Jättäkää rauhaan!

tilitystä

Vihatkaa, jos haluatte, mutta jättäkää minut rauhaan. Lopettakaa vainoamiseni - mitä te sillä voitatte? Purkakaa pahaa oloanne johonkin muuhun, tai luetelkaa sitten ehdot, miten minun on muututtava. Älytöntä, että Suomi24 ja kaikki mahdolliset paikat on täynnä minuun liittyvää herjaa! Perustelkaa tämä kaikki! V****, mitä joukkohysteriaa. Ristiriitaista, kun kerta olen niin olematon.

35

2386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikilla

palstoilla eikä se kohdistu todellakaan pelkästään SINUUN.

Wake up! Et ole yhtään sen vihatumpi tai huonompi kuin kukaan muukaan.

• tilitystä

En jaksa tuota enää. En ole tehnyt mitään lainvastaista, ja silti minulla ei ole ihmisoikeuksia. Sitten kun kysyn, miksei, vastausta ei tule, vaan sama lässynläääää jatkuu.

• vainoharhaisuus

on hoidettavissa lääkkeilläkin.

• tilitystä

Niin, mutta vainoaminen ei. Luetko seuraavat tosiasiat, joiden uhri olen, vainoharhaisuuden alle?

-salakatselu ja -kuuntelu
        -kotirauhan rikkominen
        -kunnianloukkaus
        -panettelu
        -valheellisten tietojen levittäminen
        -joukkohysteria
        -salaliitto
        -työpaikkahäirintä
        -häirintä julkisilla paikoilla liikkuessa

Kun nyt joku vain perustelisi, mihin olen syyllistynyt, niin että voisi tässä jotain edistystäkin tapahtua. Mitään rikollista en ole tehnyt.

Olkaa hyvä ja keskustelkaa avoimesti kanssani asioista, sen sijaan että "aikuismaisesti" (niin, minähän olen se kakara ja te aikuisia) vihjailette ja panettelette kaikissa medioissa. Sillä teistä kukaan ei ole täydellinen, niin että olisitte oikeutetut teilaamaan ihmisen, joka ei ole teille mitään velkaa.

• Elina__

Nyt alan olla melko huolissani. VAIKKEN tiedä kuka olet. VAIKKA olen minäkin heittänyt näissä ketjuissa herjaa.

Herjanheitto on muuten ihmisten tyyli olla netissä. Siihen saa todellakin varautua, mikäli itse avaa pitkiä ketjuja, joissa arvostelee muita ihmisiä. Älä ota kaikkea itseesi, eivät ihmiset tiedä kuka sinä olet.

Lainasin omia sanojasi toisesta ketjusta:

"Minua tarkkaillaan jatkuvasti salakatselu- ja salakuuntelulaittein"

Älä viitsi. Ei varmasti tarkkailla.

"kaikki, mitä sanon, valuu muutenkin julkisuuteen"

Kaikki mitä sanot tällä palstalla, valuu internetiin. That's all.

"Minua halveksutaan kaikkialla maailmassa, vainotaan kaikkialla maailmassa."

Tuskin juuri kukaan tänne kirjoittavista tietää henkilöllisyyttäsi. Suurin osa asuu eri paikkakunnalla kuin sinä. Ei sinua missään vainota.

"Sen sijaan, että tuhlaatte aikaanne tuollaiseen älyttömyyteen, voisitte käydä kanssani avointa keskustelua tilanteesta."

Mistä haluat vielä keskustella sitten?

• tilitystä

Tiedät, kuka olen. Kaikki tietävät, kuka olen.

Kestän itseeni kohdistuvan herjanheiton, mikäli se tapahtuu niiden havaintojen perusteella, jotka on tehty ilman rikosta. Haluaisitko, että sinua itseäsi kuvattaisiin 24 tuntia vuorokaudessa, kotiisi tunkeuduttaisiin ja sitten näiden perusteella tehtyjä havaintoja päästettäisiin julkisuuteen?

"Ei sinua missään vainota."

Ei varmaan. Mistä sinä sen voit tietää, kun et ole minä. Katsohan, jos menen ulos, heti alkaa vainoaminen ja piilovihjailu. On se varmaan hauskaa. Sanokaa minulle "hanki elämä". Mutta kysykää itseltänne: "jos tuolla vainotulla ei ole elämää, miksi ihmeessä häntä täytyy vainota, miksei anneta olla?" Niin, antakaa olla!

