14
7465
Vastaukset
- marikaC
Melkein samanlainen tapaus oli minulla ja äidilläni kaks vuotta sitten samassa paikassa. Meillä on sheivatut. Äiti maksoi renkun vuokran rahastajalle istuen jalat levällään renkulla. Kyllä tyypin silmät kiilui kun se tuijotti äidin p-a rahastaessaan. Olikohan teillä sama kamu? Luulen että äiti teki sen tahallaan. Se oli vähän hiprakassa. Oli muuten lysti loma.
- Spain in the ass
ei ihme että järkyttyy kun näkee alastomana kaksi suomalaista persejalkanautaa...ja vielä losovitut paljaaksi ajeltuna.Jumala siunatkoon sitä miestä.YÖK.En viitsi edes ajatella minkä näköinen etelässä horotteleva suomilehmä on....Hyi saatana...
- Anonyymi
vittu mikä hom o :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD onko kullit jo nuoltu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vittu mikä hom o :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD onko kullit jo nuoltu?
Sinähän sen kullin nuolijana tiedät.
- samaan tyyliin
Espanjalaiset, kreikkalaiset ja italialaiset miehet kertovat sitten taas tv-ohjelmissa miten tyhmiä pohjoimaiset naiset on kun antavat kaikille joille vaan kelpaavat. Kasvaa siinö sivussa Suomenkin arvostus ulkomailla.
- jätkiä
Kateellisia ovat Suomi-pojat. Itse örveltävät kaljamaha roikkuen ja mono vinossa etelän rannoilla. Ei niille taatusti kukaan anna kuin säälistä. Miks ne ovatkin niin seksittömiä?
Kyllähän etelässä tulee itsekullakin mieleen vieras muna. En ole munatonta reissua etelään tehnyt. Stringeissä kun ottaa aurinkoa ja rintavaruistus paljaana niin johan on kysyntää.Ei taritse yksi öitään viettää. - ja kalu
jätkiä kirjoitti:
Kateellisia ovat Suomi-pojat. Itse örveltävät kaljamaha roikkuen ja mono vinossa etelän rannoilla. Ei niille taatusti kukaan anna kuin säälistä. Miks ne ovatkin niin seksittömiä?
Kyllähän etelässä tulee itsekullakin mieleen vieras muna. En ole munatonta reissua etelään tehnyt. Stringeissä kun ottaa aurinkoa ja rintavaruistus paljaana niin johan on kysyntää.Ei taritse yksi öitään viettää.Elämäni nainnin olen nainut juuri tossa inglesissä. Se oli baarimikko joka poras mua koko yön niin että kävelin varmaan viikon jalat levällään. Voi taivas sen kullia kun se oli ihana. Se osas asentoja joita ei varmaan ole edes asento oppaissa. Kulli oli niin suuri ettei terska kunnolla mahtunut mun suuhun. Jotenki mä otin sen kuiteskin myös anaaliin kun liukasteena oli ambre solairia.
- paljaalla
ja kalu kirjoitti:
Elämäni nainnin olen nainut juuri tossa inglesissä. Se oli baarimikko joka poras mua koko yön niin että kävelin varmaan viikon jalat levällään. Voi taivas sen kullia kun se oli ihana. Se osas asentoja joita ei varmaan ole edes asento oppaissa. Kulli oli niin suuri ettei terska kunnolla mahtunut mun suuhun. Jotenki mä otin sen kuiteskin myös anaaliin kun liukasteena oli ambre solairia.
Mun hotellihuoneeseeni pesiytyi melkein viikoksi Playa de Inglesissa panokone joka ei antanut rauhaa yöllä eikä päivällä. Yritin saada sen ulos mutta jätkä tuli parvekkeen kautta takaisin ja taas naitiin. Kai se oli ottanut jotain viakraa kun sen kulli seiso jatkuvasti vaikka se roiski rasvojaan joka puolelle.
- HORNYMAN83
minkähän takia suomalaisnaiset ei irstaile ja pervoile suomalaismiesten kans?vaan menee niin pitkälle ku playa de inglesiin pervoileen ja irstaileen?.. mielisteleekö ne ulkomaalaismiehet teitä jotenkin paremmin ku me suomalaismiehet?kun tuntuis siltä että suomessa naiset on jotenkin varautuneita ja ikäänkuin pelokkaitakin mutta kun ne menee ulkomaille ni johan aukee huosut ja perse vilkkuu ETTÄ ONKO PAKKO MENNÄ SINNE PLAYA DE INGLESIIN PANEEN ON TÄÄLLÄ SUOMESSAKI VARMASTI MIEHIÄ JOTKA TEITÄ PANIS OIKEEN MIELELLÄÄN!!!
- kaikkea mitä kirjoitetaan
Näähän on satuja tässäkin ketjussa, haloo!
- helpommallakin
munaa. Kuiskaat vaan baarissa miehen korvaan, että sinulla on posliini, niin kysymys on enää vain siitä, minne lähdette naimaan. Ei tarvitse maksaa lentolippuja.
- Kreikassa antanut
Kyse on kai luottamuksellisuudesta ja siitä että lomalla tulee riehaannuttua varsinkin ouzoa otettua. On niitä muuten ollut makeita öitä Suomessakin. Kyllä urpot ja viljotkin osaa siinä missä etelän ruskeasilmät. Ainakin minä olen saanut kullia pillun täydeltä aivan missä olen sitä halunnut. On muuten melkein posliini, pieni lentokenttä vain.
Muuten, kerran yhden Saaran kanssa oltiin Kosilla ja saatiin yhtenä yönä kumpikin kolmelta kaverilta eikä ollut mistään ryhmäjutusta kyse. Aina kun jätkät lähti lähdettiin vaan alakerran baariin ja pian taas oli sängyn vieterit matalina. Yks baarimikko kysy seuraavana aamuna meiltä altaalla että onko teillä huoneessa seksmasiin? Jees, jees, sanottiin, velkam. Ja tulihan se. Annettiin kaverille käsittely jota se ei varmaan ikinä unohda.
- ihmeellisyys...
täällä kotimaassa joka viikonloppu aivan samanlainen meininki. Eikä se edes ole mitään irstailua, vaan pelkkää tosi elämää. Tietysti naisilta vaaditaan sen verran enemmän, että ne ilman jäävät joutuvat lentämään ulkomaille. Mutta jäljelle jäävät ovat varmasti parempia ja haluttavampia. Meillä täällä sen verran hyvä tuuri, ettei tarvitse tuollaisia karvattomia karsia, kun ovat itse älynneet poistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963