moi kaikki kundit mä tykkään imee munaa oon 18wee likka ja munan imeminen on lähellä mun sydäntä..mut se mua huolestuttaa et jos niinku syö paljon spermaa nii voiks siitä tulla raskaaks kun meinaan mun kuukautiset on myöhäs kohta 3 kk ja oon ottanu poskeen ainakin 20 kundilta tänä aikana ja aina nielly kaiken eli jos joku asian tuntija kertos et voiks mällin syömisestä tulla raskaaks vai ei et en turhaa ostas mitään kalliita raskaustestejä syntyyks lapsi muuten suun kautta jos on tullu raskaaks suu seksist
imen munaa
15
6497
Vastaukset
- taas kerran
Onpa teinipoika kirjoittanut lapsellisen provon. Tap-tap! taputuksia.
- WHITENESS
Turpa kiinno APINA ja go home ape!!
- minä
On taas psykopaatteja liikenteessä......
- kiva...
missäpäin sitä teet,,,,
- Mira
Minä kyllä tulin raskaaksi mutta se vaatii viiden miehen kanssa kimpassa oloa sängyssä.
Oli todella kivaa ottaa useammalta kundilta suihin ja niellä ne kaikki. - onnellinen äiti
otin mieheltäni suihin joka ilta viikon ajan, ja niin siinä sitten kävi että raskaaksi tulin. Ja se suun kautta synnyttäminen ei ollut kiva kokemus. Sattui hemmetisti. Vähän siinä leuat venyi ja tokeneminen vei aikansa. Nyt on leuat taas kunnossa. Lapsi on nyt 6kk.
- Samokamo
Kuulin, että näille suun kautta syntyneille lapsille kasvaa hampaat perseeseen. On vissiin aikamoinen sairaalarumba siirtää ne sieltä suuhun ja vielä sitte rautahampaat uudelleen alakouluiässä.
- Herkkuutarjolla
Tääl olis yks imettävä muna lisää :D
Oon 28v 190/90 Komee kundi eteläsuomest ;)
[email protected] - imeminen
Et tuu nielemällä raskaaks, mutta pysyt terveenä. Sperma on erinomainen terveydenhoitoaine naiselle. Kannattaa hankkia kierukka, ehkäisyrengas ta e-pillereitä niin saat spermasta enemmän terveyshyötyjä kun voit saada sitä myös luomureittiä.
- Anonyymi
Seksi on kivaa mun juttu on työnnä bensaaautoon ja munaa pilluun
- Anonyymi
Ladatkaa brawl stars ja liittykää PuuPällit
- Anonyymi
Älkää kiroilko
- Anonyymi
Oon siis 19k
- Anonyymi
Hassua että lapsille nykyään kasvaa hampaat perseeseen mutta miten tai voiko niitä sitten pestä
- Anonyymi
Aloittaja oli ottanut suihin 20 eri mieheltä ja niellyt aina. Sitten sanotaan että sperma on terveellistä ! Olis kiva tietää mitä aloittajalle kuuluu nyt päälle 30v iässä! En pidä asiaa mahdottomana!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926