"Mistä haluat vielä keskustella sitten?"

Syytätte minua monista asioista. Haluan seikka seikalta sanoa totuuden näistä syytöksistä. Teistä
        ei ole siihen. On helppoa luoda mielikuva minusta kuulematta minua ollenkaan - siksi, että siitä saataisiin mahdollisimman myyvä. Teidän vihanne minua kohtaan on jalostettu tuotteeksi, joka myy. "When you wasn't famous". V***t! Siinä vaiheessa, kun olen (tahtomattani) sekoittanut koko maailman,
        ja nimeni on todellisuudessa kaikkien huulilla, on aivan turha väittää tuollaista.

Mutta minulla on lopultakin vain yksi pyyntö: antakaa minun olla, antakaa minun jatkaa yksinkertaista elämääni ja lopettakaa minun käyttäminen minkään sortin välikappaleena mihinkään.

• Cuckoo.net
        tilitystä kirjoitti:

Kestän itseeni kohdistuvan herjanheiton, mikäli se tapahtuu niiden havaintojen perusteella, jotka on tehty ilman rikosta. Haluaisitko, että sinua itseäsi kuvattaisiin 24 tuntia vuorokaudessa, kotiisi tunkeuduttaisiin ja sitten näiden perusteella tehtyjä havaintoja päästettäisiin julkisuuteen?

Ei varmaan. Mistä sinä sen voit tietää, kun et ole minä. Katsohan, jos menen ulos, heti alkaa vainoaminen ja piilovihjailu. On se varmaan hauskaa. Sanokaa minulle "hanki elämä". Mutta kysykää itseltänne: "jos tuolla vainotulla ei ole elämää, miksi ihmeessä häntä täytyy vainota, miksei anneta olla?" Niin, antakaa olla!

Syytätte minua monista asioista. Haluan seikka seikalta sanoa totuuden näistä syytöksistä. Teistä
        ei ole siihen. On helppoa luoda mielikuva minusta kuulematta minua ollenkaan - siksi, että siitä saataisiin mahdollisimman myyvä. Teidän vihanne minua kohtaan on jalostettu tuotteeksi, joka myy. "When you wasn't famous". V***t! Siinä vaiheessa, kun olen (tahtomattani) sekoittanut koko maailman,
        ja nimeni on todellisuudessa kaikkien huulilla, on aivan turha väittää tuollaista.

Mutta minulla on lopultakin vain yksi pyyntö: antakaa minun olla, antakaa minun jatkaa yksinkertaista elämääni ja lopettakaa minun käyttäminen minkään sortin välikappaleena mihinkään.

"Tiedät, kuka olen. Kaikki tietävät, kuka olen."

Mä tiedän, että olet nimimerkki tilitystä. En tiedä oikeaa nimeäsi, en sitä miltä näytät. Huom. älä nyt vain kerro näitä asioita täällä.

"Haluaisitko, että sinua itseäsi kuvattaisiin 24 tuntia vuorokaudessa, kotiisi tunkeuduttaisiin ja sitten näiden perusteella tehtyjä havaintoja päästettäisiin julkisuuteen?"

En usko, että tuo on mahdollista, ellei henkilö ole jonkin sortin Gonzo tv:ssä tai BigBrotherissa.

"Katsohan, jos menen ulos, heti alkaa vainoaminen ja piilovihjailu."

Saisinko tietää, kuka sinua vainoaa? Ihmiset on piilovihjailijoita, kaikki ihmiset.

"Syytätte minua monista asioista. Haluan seikka seikalta sanoa totuuden näistä syytöksistä."

Mistä sinua syytetään? Olet itse ketjussa syyttänyt jotakuta tuntematonta. Sinua ja tilityksesi kohdetta on epäilty kumpaakin narsistisiksi ja ties miksi, molempia vuorollaan. Ne ovat vain eri kirjoittajien näkemyksiä, jotka eivät ole sen enempää totuutta kuin muutenkaan näillä palstoilla esitetyt MIELIPITEET.

"Teidän vihanne minua kohtaan on jalostettu tuotteeksi, joka myy."

Ei sinua kukaan vihaa. Herää nyt jo. En minä tiedä kuka sinä olet. En minä vihaa sinua.

