Kuka on suunnitellut Heartagram-logon

RamboIV

Kenen käsialaa on HIMin heartagram-logo? Nyt olisi hyvät neuvot kalliit meinaan itsellä ei ole mitään hajua!

T: Epätietoinen

9

1174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejee

...se olisi itse Valon käsialaa!

• ...............

se herra valon suunnittelema...

• sen---

keksi krapulassa 20vuotis syntymäpäivänään
        (tosta krapulasta en oo ihan varma mutta näin ville on joskus sanonut)

• vaikkakin
        sen--- kirjoitti:

mun muistaakseeni Hän on sanonut olleensa silloin kännissä eikä krapulassa ja ottanut alitajuisesti vaikutteita Mehiläisen logosta.

• dark^^
        sen--- kirjoitti:

ville valo se on itte keksiny..ja krapulassa sillon oli..niin valo ainaki on sanonu..! heartagram on yhdistelmä sydäntä ja pentagrammii...

• uulen
        dark^^ kirjoitti:

ville valo se on itte keksiny..ja krapulassa sillon oli..niin valo ainaki on sanonu..! heartagram on yhdistelmä sydäntä ja pentagrammii...

mun muistaakseni ville keksi vaan 20 vuotis synttäriiltna et pentagrammiin voi sijoitta ihmise jolla on jalat ja kädet levällään. ja jos yksi pentagrammin sakaroista osottaa alaspäin siihen voi sijoittaa pukin naaman niin että korvat ja sarvet osoittavat sivuille.

• ...
        uulen kirjoitti:

mun muistaakseni ville keksi vaan 20 vuotis synttäriiltna et pentagrammiin voi sijoitta ihmise jolla on jalat ja kädet levällään. ja jos yksi pentagrammin sakaroista osottaa alaspäin siihen voi sijoittaa pukin naaman niin että korvat ja sarvet osoittavat sivuille.

Ei Ville sellaista keksinyt, vaan pentagrammiin on jo monet tyypit liittäneet sellaisen uskomuksen, joka on yksi lukuisten joukosta, tuo 'ihminen raajat levällään' ja 'paholainen' käännettynä. Sitten jotkut ajattelee sen edustavan neljää plus yhtä elementtiä. No, nyt mä eksyin jo vähän aiheesta, tarkoitan vaan, ettei Ville sitä keksinyt, että pentagrammi on kuin ihminen/paholainen.

• como

Sanotaan näin, että ei ainakaan kukaan bändin sisältä....loput saat itse kaivaa tietoosi:)

• rastapää

Mä oon vähän sitä mieltä et se on herra Valon keksimä. Se taitaa lukea synnin viemää-kirjassa. En oo varma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe