ihanan ja hellän leijonamiehen kanssa. Kuitenkin kun olen tällainen höpsö ja mustasukkaisuuteen taipuva mietin että olen aika paljon kuullut juttuja pettävistä leijonamiehistä. Poikaystäväni on hyvännäköinen ja saisi kyllä sormiaan napsauttamalla naisia, joten on alkanut ajatus karmaisemaan..En kyllä usko, että on pettäjätyyppiä, mutta legendat pettäjä-leijonista ovat syvällä mielessäni. Pettääkö siis suuri osa leijonamiehistä?? Kokemuksia?
Olen seurustellut
10
1590
Vastaukset
- just a girl
Pettäminen riippuu ihan muusta kuin horoskooppimerkistä. Se riippuu vanhempien kasvatuksesta, suhteen laadusta ja vakavuudesta. Väitetäänhän niinkin että vaaka ja kaksonen pettävät, mutta täälläpä on onnellinen vaaka ja kaksonen, jotka eivät petä...olen siitä itse täysin varma että horoskoopit eivät kuvaa ihmisen uskottomuutta vaan perusluonteenpiirteitä ja niissäkin on sekä eroja sekä samankaltaisuuksia.
Ole huoleti,jos olette luodut toisillenne niin hän ei petä etkä petä sinäkään.Onnea teille! - itsekin leo
kaikki tuntemani leijonat pettävät kumppaniaan
- leijonaaa
en ikinä pettänyt 5 vuoden suhteessani, vaikka viimeinen vuosi meni jo aikas huonosti.. Pettämistä en silti ajatellut ikinä.
Enkä ole pettänyt ikinä ketään muutakaan. Joten, eiköhän tuo ole aikamoista yleistämistä...
- minäkin..
Luulin tosiaan, ettei minun Leijonani olisi pettäjätyyppiä. Totuus oli kuitenkin taruakin ihmeellisempi :(((
- olin 100% varma
että juuri HÄN-LEIJONA seisoisi sanojensa takana, mutta toisin kävi,petti minkä ehti, yritti tehdä minusta hullua ja tyhmää ja käänsi aina asiat niin, että minä loppuviimeksi pyysin anteeksi.Mutta nyt on aikaa kulunut jo niin paljon, että nauran kun näen hänet ja en usko hänen koskaan muuttuvan(yrittää minua vieläkin soittelee ja viestittelee vaikka hän on jo seurustellut tovin).Mutta he ovat ikuisia saalistajia niin kuin leijona käyttäytyy luonnossakin niin hän elää täällä.
- sokea
olin 100% varma kirjoitti:
että juuri HÄN-LEIJONA seisoisi sanojensa takana, mutta toisin kävi,petti minkä ehti, yritti tehdä minusta hullua ja tyhmää ja käänsi aina asiat niin, että minä loppuviimeksi pyysin anteeksi.Mutta nyt on aikaa kulunut jo niin paljon, että nauran kun näen hänet ja en usko hänen koskaan muuttuvan(yrittää minua vieläkin soittelee ja viestittelee vaikka hän on jo seurustellut tovin).Mutta he ovat ikuisia saalistajia niin kuin leijona käyttäytyy luonnossakin niin hän elää täällä.
Leijonat näyttää todellakin pettävän melko poikkeuksetta. Aikani itseäni huijasin, mutta tulihan se viimenen niitti...jolloin totuus kaikessa karmeudessaan paljastui, olin vain yksi saalispala.
- jellona boy
olen itse jellona ja seurustelin yhen leijona muijan kans,mut hän vain hoki että enhän mene petäämään häntä,mutta kuitenki kävi niin että hän se lopulta meni itse pettämään :/ olen kuullut että jos leijonat seurustelevat keskenään suhde joko toimii todella hyvin tai todella huonosti!!
- ariez
se niin ole, et kun löytää oikeen ihmisen, ei kiinnosta pettää enää...kukaan muu ihminen maailmassa ei enää nappaa.
- terveterve
leijonat ovat taipuvaisia kyllä flirttailuun, koska rakastavat ylikaiken kehuja ja huomiota, mutta palaavat aina oman naisen työ hymy huulilla.
Ovat yhden naisen miehiä ehdottomasti!
Flirttailua saat vähemmälle itse kehumalla miestäsi..
saatat myös itse alkaa saada mukavia kommentteja takaisin.
nimin.kokemus- ...
Leijona ei petä koskaan, jos/kun se löytää sen oikean ihmisen rinnalleen, joka kohtelee hyvin. Leijona tekee kaikkensa, että hänen kumppanillaan olisi kaikki hyvin ja hän myös odottaa toiselta puolelta samaa..Kun leijona oikeasti rakastuu, hän hakee vaikka kuun taivaalta rakkaalleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982