"Mutta minulla on lopultakin vain yksi pyyntö: antakaa minun olla, antakaa minun jatkaa yksinkertaista elämääni ja lopettakaa minun käyttäminen minkään sortin välikappaleena mihinkään."

Minun puolestani saat olla aivan rauhassa. Toivottavasti löydät itsekin rauhan elämääsi.

• äkkiä
        tilitystä kirjoitti:

Oletko muka joku suurenluokan julkkis muulla tuo median seuraaminen ei selity? Kuulostat eräälä sukulaiseltani joka on mielenterveytensä takia suljetulla, kaikki puheesi ovat aivan kuin hänellä. Toivottavasti saat hoitoa ennenkuin asiat pahenevat... omassa päässäsi.

• tilitystä

Tajusin muuten juuri, että vainoamiseni on tosiasiallisesti alkanut ehkäpä jo kolme tai neljä vuotta sitten, ja merkit vainoamisen alkamisesta ovat ehkäpä jo kymmenisen vuotta vanha juttu.

Tajusin, että ilmiö, jonka olen kokenut, on ns. samanoloisten ja -näköisten henkilöiden toistuminen erilaisissa tilanteissa. Henkilöt ovat siis olleet minulle jotakin kautta tuttuja. Minulla on huono naamamuisti, mutta ehkäpä se siitä juontaakin juurensa, ja nyt tähän havahtuminen on todella pelottavaa. Näiden tilanteiden on täytynyt olla järjestettyjä. Vieläpä kaksi kertaa kysymys, joka minulta on kysytty kahdelta näistä henkilöistä, on ollut samanlainen.

• palsta..
        tilitystä kirjoitti:

Tajusin muuten juuri, että vainoamiseni on tosiasiallisesti alkanut ehkäpä jo kolme tai neljä vuotta sitten, ja merkit vainoamisen alkamisesta ovat ehkäpä jo kymmenisen vuotta vanha juttu.

Tajusin, että ilmiö, jonka olen kokenut, on ns. samanoloisten ja -näköisten henkilöiden toistuminen erilaisissa tilanteissa. Henkilöt ovat siis olleet minulle jotakin kautta tuttuja. Minulla on huono naamamuisti, mutta ehkäpä se siitä juontaakin juurensa, ja nyt tähän havahtuminen on todella pelottavaa. Näiden tilanteiden on täytynyt olla järjestettyjä. Vieläpä kaksi kertaa kysymys, joka minulta on kysytty kahdelta näistä henkilöistä, on ollut samanlainen.

Viestisi kuuluvat UFO:t palstalle, siellä voit keskustella kloonaus, hybridi ym. hommista.

• tilitystä
        palsta.. kirjoitti:

Viestisi kuuluvat UFO:t palstalle, siellä voit keskustella kloonaus, hybridi ym. hommista.

Ei, koska nämä havaintoni liittyvät vihaamiseeni.

Kun aloin miettiä tarkemmin tuota samanoloisten henkilöiden toistumista, tajusin, että elän ja olen elänyt jo kauan jossakin suuressa näytelmässä, jossa olen itse katselija ja suurin osa ihmisistä näyttelijöitä. Nämä näyttelijät eivät pääasiallisesti muistuta minua, mutta heissä jokaisessa on jokin piirre - toisinaan äärimmilleen viety - joka on suoraan tai epäsuoraan yhdistettävissä minuun. Lisäksi tässä näytelmässä on sellaisia toistuvia henkilöitä, jotka eivät muistuta minua, mutta kunhan vain toistuvat eri tilanteissa. Tämä pätee niin internetissä kuin todellisessa elämässäkin. Tähän liittyy myös ilmiö, jota kutsun "minun suullani puhumiseksi". Se tarkoittaa, että nämä näyttelijät puhuvat itsestään epäsuorasti minuun viitaten. Lisäksi näytelmään liittyy sanoilla ja asioilla vihjailu.

Uskon, että suurin osa elämäni tilanteista on ollut järjestettyjä.

• ihmettelen vaan
        tilitystä kirjoitti:

Ei, koska nämä havaintoni liittyvät vihaamiseeni.

