Mitkä ovat spray tummennuksen hyvät ja huonot puolet?
Spray tummennuksen hyävt ja huonot puolet?
5
1331
Vastaukset
taka valojen, vai taka lasien?
- Isokyrpä iski taas
Lasien tummentamisella teet vain itsesi naurettavaksi.
Vain täysin ajotaidoton pelle (pienimunainen) pimentää näkyvyyden niin itseltään kuin muiltakin taakse ja takaviistoon.
Sitten itketään, kun joku rojauttaa perseeseen.
Tummenna mulkkusi, niin saat naista, auton lasien tummennuksella vain paskaiset naurut. - kyrvälä ohtaan
Isokyrpä iski taas kirjoitti:
Lasien tummentamisella teet vain itsesi naurettavaksi.
Vain täysin ajotaidoton pelle (pienimunainen) pimentää näkyvyyden niin itseltään kuin muiltakin taakse ja takaviistoon.
Sitten itketään, kun joku rojauttaa perseeseen.
Tummenna mulkkusi, niin saat naista, auton lasien tummennuksella vain paskaiset naurut.eiköhän se peräänajaja ole siinä itkijän roolissa kun on vastuullinen kolarista.
ei se lasienväri poista takanatulian turvavälin tarvetta.
- ei ei ei
ulospäin näyttää hyvältä ehkä mutta sisältä ei ja jos joskus haluat pois ne niin jääskraba on vaitoehto jonka jälkeen takalasin lämmitys ei toimi ja sitä maalihilsettä on kaikkialla. Eli laita kalvot suosiolla jos on PAKKO tummentaa ettei kukaan näkis naapurin ylilihavaa marttaa takapenkillä siiderien kanssa.
- spraystä
Kahta erillaista sprayta myydään.. Ikkuna sävyte ei tule pysymään laseissa, mutta takavaloihin tarkoitettu spray pysyy. Ongelmia tulee sen suhteen kun lasista ei näy ulos yhtään enempää kuin sisään. Eikä ensikertalainen varmaankaan saa spraylla tasaista jälkeä. ikkunat olis parempi irrottaa jos spaytä meinaa käyttää..!!
Ikkunoihin kalvot, valoihin spray.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1346553
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495669- 1134796
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434450Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523842- 633021
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.432869Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242272- 332196
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152167