Kuka on suunnitellut Heartagram-logon

RamboIV

Kenen käsialaa on HIMin heartagram-logo? Nyt olisi hyvät neuvot kalliit meinaan itsellä ei ole mitään hajua!

T: Epätietoinen

9

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejee

...se olisi itse Valon käsialaa!

• ...............

se herra valon suunnittelema...

• sen---

keksi krapulassa 20vuotis syntymäpäivänään
        (tosta krapulasta en oo ihan varma mutta näin ville on joskus sanonut)

• vaikkakin
        sen--- kirjoitti:

mun muistaakseeni Hän on sanonut olleensa silloin kännissä eikä krapulassa ja ottanut alitajuisesti vaikutteita Mehiläisen logosta.

• dark^^
        sen--- kirjoitti:

ville valo se on itte keksiny..ja krapulassa sillon oli..niin valo ainaki on sanonu..! heartagram on yhdistelmä sydäntä ja pentagrammii...

• uulen
        dark^^ kirjoitti:

ville valo se on itte keksiny..ja krapulassa sillon oli..niin valo ainaki on sanonu..! heartagram on yhdistelmä sydäntä ja pentagrammii...

mun muistaakseni ville keksi vaan 20 vuotis synttäriiltna et pentagrammiin voi sijoitta ihmise jolla on jalat ja kädet levällään. ja jos yksi pentagrammin sakaroista osottaa alaspäin siihen voi sijoittaa pukin naaman niin että korvat ja sarvet osoittavat sivuille.

• ...
        uulen kirjoitti:

mun muistaakseni ville keksi vaan 20 vuotis synttäriiltna et pentagrammiin voi sijoitta ihmise jolla on jalat ja kädet levällään. ja jos yksi pentagrammin sakaroista osottaa alaspäin siihen voi sijoittaa pukin naaman niin että korvat ja sarvet osoittavat sivuille.

Ei Ville sellaista keksinyt, vaan pentagrammiin on jo monet tyypit liittäneet sellaisen uskomuksen, joka on yksi lukuisten joukosta, tuo 'ihminen raajat levällään' ja 'paholainen' käännettynä. Sitten jotkut ajattelee sen edustavan neljää plus yhtä elementtiä. No, nyt mä eksyin jo vähän aiheesta, tarkoitan vaan, ettei Ville sitä keksinyt, että pentagrammi on kuin ihminen/paholainen.

• como

Sanotaan näin, että ei ainakaan kukaan bändin sisältä....loput saat itse kaivaa tietoosi:)

• rastapää

Mä oon vähän sitä mieltä et se on herra Valon keksimä. Se taitaa lukea synnin viemää-kirjassa. En oo varma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      21
      3307
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2681
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      208
      2212
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1698
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1509
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1461
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1379
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1201
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1174
    Aihe