Kun aloin miettiä tarkemmin tuota samanoloisten henkilöiden toistumista, tajusin, että elän ja olen elänyt jo kauan jossakin suuressa näytelmässä, jossa olen itse katselija ja suurin osa ihmisistä näyttelijöitä. Nämä näyttelijät eivät pääasiallisesti muistuta minua, mutta heissä jokaisessa on jokin piirre - toisinaan äärimmilleen viety - joka on suoraan tai epäsuoraan yhdistettävissä minuun. Lisäksi tässä näytelmässä on sellaisia toistuvia henkilöitä, jotka eivät muistuta minua, mutta kunhan vain toistuvat eri tilanteissa. Tämä pätee niin internetissä kuin todellisessa elämässäkin. Tähän liittyy myös ilmiö, jota kutsun "minun suullani puhumiseksi". Se tarkoittaa, että nämä näyttelijät puhuvat itsestään epäsuorasti minuun viitaten. Lisäksi näytelmään liittyy sanoilla ja asioilla vihjailu.

Uskon, että suurin osa elämäni tilanteista on ollut järjestettyjä.

koita viettää rentouttava vappu liiemmin murehtimatta. On hyvä tutustua tunteisiinsa, kunhan sitten muistaa muutakin tehdä :)

• tilitystä
        ihmettelen vaan kirjoitti:

koita viettää rentouttava vappu liiemmin murehtimatta. On hyvä tutustua tunteisiinsa, kunhan sitten muistaa muutakin tehdä :)

On pakko murehtia, jos ahdistaa. Tekisi kyllä mieli lähteä kaupungille, mutta samanlaista murehtimista - ja lisäksi vielä ajojahtia muiden toimesta - se sielläkin olisi. Tai no jos ottaisi muutaman rohkaisuryypyn, niin ainakin ahdistus katoaisi hetkellisesti.

"On hyvä tutustua tunteisiinsa, kunhan sitten muistaa muutakin tehdä :)"

Heh heh. Mutta anna nyt sitten konkreettisia neuvoja, miten pääsen täältä kuilun partaalta ylös.

• piittaisit?
        tilitystä kirjoitti:

On pakko murehtia, jos ahdistaa. Tekisi kyllä mieli lähteä kaupungille, mutta samanlaista murehtimista - ja lisäksi vielä ajojahtia muiden toimesta - se sielläkin olisi. Tai no jos ottaisi muutaman rohkaisuryypyn, niin ainakin ahdistus katoaisi hetkellisesti.

"On hyvä tutustua tunteisiinsa, kunhan sitten muistaa muutakin tehdä :)"

Heh heh. Mutta anna nyt sitten konkreettisia neuvoja, miten pääsen täältä kuilun partaalta ylös.

No, onnistuisko niinkin yksinkertainen suunnitelma, että suutut Kunnolla niille jahtaajillesi. Laitat netin kiinni ja olet suuttunut, täynnä pyhää vihaa. "Näytät keskisormea ja pyllyäsi kuvaavalle kameralle". Liikkuisit asenteella -katselkaa jos kiinnostaa näinkin ruma ja pahkurainen.- ; D

Ja etsisit elämäsi muualta. Luonnon kauneudesta, oikeasti luotettavista ihmisistä, ja sinun itsesi varmoista tunteista ja ajatuksista. Keskittyisit siihen hyvään ja varmaan, jota saat itsestäsi ammennettua luonnon lähteillä. Sillä oikeasti, raikas ulkoilma, pitkällisesti nautittuna, on sopiva lääke moneen vaivaan.

Jokatapauksessa haluan toivottaa sinulle nimim. tilitystä hyviäkin olotiloja (!) ja kerron, että en ole naivi ja tiedän, että kuvailemiasi ikävyyksiä tapahtuu. Mutta miksi piittaisit niistä, kun vaikutat viisaalta ja valveutuneelta ihmiseltä?

• tilitystä
        piittaisit? kirjoitti:

No, onnistuisko niinkin yksinkertainen suunnitelma, että suutut Kunnolla niille jahtaajillesi. Laitat netin kiinni ja olet suuttunut, täynnä pyhää vihaa. "Näytät keskisormea ja pyllyäsi kuvaavalle kameralle". Liikkuisit asenteella -katselkaa jos kiinnostaa näinkin ruma ja pahkurainen.- ; D

Ja etsisit elämäsi muualta. Luonnon kauneudesta, oikeasti luotettavista ihmisistä, ja sinun itsesi varmoista tunteista ja ajatuksista. Keskittyisit siihen hyvään ja varmaan, jota saat itsestäsi ammennettua luonnon lähteillä. Sillä oikeasti, raikas ulkoilma, pitkällisesti nautittuna, on sopiva lääke moneen vaivaan.

