Olen tässä nyt pari kuukautta tapaillut kauris miestä, joten tässä olen nyt alkanut miettimään että kuinka tulee tämä meidän juttu toimimaan kun ite olen leijona nainen ja mies jota tapailen on puolestaa kauris...? Kertokaa kokemuksianne.. :)
leijona+Kauris
6
1517
Vastaukset
- Lejonalady
Itse olen tuntenut ja tapaillut kahta kauris miestä. Erittäin mukavia, mutta jotain jäi puuttumaan, myös kauriiden tietynlainen laiskuus oli outo juttu jota en oppinut ymmärtämään. Kauriit on tosi hyviä ystäviä mutta leijonanaisena en halustani huolimatta löytänyt sitä riittävän syvää yhteyttä. Tiedän kyllä yhden kauris/leijona -parin ja ainakin näyttäisi menevän heillä ihan kivasti.
- Jellona
Ei onnistunut ainakaan minun kohdallani. Luonteet liian erilaiset.
- kauriin kesyttäjä
4 kauris miehen tuoman kokemuksen mukaan voin kertoa että:
Aluksi on tosi ihanaa, lempi leiskuu ja onnea on.
Sitten kauris mies tutustuu parmmin ja alkaa luottamaan leijonaan. Kertoo elämän kaikki alamäet ja surkeimmat hetket. Valittaa ja harrastaa itse- sääliä. yms...
Silloin on romantiikka kaukana.
Siihen on kaikki kauris suhteeni kaatuneet.
Minä vaan en jaksa kuunnellla ainaista valittamista ja masennusta.
Haluan vielä muistuttaa: Kun kauris ei valita tai muuta semmosta. Hän on aivan ihana romantikko joka ottaa muut huomioon ja rakastaa rajusti. ;)
Leijonainen- Nimetön
..Näin on.Sanomattoman ihanaa alussa,oikeeta ilotulitusta,mutta kun alamäki alkaa,ei siihen leijonankaan kynnet riitä.Maailmassa ei siinä vaiheessa ole mitään muuta hyvää kuin kauriin kaverit, ja silloin leijonakin edustaa vaan ikävää..Neljän vuoden kokemuksella.
- Nimetön
Kauris kyllä ruikuttaa ja on saamaton, mutta ystävänä hän on korvaamaton.
Minä arvostan miehessä luotettavuutta, on tullut nähtyä maailmaa ja gigoloiden julkisivun taakse jo ihan tarpeeksí. Vahvana sekä itsenäisenä leijonana kyllä pystyn ohittamaan kauriin huonot hetket.
Riippuu siis varmaan siitä, mitä arvostaa. - ja LeijonaN
Ihastuin ensin kauriiseen kun se oli niin erilainen kuin minä. Rauhallinen ja vastuuntuntoinen. Lyhyen tapailun jälkeen kuitenkin kauris rupesi suunnittelemaan meidän tulevaisuuden aivan keinutuoliin asti ja kertoi kaikki yksityisimmätkin asiat.. Kiinnostus lopahti saman tien. Kaurista ei tarvitse saalistaa,sille räpäyttää kerran silmää niin saa samantien omakseen (joskus jopa ikuisiksi ajoiksi) ja eipä sillä että kauriissa olisi mitään saalistamisen arvoistakaan. Ainakaan leijonalle,usean kauriin kokemuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam22213981Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu577146Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1946781K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon984704Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju724630Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä214451Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos724305Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754102Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1003886- 933671