Miten allergiatesteihin pääsee? lääkärin lähetteellä, vai miten? paljonko maksaa?
Korvaako vakuutus? jne...
Miten allergiatesteihin?
6
6341
Vastaukset
- Yksityiseltä...
Minä menin ensin yksityiselle lääkärille, joka sitten kirjoitti lähetteen allergiakokeisiin keskussairaalan ihotauti-poliklinikalle.
Kolmen päivän testit, joissa tehtiin prick-testi, eli se käsitesti, ja lapputesti, eli jossa selkään laitetaan ne lätkät ja niihin testattavia aineita.
Mulla ainakin vakuutus korvasi osan.. Hintaa en muista, olikohan jotain yli 60 euroa kumminkin.- hauveli-vauveli
..korvaa ainakin suurimman osan. Allergiatesteihin
kannattaa ehottomasti mennä jos aikoo ottaa
jonkun eläimen, tai jos on ollu jotain allergia
oireita.
- astmaatikko
Minulle on tehty prick-testi pari kertaa lähimmässä terveyskeskuksessa. Lääkärin kautta sinne pääsi kun oli allergiaoireita. Hintapuoli ei ole tiedossa.
- allergiatestiin
Juuri tilasin ajan allergiatestiin. Soitin omalle terveysasemalle ja sieltä varasin ajan peruslääkärille. Lääkäri laittaa lähetteen labraan (samalla päivälle) ja sillä selvä. Maksaa ainakin täällä stadissa 11e (eli normaalin käyntimaksun, labrahan on ilmainen).
Ole hyvä. Ja muistathan tutkia mahdollisen allegian ennen lemmikin hankintaa.
- että ne allergiatestit
ei aina näytä oikein. Eikä toimi kaikkien kohdalla.
Ja ammatti-ihmiset ei tideä kaikkea.- ei tiedä kaikkea
ja pitää luottaa siihenkin mitä itse tuntee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616