Jokatapauksessa haluan toivottaa sinulle nimim. tilitystä hyviäkin olotiloja (!) ja kerron, että en ole naivi ja tiedän, että kuvailemiasi ikävyyksiä tapahtuu. Mutta miksi piittaisit niistä, kun vaikutat viisaalta ja valveutuneelta ihmiseltä?

Tuo olisi mukava viesti, ellen taas tajuaisi, miten paljon siihen on mahdutettu piilov****ilua. Sitähän tämä on, joo. Minua syytetään 2-naamaisuudesta ym. ym., mutta eivätpä näytä vastapelurinikaan olevan parempia. Ensin johdatellaan viekkaasti ihminen umpikujaan, niin että saadaan hänen pahat puolensa esille (aivan kuin olisitte kaikki viattomia), ja siihen umpikujaan hänet sitten jätetään. Kaikki tehdään vain teidän iloksenne. Mutta en minä teitä syytä, koska ei minulla ole oikeuksia mihinkään.

• löytyy
        tilitystä kirjoitti:

Tuo olisi mukava viesti, ellen taas tajuaisi, miten paljon siihen on mahdutettu piilov****ilua. Sitähän tämä on, joo. Minua syytetään 2-naamaisuudesta ym. ym., mutta eivätpä näytä vastapelurinikaan olevan parempia. Ensin johdatellaan viekkaasti ihminen umpikujaan, niin että saadaan hänen pahat puolensa esille (aivan kuin olisitte kaikki viattomia), ja siihen umpikujaan hänet sitten jätetään. Kaikki tehdään vain teidän iloksenne. Mutta en minä teitä syytä, koska ei minulla ole oikeuksia mihinkään.

Miksi hemmetissä jotku ilmeisesti useatkin ihmiset käyttäisivät omaa elämäänsä ja aikaansa sinuun koska eivät edes hyödy siitä mitään? Tuskin sinussa mitään niin mielenkiintoista tms. ellet ole joku salainen agentti, julkkis tms. että se saisi lukuisan joukon näitä ns. "näyttelijöitä" alkamaan johonki sinun jahtaamis, piruilu ym. touhuun. Kuvittele itsesi toisten asemaan alkaisitko itse jahtaamaan ja kyttäämään vartavasten muita edes hyötymättä siitä? Vainoharhaisuutesi ja mielikuvituksesi on todella päällä ohjaamssa hulluja ajatuksisasi ja nuo ajatuksesi ovat suoraan mielenterveydeltään sekaisin menneen ihmisen kirjoituksia ja siihen yleensä auttaa joku lääkitys sillä pian joudut lääkitykselle ja osastolle tuotarataa, koska tuollainen ajattelu yleensä pahenee etenkin kun olet yksin ja toimettomana kotosalla.

• tilitystä
        löytyy kirjoitti:

Miksi hemmetissä jotku ilmeisesti useatkin ihmiset käyttäisivät omaa elämäänsä ja aikaansa sinuun koska eivät edes hyödy siitä mitään? Tuskin sinussa mitään niin mielenkiintoista tms. ellet ole joku salainen agentti, julkkis tms. että se saisi lukuisan joukon näitä ns. "näyttelijöitä" alkamaan johonki sinun jahtaamis, piruilu ym. touhuun. Kuvittele itsesi toisten asemaan alkaisitko itse jahtaamaan ja kyttäämään vartavasten muita edes hyötymättä siitä? Vainoharhaisuutesi ja mielikuvituksesi on todella päällä ohjaamssa hulluja ajatuksisasi ja nuo ajatuksesi ovat suoraan mielenterveydeltään sekaisin menneen ihmisen kirjoituksia ja siihen yleensä auttaa joku lääkitys sillä pian joudut lääkitykselle ja osastolle tuotarataa, koska tuollainen ajattelu yleensä pahenee etenkin kun olet yksin ja toimettomana kotosalla.

"Miksi hemmetissä jotku ilmeisesti useatkin ihmiset käyttäisivät omaa elämäänsä ja aikaansa sinuun koska eivät edes hyödy siitä mitään?"

