ulkohuussi

maamies

olen vanha poika ja haluaisin piristystä elämään.kertokaa miten sisustaisin ulkohuussin.mitä välineitä kuuluu nykyaikaiseen ulkohuussiin.paska tippuu noin 1.60metriä.pohjalla on tynnyrin puolikas,joka toimii altaana.hyvä puoli on kun ei tarvi laitta paperia etukäteen,ei tu vastapalloa.pöntön reikä on 46,4cm.kansi kovalevyä ja on suorakulman muotoinen,keskellä on tappi josta sen voi joko nostaa pois tai istua sen päälle.asialliset vastaukset kitos

78

2454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ted

No se tärkeinhän sulla siellä jo on. Jos nyt jotain voisit lisätä, niin lehtitelineen ja siihen pari tämän alan julkaisua. Kannen tapin voisit muotoilla anukselle hellävaraisemmaksi.

• maamies

minulle on kertynyt vuosien mittaan vanhoja kärpäspapereita,täynnä kärpäsiä.olisko sinulla tahi jolla kulla muulla käyttöä niille.kysyisin muilta kellä on ulkohuussi,miten te menettelette talvella kun alhaalta päin tulee vääjäämättömästi uhka.jäätynyt paskatönkkö.miten te sen kaadatte.tumppipurkkikin on vain vanha rymättylän sillipurkki.vein sen aikoinani sinne sillivesien kanssa,paskalla ollessani paistelin ja jopa maistoin sillivettä,muistui nainen mieleen.alkoi stontaamaan ja reijän raakalauta reijän alapuolella teki kipeää hepin päähän.sillipurkki on ollu tyhjä jo monta vuotta.

• pakkasukko
        maamies kirjoitti:

minulle on kertynyt vuosien mittaan vanhoja kärpäspapereita,täynnä kärpäsiä.olisko sinulla tahi jolla kulla muulla käyttöä niille.kysyisin muilta kellä on ulkohuussi,miten te menettelette talvella kun alhaalta päin tulee vääjäämättömästi uhka.jäätynyt paskatönkkö.miten te sen kaadatte.tumppipurkkikin on vain vanha rymättylän sillipurkki.vein sen aikoinani sinne sillivesien kanssa,paskalla ollessani paistelin ja jopa maistoin sillivettä,muistui nainen mieleen.alkoi stontaamaan ja reijän raakalauta reijän alapuolella teki kipeää hepin päähän.sillipurkki on ollu tyhjä jo monta vuotta.

kun pakkaset alkaa minä tulen.nousen joka paskomiskerralla,mutta hyi vittu lopeta se viinan otto paskasi maistuu kamalalle.tönkkö on pimeän uhka .sinä olet heikoin lenkki.

• maamies
        pakkasukko kirjoitti:

kun pakkaset alkaa minä tulen.nousen joka paskomiskerralla,mutta hyi vittu lopeta se viinan otto paskasi maistuu kamalalle.tönkkö on pimeän uhka .sinä olet heikoin lenkki.

olen valaistunut.asennan sähkökaapelin paalun ympärille kun asennan virran paalu antaa periksi.tietääkö kukaan ,asialliset vastaukset sähköpostin uhalla.

• kokeile tätä

kyllä sinun on hommattava sinne lapio, tai jon kinlainen kola millä kasaa voi tyrkkiä alemmaksi tynnyriin. kannen tappi kannattaa hioa hyvin ettei mene tikkuja persiiseen. ei muutakun hyviä ulkohuussi istuntoja. ps hio se tappi tosiaan hyvin. pimeässä voi käydä vahinko.

• maamies

tunnut asialliselta kaverilta.anna vinkkejä sisustukseen.mites kun yksi nurkka on vajonnut ,osaatko kertoa kuin se nostetaan.asittomista vastauksista seuraa sähköpostia.

• toimii
        maamies kirjoitti:

tunnut asialliselta kaverilta.anna vinkkejä sisustukseen.mites kun yksi nurkka on vajonnut ,osaatko kertoa kuin se nostetaan.asittomista vastauksista seuraa sähköpostia.

kuule koita tunkilla. sellainen haitari
        tunkki riittää ehkä.jos tarvis vaatii jotain suurempaa tunkkia koita vähän isompaa hallitunkkia. ja rotia väliin. kai se sitten todella nousee juuresta saakka. ja pysyy vaaterissa. jos on lisää kysyttävää ,kysy pois. kp.55 ampuu lisää.

