Mitä mieltä?

rapu1981

Ajattelin nyt ajankuluksi kysellä että mitä mieltä olette pollestani?

Ikää pollella tällä hetkellä 18- vuotta, säkäkorkeus 168 cm ja on melko tukevarakenteinen..ei oo vielä toista yhtä tukevarakenteista lämppäriä tullu vastaan..vielä.
Toiminut 10 vuotta ratsuna ja osaa noi perusasiat ja pohkeen väistön silloin kun sitä huvittaa =)

En osaa vielä linkittää joten jos haluatte nähdä pollestani kuvan niin ->sukuposti.fi ja hakusanaksi Frans Warrior..valitettavasti ei oo vasta kuin yksi kuva mutta toivottavasti se riittää.

Syy minkä takia kyselen teidän mielipiteitä on että kun jotkut on luullut polleani pv vaikka selvästihän rakenteesta näkee että lämppäri
on kyseessä.

14

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      joo... on aika tukevan näkönen, ja aika lyhyt ja paksu kaula niin ei heti tunnistas lämppäriks.. mut söpö on

    • Mii

      Tuossa mietiskelin että oletko sama ihminen kuin tuo sukupostin kuvan ottaja?
      Oletko sukua Anulle ja Heidille?

      • rapu1981

        Kyllä olen itse tuon kuvan lähettäjä, Anu ja Heidi Aalto on mun siskoja..kuinka niin? Mahdanko mä kenties tuntea sut?


    • Dude

      nätti polle. Ku on ollu 10 vuotta ratsuna, niin tietty lihaksisto on erilainen kuin sellaisella lv:llä joka on ollut 1,5 vuotta ratsuna.

      Ihan kyllä ite oisin voinut veikata lv:tä. Kaunis polle, ei siinä mitään! =)

      • sophie^

        Ihan kivan näköinen poju. :)


    • vanupallo

      parin ylläolevan kanssa, eli on tuo kyllä lämpöinen mutta näkeepi että "muutaman" vuoden ratsuna ollut ;D Eli siis ihan peruspolle. ei mitään ihmeellistä

    • hörö

      Todella peruslämpösen näköinen hevonen, oikeasti.

    • Niin.

      Itselleni en huolisi. Näkee että on lv, sokeatko ovat puokiksi luulleet? Eikä ole edes ulkonäöllisesti mikään kovinkaan kehuttava, on epäsopusuhtainen, lämminveriselle rotutyypille oikeastaan jopa häpeäpilkku.

      Hevosta on myös väärinpäin ratsastettu, todella järkyttävä alakaula! Se, että lihottaa lämpösensä hirveän näköiseksi, ei tee siitä ratsurotuisen näköistä.

      • rapu1981

        En minä polleani sulle antaiskaan..on sen verran rakas mulle ja mukava kaveri ratsastus lenkeille silloin kun elämä potkii päähän.
        Ne jotka ovat luulleet polleani puokiksi ovat ilmeisesti siis sokeita koska ei se minunkaan mielestä puokilta näytä..näkeehän sen nyt rakenteestakin.
        Enkä ole polleani lihottanut ratsun näköiseksi, luuletko että olen niin tyhmä että luulisin sen tekevän pollestani ratsun..kyllä siihen tarvitaan jotain ihan muuta.


      • Figaro

        Taidat olla varsinainen tanopää??
        Ymmärrätkö yleensäkkään hevosista mitään?
        Itselläsi taitaa olla sellainen langanlaiha kehäraakki jota kutsut hevoseksi!

        Mielestäni tämä ko. hevonen on lupsakan näköinen RATSU. Lihaa pitää hevostenkin päällä olla ettei luut paista nahkan läpi niinkuin suurimmalla osalla lämppäreistä. Se jos joku on rumaa katseltavaa.

        Ratsut ovat, jos et ole huomannut, hieman pullukampia kuin ravurit johtuu erinlaisesta treenauksesta ja ruokavaliosta. Jos tätä et tiennyt, niin opiskele lisää hevosista!


    • tuo on normaalinnäköinen

      itselläni oli 24-vuotias lv :p toimi ravurina 6 vuotta, sen jälkeen kiersi mustalaistalleilla 6 vuotta, kunnnes tuli meille.
      18-vuotiaana hevonen oli viimein hevosen näköinen, kuten myös tämän Sinunkin :)

    • att

      Komea heppa sinulla kuvista päätellen =)
      ja kyllähän tuo lämppäriltä näyttää!

    • rapu1981

      Eli en ole polleani lihottanut "ratsun näköisesksi" vaan se on normaalistikin tukeva rakenteisempi kuin muut näkemäni lv.
      Lisäksi se toimii ihan vain harraste ratsuna eli olen kouluttanut sen ravi uransa jälkeen vain sen verran toimivaksi että sillä uskaltaa mennä tielle ratsastamaan turvallisesti..missään vaiheessa en ole siitä halunnut mitään huippu ratsua josta johtuen sillä on vielä tuo hirvenkaula.
      Olen saanut aikaiseksi laitettua pollestani yhden kuvan lisää tuonne sukupostiin ja heti kun ehdin niin laitan siitä kesä laidun kuvia.

      • horse power

        Ihana hevonen! Todella komea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1512
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1237
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1153
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1094
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      967
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      950
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      948
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      932
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      910
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      885
    Aihe