En todellakaan keksi muuta syytä kuin vihan tuotteistaminen. Nykyajan ihmiset ovat täynnä vihaa ja ahdistuneisuutta, ja kanavoimalla sen yhteen kohteeseen he saavat aikaan joukkopsykoosin, josta he saavat uutta energiaa elääkseen ja joka ennen kaikkea myy. Revittelette kustannuksellani, enkä minä hyödy siitä mitään.

"ellet ole joku salainen agentti"

Vai niin, sinä kävelevä sivuhistoriani.

"nuo ajatuksesi ovat suoraan mielenterveydeltään sekaisin menneen ihmisen kirjoituksia"

Olisikin hienoa, mikäli kyse olisi vain tästä. Enkä minä ulos voi mennä, koska siellä minua vainotaan.

• ja lenkille
        tilitystä kirjoitti:

"Miksi hemmetissä jotku ilmeisesti useatkin ihmiset käyttäisivät omaa elämäänsä ja aikaansa sinuun koska eivät edes hyödy siitä mitään?"

En todellakaan keksi muuta syytä kuin vihan tuotteistaminen. Nykyajan ihmiset ovat täynnä vihaa ja ahdistuneisuutta, ja kanavoimalla sen yhteen kohteeseen he saavat aikaan joukkopsykoosin, josta he saavat uutta energiaa elääkseen ja joka ennen kaikkea myy. Revittelette kustannuksellani, enkä minä hyödy siitä mitään.

"ellet ole joku salainen agentti"

Vai niin, sinä kävelevä sivuhistoriani.

"nuo ajatuksesi ovat suoraan mielenterveydeltään sekaisin menneen ihmisen kirjoituksia"

Olisikin hienoa, mikäli kyse olisi vain tästä. Enkä minä ulos voi mennä, koska siellä minua vainotaan.

Anna vainota ei vaino mitään aiheuta ainakaan ruumiillisesti ja jos joku hullu käy päälle ainahan voit poliisille ilmoittaa.

• tilitystä
        ja lenkille kirjoitti:

Anna vainota ei vaino mitään aiheuta ainakaan ruumiillisesti ja jos joku hullu käy päälle ainahan voit poliisille ilmoittaa.

Toistaiseksi ei niin, mutta henkisesti kyllä. Poliisi ei ole puolellani.

• sivusta kyselijä
        tilitystä kirjoitti:

Toistaiseksi ei niin, mutta henkisesti kyllä. Poliisi ei ole puolellani.

jota alussa vihasit, sai kaiken tämän pahan liikkeelle? Puhut vainoamisesta. Mietit liikaa asioita. Minkä ikäinen olet?

• tilitystä
        sivusta kyselijä kirjoitti:

jota alussa vihasit, sai kaiken tämän pahan liikkeelle? Puhut vainoamisesta. Mietit liikaa asioita. Minkä ikäinen olet?

Jos nyt yhtään luit ketjua, huomasit varmaan, että totesin vainoamiseni alkaneen jo ajat sitten. En toista ikääni, koska olen sen jo täällä maininnut.

• vahvanainen
        tilitystä kirjoitti:

Jos nyt yhtään luit ketjua, huomasit varmaan, että totesin vainoamiseni alkaneen jo ajat sitten. En toista ikääni, koska olen sen jo täällä maininnut.

luulet aika paljon pahaa kohdallesi tulleen. Miksi luulet kaiken pahan tulleen juuri sinun kohdallesi? Miksi et anna lupaa itsellesi olla tasapainoinen? Miksi hoet samoja asioita täällä koko ajan? Teet nykyään kysymyksiä, joihin itse aina vastaat ja et hyväksy muiden vastauksia. Tuntuuko sinusta hyvältä *puida* asioitasi täällä ventovieraiden ihmisten kanssa?

• tilitystä
        vahvanainen kirjoitti:

luulet aika paljon pahaa kohdallesi tulleen. Miksi luulet kaiken pahan tulleen juuri sinun kohdallesi? Miksi et anna lupaa itsellesi olla tasapainoinen? Miksi hoet samoja asioita täällä koko ajan? Teet nykyään kysymyksiä, joihin itse aina vastaat ja et hyväksy muiden vastauksia. Tuntuuko sinusta hyvältä *puida* asioitasi täällä ventovieraiden ihmisten kanssa?