• löysä vatsa

onko ulkohuussissasi millainen valaistus, kynttiläkö. vaiko oikein sähöllä.entä lämmitys. muuten rautakanki on talvella hyvä milllä lohkoa kasaa alemmaksi. ja ei kun istumaan.

• maamies

vatsa meni velliksi,kävin mehtällä.ammuin jäniksen ,pahus,en olisi ampunut sitä mut se alko ilkkumaan mulle puun takaa,ammuin sen.teinköhän virheen kun paistoin sen hauen paisto-ohjeen mukaan.perkele olen ruikulilla ja kirvelee.olisiko kellään tietoa millä sais ton kirvelyn loppumaan.nyt huussin seinällä roikkuu jäniksen käpälä.olisi mukava tietää mikä on jäniksen latinankielinen nimi.

• kokenut

oletko ajatellut että talvella tulisi kova myteeri. en tarkoita tällä paskatautia, vaan talvi myrskyä.oletko tilkinnyt alustan,setuntuu kulkusista pahalta kun tuuli puhaltaa suoraan persiiseen.asian tuntien.p.s huussissa viihtyvä.

• maamies

joka tietää kun ahava tuuli huuhtelee persettä.ei oo itikoita siis hyttysiä.oletko kesällä kuullut heinäsirkan siritystä kun työntö on tulossa.se rauhoittaa ainakin minua .onko kokemuksia olisi mukava tietää.asiattomista vastauksista seuraa sähköposti viesti.

• leo

onko huussissa ikkunoita.

• maamies

en ole ehtinyt vastaamaan kun noi eläinsuojelijat tulivat tänne huussipalstalle.mut jos pysyis nyt poissa .ollaan matalaa profiilia kuten on määrätty,edesottamuksen uhalla.niin uhkailtu on.mutta ikkuna asiaan palatakseni siinä on 3kerros lasit.mutta ei auta palelee persettä silti.olisko sinulla kp55 jotain apuva tarjota.vain asialliset vastaukset.muuten seuraa oikeus toimia tai ainakin sähköpostia.

• maamies
        maamies kirjoitti:

en ole ehtinyt vastaamaan kun noi eläinsuojelijat tulivat tänne huussipalstalle.mut jos pysyis nyt poissa .ollaan matalaa profiilia kuten on määrätty,edesottamuksen uhalla.niin uhkailtu on.mutta ikkuna asiaan palatakseni siinä on 3kerros lasit.mutta ei auta palelee persettä silti.olisko sinulla kp55 jotain apuva tarjota.vain asialliset vastaukset.muuten seuraa oikeus toimia tai ainakin sähköpostia.

mitä se aine on jota heitetään sinne holeen.minä heitän karkeaa suolaa,joku sanoi että sinne pitäisi heittää ohrajyviä.osaako kukaan kertoa.sähköpostin uhalla vain asialliset vastaukset.

• kp55/james bond
        maamies kirjoitti:

kai se riittää.ikkunoihin . laita lattia lämmitys sinne lattialle.kyllä veto siitä kai luulisi vähenevän.muuten niistä eläin pervoista pitikin lausua jokunen sana.(anteeksi tosiaan eläin suojelijat).niillä tosiaan pitäs sioilla olla kai kokonaan oma tietokonejärjästelmä.tai palsta. sen nimi voisi olla vaikka jura/x park. com." anna palaa" osoitteen tiedät. en vedä hernettä nenään enkä perseeseen.ootko vielä koneella klo 23.25.kone vielä auki.james bond.

• ei purru.

onko sulla hyvä vartija. mä kyllä tiedän,ehkä, säkin. sitä vartiokoiratkin pelkää.

• puhas

ootko muuten huomannu että ulkohuussi ei enää kiinnosta nuorisoa.niitä ei kiinnosta kuin märät alushousut, ja sonninpanot,ja salakuljetetut eläimet.ja pervoilut. muista puhumattakaan.no laita sinne ainakin verhot ja ikkunat. sinne ulkohuussiin.muuten. onko sulla vessapaperia, siellä huussissa.