Tutut, tuntemattomat, viranomaiset, rahalaitokset, sanomalehdet, televisiokanavat ja kaikki mahdolliset instituutiot herjaavat, vainoavat ja järjestävät "yllättäviä" sattumia. Elämässä ei ole paljoakaan mieltä. Kohtalo on kova ja ajatukset tyhjiä. En kerta kaikkiaan voi olla tasapainoinen, sillä joka kerta kun sitä yritän, tapahtuu täystyrmäys.

Eipä tässä paljon muutakaan tekemistä ole, kuin puida asioitani täällä. Sitähän te kaikki täällä teette minun puolestani joka tapauksessa.

Jos haluatte, että en hoe samoja asioita, asetelkaa kysymyksenne järkevämmin ja kysykää jotain, jolla päästään asioissa eteenpäin.

• ----,,,,---
        tilitystä kirjoitti:

Tutut, tuntemattomat, viranomaiset, rahalaitokset, sanomalehdet, televisiokanavat ja kaikki mahdolliset instituutiot herjaavat, vainoavat ja järjestävät "yllättäviä" sattumia. Elämässä ei ole paljoakaan mieltä. Kohtalo on kova ja ajatukset tyhjiä. En kerta kaikkiaan voi olla tasapainoinen, sillä joka kerta kun sitä yritän, tapahtuu täystyrmäys.

Eipä tässä paljon muutakaan tekemistä ole, kuin puida asioitani täällä. Sitähän te kaikki täällä teette minun puolestani joka tapauksessa.

Jos haluatte, että en hoe samoja asioita, asetelkaa kysymyksenne järkevämmin ja kysykää jotain, jolla päästään asioissa eteenpäin.

mennä ihan oikeesti jollekin terapeutille kertomaan noista harhoistasi. Alkaa olla sen verran vakavia harhoja, ettei me täällä voida enää auttaa sua. Tää ei ole vittuilua, vaan aito kehotus ihmiselle.

• on..
        tilitystä kirjoitti:

Niinpä me kaikki taho vainoamme sinua kaikkialla se on nääs elämäntehtävämme ja sitä teemme hamaan loppuun asti. Ei muuta kuin nauti vainoamisistamme, vähän sullakin jotain jännää elämässä ei käy liian tylsäksi.

• tilitystä
        on.. kirjoitti:

Niinpä me kaikki taho vainoamme sinua kaikkialla se on nääs elämäntehtävämme ja sitä teemme hamaan loppuun asti. Ei muuta kuin nauti vainoamisistamme, vähän sullakin jotain jännää elämässä ei käy liian tylsäksi.

Vihdoin ja viimein asiallinen - joskaan ei kovin miellyttävä - vastaus edellisten sisällöttömien kirjoitusten jälkeen. Mutta miksi vainoatte minua? En nauti siitä pätkääkään. Elämäni oli aivan kunnossa ennen kuin vainoamisenne alkoi. Jos minun olisi tarvinnut muuttua haluamaanne suuntaan, olisitte voineet ottaa asian puheeksi ilman vainoamistakin - ja toki voitte edelleenkin ottaa.

• piittaisit, jatkaa.
        piittaisit? kirjoitti:

Tuossa viestissäni sinulle ei ollut minkäänsortin vittuilua mukana vaan se oli ihan vilpitön kommentointi.

Sun täytyy vaan luottaa ja uskoa siihen, että maailmassa ja sun asuinpaikkakunnallasi on paljon ihmisiä, jotka ei halua sulle mitään pahaa.

• tilitystä
        piittaisit, jatkaa. kirjoitti:

Tuossa viestissäni sinulle ei ollut minkäänsortin vittuilua mukana vaan se oli ihan vilpitön kommentointi.

Sun täytyy vaan luottaa ja uskoa siihen, että maailmassa ja sun asuinpaikkakunnallasi on paljon ihmisiä, jotka ei halua sulle mitään pahaa.

No kiitos nyt sitten sanoistasi. Totuus, johon taas huomenna herään, on todennäköisesti kuitenkin kovin erilainen. Ei taida olla ihmistä, joka ei tällä hetkellä haluaisi minulle pahaa.

• _-^
        tilitystä kirjoitti:

No kiitos nyt sitten sanoistasi. Totuus, johon taas huomenna herään, on todennäköisesti kuitenkin kovin erilainen. Ei taida olla ihmistä, joka ei tällä hetkellä haluaisi minulle pahaa.

Mikä on sinun mielikuvasi syistä jonka vuoksi sinua vainotaan? Mielestäni vainoamiselle täytyy olla syy. ihmiset toimii niin, että jos joku asia ei miellytä niin se painostetaan muuttumaan miellyttävämmäksi(heidän tarpeisiin). Minkä asian olet huomannut provosoivan vainoojiasi? Ehkä tästä tilanteesta voi päästä pois? Minä en sinua vainoa, vaan haluaisin tällä kommentilla luoda sinuun toivoa paremmasta huomisesta. Sinulla on oikeus mielipiteisiin, mutta ymmärräthän että sama oikeus on muillakin? Elämä on taistelua meille kaikille. Itsekin tunnen yhteiskunnan, kulttuurin, perheen ja tuttavien painostuksen joskus kovana, mutta rohkeutta elää niinkuin haluaa on jostain löydettävä, jos haluaa olla edes hetkittäin onnellinen.

• tilitystä
        _-^ kirjoitti:

Mikä on sinun mielikuvasi syistä jonka vuoksi sinua vainotaan? Mielestäni vainoamiselle täytyy olla syy. ihmiset toimii niin, että jos joku asia ei miellytä niin se painostetaan muuttumaan miellyttävämmäksi(heidän tarpeisiin). Minkä asian olet huomannut provosoivan vainoojiasi? Ehkä tästä tilanteesta voi päästä pois? Minä en sinua vainoa, vaan haluaisin tällä kommentilla luoda sinuun toivoa paremmasta huomisesta. Sinulla on oikeus mielipiteisiin, mutta ymmärräthän että sama oikeus on muillakin? Elämä on taistelua meille kaikille. Itsekin tunnen yhteiskunnan, kulttuurin, perheen ja tuttavien painostuksen joskus kovana, mutta rohkeutta elää niinkuin haluaa on jostain löydettävä, jos haluaa olla edes hetkittäin onnellinen.

Kai minua vainotaan siksi, että olen todella outo. On varmasti useita asioita, jotka prosoivat vainoojiani. Siksi kyselinkin, miten minun on muututtava, jotta ainakin osa niistä saataisiin korjattua.

Itse asiassa minulla olisi juuri nyt aivan seesteinen olo, ellei minua vainottaisi. Haluaisin jatkaa nyt puhtaalta pöydältä ilman menneisyyden virheitä - jos sen vain sallisitte.

• hihitystä

Vaihda nimimerkkiä ja aihetta,sen jälkeen kukaan ei tunnista sinua enää tilitystä-nimimerkiksi.

• tilitystä

Naurat kovalle kohtalolleni, vaikkei olisi mitään aihetta.

• hihitystä
        tilitystä kirjoitti:

Naurat kovalle kohtalolleni, vaikkei olisi mitään aihetta.

Omassa elämässäni on naurettavaa tarpeeksi.

• SULLE

TUOHON ON NYKYAIKANA VAIN YKSI SYY TYÖTTÖMYYS JA JOUTILAISUUS. ENNENVANHAA KUN IHMISET TEKIVÄT TÖITÄ EIKÄ OLLUT TYHJÄÄ JOUTILASTA AIKAA EI OLLUT HULLUJAKAAN. HULLUT YLEENSÄ OVAT OMISSA OLOISSAAN EIKÄ OLE SOSIAALISTA ELÄMÄÄ JOTEN NÄILLÄ ON AIKAA RUVETA MIETTIMÄÄN OMIAAN SEKAVASSA PÄÄSSÄÄN JA NÄKEMÄÄN ASIOITAAN VAAN OMAN NAVAN KAUTTA. OLET LIIKAA OMISSA AJATUKSISSASI JOTKA EIVÄT OLE ENÄÄ REALISTISIA JA SE ON YLEISTÄ YKSINÄISILLÄ JOUTILAILLA SEKÄ IHMISISTÄ ERAKOITUNEILLA.

• voe elämä

Tää viestiketju oli tosi hauska, he he, aika hyvää provoo ja sait kiitettävästi ihmiset mukaan tohon :P

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4481
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2448
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2385
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2178
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1697
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1531
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1476
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1124
    Aihe