• holessa

ja muista älä kurkistele sinne huussin reikään. jos muistat tarinan. kun sinne katsoo saa näärännäpyn silmiinsä. ystävämme,stefan on sinne ilmeisesti kurkkinut.tai ainakin johonkin reikään. vanha viidakon sanonta. muut menee munineen,stefan nenineen.

• maamies
        holessa kirjoitti:

ja muista älä kurkistele sinne huussin reikään. jos muistat tarinan. kun sinne katsoo saa näärännäpyn silmiinsä. ystävämme,stefan on sinne ilmeisesti kurkkinut.tai ainakin johonkin reikään. vanha viidakon sanonta. muut menee munineen,stefan nenineen.

mies joka perusti kaverinsa kanssa vartijointipalvelun,taidan tuntea .missähän miehet nykyään vartioivat.olisi mukava tietää.onko kellään tietoa.ainoastaan asialliset vastaukset sähköpostin uhalla.

• ky
        maamies kirjoitti:

mies joka perusti kaverinsa kanssa vartijointipalvelun,taidan tuntea .missähän miehet nykyään vartioivat.olisi mukava tietää.onko kellään tietoa.ainoastaan asialliset vastaukset sähköpostin uhalla.

kujantin tiellä.vartiointipalvelu,suokuokka&Stefan.ky vartioivat arvotavaraa

• kp55
        ky kirjoitti:

kujantin tiellä.vartiointipalvelu,suokuokka&Stefan.ky vartioivat arvotavaraa

eikös siellä kujatin tien päässä ole oiva rantapaikka, kuin satumetsän siimeksestä maalattu taulu

• &ja&
        kp55 kirjoitti:

eikös siellä kujatin tien päässä ole oiva rantapaikka, kuin satumetsän siimeksestä maalattu taulu

siellä on parkkipaikka

• ikkön
        &ja& kirjoitti:

siellä on parkkipaikka

kujantin päässä. molemmissa .t. risteys oikeesa vai ei.

• kulkija

kuljin paskahuussisi ohi,alko paskattaa ja kävin paskalla.kiitos.putsasin lattia maton.oli jotain töhnää.

• vai niin täälläkin

yllätys, että kulkija (mersulla) on sattunut kulkemaan juuri tälläiseen keskusteluun, missä on puhe kakasta, mä olen todella ylpeä sinusta

• tuttu
        vai niin täälläkin kirjoitti:

yllätys, että kulkija (mersulla) on sattunut kulkemaan juuri tälläiseen keskusteluun, missä on puhe kakasta, mä olen todella ylpeä sinusta

kuule. tää on ulko huussi romantiikkaa parhaasta päästä.älä sekaannu.

• tönkkö
        tuttu kirjoitti:

sama mies,vuosaaren mies ,pysyis vaan sikojensa kanssa ja imisä johtajaansa,mikäli on edes töissä,

• ja taas
        tuttu kirjoitti:

outoa että nää vessajutukin on lähellä sydäntäsi

• pahan
        ja taas kirjoitti:

annan hyvän neuvon. ystävänä."älä" sekaannu eläimiesi kanssa tänne palstalle jos munasi on sinulle vielä käyttö tavaraa.jos haluat vielä kusta seisoviltasi. toista reikää tähän huussiin ei hevillä kai tehdä.

• eero
        pahan kirjoitti:

annan hyvän neuvon. ystävänä."älä" sekaannu eläimiesi kanssa tänne palstalle jos munasi on sinulle vielä käyttö tavaraa.jos haluat vielä kusta seisoviltasi. toista reikää tähän huussiin ei hevillä kai tehdä.

kyl säkin jaksat myöhään heilua

• maamies
        ja taas kirjoitti:

en tiedä kuka olet,et ymmärrä ulkohuussista mitään.asittomista vastauksista seuraa sähköpostia.

• maamies

sinä vuosaarelainen mies,joka olet kesäasukki,vie heti eläimesi pois huussini takaa.siellä on äpyli ,lammas ,veljen kissa ja koira.ollessani paskalla,pusatessani ulostetta takaluukku aukesi ja joku nuolasi pallejani,toivottavasti oli vaan lehmä ettei vuomies.nyt on hauliherne pyssy ladattuna,tules uudelleen lipomaan.

• yöllä

no voi hitto täävuosaaren pervo,ei vähällä usko.sehän on kuin se taiteilija, joku äkkiväärä tai jotain sinneppäin. no. sehän kuskasi lehmänsä jonneen ,vissiin vuosaareen. ja nyt tää vuosaaren pervoilija tuo ne tänne perseitä nuoleen. ei onnistu. munat lähtee,opettele kuseen istuvltasi.

• mersumiehelle

Sinä taidat olla oikeasti sekaisin, vasikkakin olet muista se nigtmare

• tiedän kyllä
        yöllä kirjoitti:

no voi hitto täävuosaaren pervo,ei vähällä usko.sehän on kuin se taiteilija, joku äkkiväärä tai jotain sinneppäin. no. sehän kuskasi lehmänsä jonneen ,vissiin vuosaareen. ja nyt tää vuosaaren pervoilija tuo ne tänne perseitä nuoleen. ei onnistu. munat lähtee,opettele kuseen istuvltasi.

kerron kuka pervo on, ei ollut muuten vitsi

• kp55
        mersumiehelle kirjoitti:

nyt on vuosaaren mies on vetänny herneen, syvälle nenään. jos ei alemmaksi.oikeessa oot. muuten se ei ymmärrä huumoria kun se kohdistuu häneen itseensä muille kyllä irvistellään ihan 6-0.

• maamies
        tiedän kyllä kirjoitti:

kerron kuka pervo on, ei ollut muuten vitsi

minulle tulee aina salaperäinen viesti joltain mielen vikaiselta,ei muuta kun paska rauha järkkyy ja se on perustuslaissa ulostus 2luku mom.65.ihminen saapaskoa rauhassa.olen tehnyt rikosilmoituksen tapauksista.kun nousen vastaamaan housuihini lirahtaa yleensä paskaa.jos joku tietää asiasta ilmoittakoon tänne.asiattomista vastauksista sähköposti yhteydenotto.

• maamies
        mersumiehelle kirjoitti:

tää oli se kaveri joka halus käyttää mun huussia oli rupinen ja narkkarin näköä .sanoin sille ett mennee 200m tietä eteen päin ja paskoo ojaan.asiattomista viesteistä seuraa sähköpostia.

• raul rusakko

tämä taitaakin olla jokin väkivalta osasto huh,huh tapausta tarkemmin tuntematta en enempi kommentoi

• maamies

onko vaaraa että russakat pesiytyisi "minun"vessaan,kertokaa kokemuksistanne olisi mukava tietää.sähkopostia asiattomista vastauksista.

• raul rusakko
        maamies kirjoitti:

onko vaaraa että russakat pesiytyisi "minun"vessaan,kertokaa kokemuksistanne olisi mukava tietää.sähkopostia asiattomista vastauksista.

ei ainakaan minun sukulaiset pesi sinun vessassasi siitä voit olla ihan varma terveisin raul rusakko

• maamies
        raul rusakko kirjoitti:

ei ainakaan minun sukulaiset pesi sinun vessassasi siitä voit olla ihan varma terveisin raul rusakko

eivätkös russakot pasko papanansa yleensä pesänsä läheisyyteen esm,ison kiven juureen.

• maamies

minulla on vanha öljylamppu käytossä,se on tosi kirkas,muistelen aikoja kun kuljimme päreen valossa.himmeää oli.kerran muistan kun maaseuduntulevaisuus syttyi palamaan.olin juuri kussut ,mitä tehdä.jos olisin nakannut sen pönttöön koko komeus olisi levinnyt taivaan tuuliin.asiattomista vastauksista seuraa söhköpostia.

• puusee

kuule oli se hyvä ettet heittäny sitä lehtee sinne pönttöön. olis palanu hyvä huussi. hommaa sinne kaasuvalo.tai sitten aito sähkövalo. älä anna huussisi palaa.tosiaan oishan se voinu räjähtääkin.

• maamies
        puusee kirjoitti:

kuule oli se hyvä ettet heittäny sitä lehtee sinne pönttöön. olis palanu hyvä huussi. hommaa sinne kaasuvalo.tai sitten aito sähkövalo. älä anna huussisi palaa.tosiaan oishan se voinu räjähtääkin.

kuule .joskus olen joutunut paskomaan trasselitupon valossa.onko sulla tietoo niistä valokärpäsistä,paljon olisi vatteja ja miten niitä kiinnitetään seinään ja entä se ruokinta.ei kai ne paskalla elä,asiattomista vastauksista sähköpostia.

• reima
        maamies kirjoitti:

kuule .joskus olen joutunut paskomaan trasselitupon valossa.onko sulla tietoo niistä valokärpäsistä,paljon olisi vatteja ja miten niitä kiinnitetään seinään ja entä se ruokinta.ei kai ne paskalla elä,asiattomista vastauksista sähköpostia.

anteeksi jos häiritsen henkeviä keskustelujanne mutta onnistuuhan se paskominen pimeässäkin toisin kun kusi on pimeässä vaikea saada osumaan reikään

• Raul Rusakko
        reima kirjoitti:

anteeksi jos häiritsen henkeviä keskustelujanne mutta onnistuuhan se paskominen pimeässäkin toisin kun kusi on pimeässä vaikea saada osumaan reikään

Mitä enemmän paskaa pöyhii, sitä enemmän se haisee.

• maamies
        Raul Rusakko kirjoitti:

oikein syvältä kun tonkii niin se aina vaan paranee.me maalla tiedämme sen.

• raul rusakko
        Raul Rusakko kirjoitti:

täällä rupeaa näköjään muut kirjoittelemaan rusakkona, keksikää itse omat nimimerkkinne sähkö postin uhalla

• åmpujå
        raul rusakko kirjoitti:

täällä rupeaa näköjään muut kirjoittelemaan rusakkona, keksikää itse omat nimimerkkinne sähkö postin uhalla

rusakko pitäköön värinsä. mää kottiis veä kättees. rusakko. veä. koti jänis kotiin päin.

• raul rusakko
        åmpujå kirjoitti:

rusakko pitäköön värinsä. mää kottiis veä kättees. rusakko. veä. koti jänis kotiin päin.

paskon sun päälles ruåttalaishomo

• haudattu
        raul rusakko kirjoitti:

taas joku runkku on käyttänyt jo haudattua nimimerkkiä

• kaikki mausteet
        raul rusakko kirjoitti:

so so,taiat olla siimo kuitenkin. mulle voit laittaa. en vedä hernettä nenään. syön sen.

• suutari åmmus
        åmpujå kirjoitti:

puhut vähän mutta asiaa. pitåkoon vårinsä ja nåhkanså. jåuluhan ån tulåssa. alla svenska.kud jul. (jåulurauha). ei ammuta

• night mare
        raul rusakko kirjoitti:

mit esse ny sillee onko sulle toi pakko ruotsi,joteski pahhaaa. rusakothan lisääntyy ja jopa sekoaa ja vaihtaa kansalaisuuttaan. eli kääntää karvansa ja sikhiää usein. mä oon suomalainen mut sorry.sä oot se homo.ps kirkon mäellä näky sun jälkes. mun puolesta sä våit laskee sun papanas.ihan mihin vain.mut mä annan åsoitteen.paskå tånne. måra@sw/håmåt.setas/arajärvi./halåsta.po svenska.pra.

• 60 %
        maamies kirjoitti:

oikein syvältä kun tonkii niin se aina vaan paranee.me maalla tiedämme sen.

olen muuten samaa mieltä.kyllä.se on. 96.and,60. prosent.sieltä .jes

• veljes?

veli, hyvä.olen seuraillu tätä palstaa.olen kirjoitellukkin paljon.oon seuraillu että ,tänne alkaa tulla jotain ihan ulkohuussinvihaajia suorastaan.jopa ulkåmailta.huomasin. jopa jotain saastaa.kun tilanne rauhoittuu. laitetaan huussi kondikseen.vai miten.

• vellu

morjes poikkesin huussiin paskalle tuli niin kova ,tarve .olin muuten rusakon jäljllä.ja jäljet menivät aivan huussin takaa.! monet jäljet.ettei vaan muuttaisi ihan nurkille.no täytyy jatkaa jäljittämistä kiitti vaan huussin lainasta. ps helpotti

• maamies
        vellu kirjoitti:

morjes poikkesin huussiin paskalle tuli niin kova ,tarve .olin muuten rusakon jäljllä.ja jäljet menivät aivan huussin takaa.! monet jäljet.ettei vaan muuttaisi ihan nurkille.no täytyy jatkaa jäljittämistä kiitti vaan huussin lainasta. ps helpotti

olisit vellu tullu tupaan kahville.kulkialle aina kahvit löytyy.

• raul rusakko
        maamies kirjoitti:

löytyykö jänölle myös kahvia ja porkkanaa

• apila
        raul rusakko kirjoitti:

porkkana on aika kovaa.menköön. kahvi tulee.ja pulla.

• vellu
        maamies kirjoitti:

tuun kuule. kun seuraavan kerran tulen, kun jäljitän.sinne.tottakai soppii.juodaan ja puhutaan asiaa.kuule mettä jänis on ollu mukana oiskohan joku albiino. hitto vie .ei kun kahvit.juodaan.

• vesaa
        vellu kirjoitti:

tuun kuule. kun seuraavan kerran tulen, kun jäljitän.sinne.tottakai soppii.juodaan ja puhutaan asiaa.kuule mettä jänis on ollu mukana oiskohan joku albiino. hitto vie .ei kun kahvit.juodaan.

sopii . juodaan ne kahvit.se jänis vastaa,muuten matriksin ? valkoista jänistä.tai jotain. on.

• olot
        vellu kirjoitti:

juodaan pois se sopii ilman sarvia.korvia ja hampaita.koska vaan rusakot. mettä jäniket. ei kun mukaan kanit mukaan.jopa alpiinot.se oli jokuelokuva. jb en katonnu.

• vellu
        olot kirjoitti:

juodaan pois se sopii ilman sarvia.korvia ja hampaita.koska vaan rusakot. mettä jäniket. ei kun mukaan kanit mukaan.jopa alpiinot.se oli jokuelokuva. jb en katonnu.

piruvie kun on pitänny raakaa ilmaa. en oo tarennu käydä rusakon jälkiä tsekkaamassa.on ollu niin tuulinen viikon loppu onks siellä huussin ympärillä niitä jälkiä näkynny.

• Opel - Mies
        vellu kirjoitti:

piruvie kun on pitänny raakaa ilmaa. en oo tarennu käydä rusakon jälkiä tsekkaamassa.on ollu niin tuulinen viikon loppu onks siellä huussin ympärillä niitä jälkiä näkynny.

mulla on ripuli

• sammy
        Opel - Mies kirjoitti:

mulla on ripuli

mitä vittuuse se sulle kuuluu.

• Saara
        sammy kirjoitti:

mitä vittuuse se sulle kuuluu.

mulla kauhea ripuli, pojat koittelivat kuralle, kivaa oli, kohta kuvataan

• raul rusakko
        Saara kirjoitti:

mulla kauhea ripuli, pojat koittelivat kuralle, kivaa oli, kohta kuvataan

miten on saara maistuiskos töpöhäntä?

• Sir Kaarina
        raul rusakko kirjoitti:

tokihan Saaralle töpöhäntä maistuu, varmaan millainen häntä hyvänsä

• saara
        raul rusakko kirjoitti:

meinaatko jälkikasvua.mulla on ainakin riitävästi.sinua en tiedä.

• maamies
        raul rusakko kirjoitti:

ainahan mettäneläimiä pitää ruokkia,myös hoivata.tuletko myös sinä esiintymään saaran kanssa,

• Mimmi

miten sisustat huussisi. Minä kusasen kuitenkin maalla huussin viereen jos edes sinne saakka viitsin kulkea. Jos isompi asia niin sitten viitsin tutustua sisustukseesi, mutta kuitenkin nenästä kiinni pitäen en viihdy siellä kuitenkaan kovin pitkää aikaa ihailemassa.

• minni 18v

oli kova hätä,pissasin.ei ollut paperia,jäi märäksi.kukahan kuivaisi.

• x

mikki

• maamies

kävin pitkästä aikaa paskalla ulkohuussissa.krapula paskalla sanoisin,olihan kumma olo.näin paskalla ollessani sinisen näyn.se oli kuin "bon agva"osaako kukaan selittää sitä näkyä.

• maamies

kävin lukasemassa raulin jutut.samalla kävin kusellä.paperia on.

• maamies

ohikulkiessani kävin huussissa paskalla.siistiä oli ja paperissa löytyi.huussia alan kunnostamaan.olisiko kellään vinkkejä.olisi mukava tietää.olen palannut lomalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3789
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1812
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      109
      1125
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1095
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      875
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      751
    Aihe