hullu vapputervehdys.
Nyt on taas aika laittaa naamarit kasvoille.
Juoda shamppanjaa ja hymyillä kanssaihmisille.
Mutta mitä on naamioidemme alla
sen tuntee jokainen vain itse sielussansa.
Nautitaan kuitenkin yhdestä kevään juhlasta
Ollaan vaan, eikä päästetä yhtään lausetta tuskasta.
Tais mennä tääkin tervehdys päin mäntyä
mutta ainahan voi vielä mieli kääntyä.
Se kääntyi nyt just positiivisenpaan suuntaan.
Kurkistin just tuonne kuun taa.
Se lupasi meille aurinkoista aamua
Ja minä tässä jo toivottelenkin teille oikein iloista vappua :=)))
Hullun typyn
16
744
Vastaukset
- CharlieChaplin
mulla ei ole susannan persettä mutta! kun kävin ravintelissa niin kolme Naista repi mun päästä sen musta gangster hatun ja piti lähteä tanssiin! 5 tanssia vein kokemuksetta ja olin muka hyvä`? en usko! mun Ridge tyyliseen lärviin kuulemma sopii hattu? ja miksi mulla on muka valkoiset hampaat? miksi Naiset mulle sanoo niin?? ja kuulemma aina hymyilen? No sen siitä saa, että huomenna pitää soittaa klo 10.00 ja lähteä raaheen yöksi? voihan kumma! miksi mä olen niin vastustamaton? Mutta mä olenkin Chaplin! ja mun ex-tyttö kaverikin haukkui mua huithaapeliksi! ja vieläkin ollaan yhteyksissä sähköpostilla! voi hitsi!
- CharlieChaplin
kun piti kirjoittaa tämmöstä itsekehun paskaa ja halvatun Naiset kun prkele pistää miehen pienen ja tyhmän pään sekaisin!!!
- vastaanoton
CharlieChaplin kirjoitti:
kun piti kirjoittaa tämmöstä itsekehun paskaa ja halvatun Naiset kun prkele pistää miehen pienen ja tyhmän pään sekaisin!!!
Raahessa? voisin järjestää.
- Kylli.Kyllä
jos sitä charmia on niin sitä on! Koita kestää.
Aamuhaleja tädiltä ;D - Ajankulu
sano pässi kun päätä leikattiin. Oletkos vieläkin sekasin, vai joko järki palannu sun pieneen päähän?
- CharlieChaplin
Kylli.Kyllä kirjoitti:
jos sitä charmia on niin sitä on! Koita kestää.
Aamuhaleja tädiltä ;Dtätille vai onko se tädille??
- CharlieChaplin
Ajankulu kirjoitti:
sano pässi kun päätä leikattiin. Oletkos vieläkin sekasin, vai joko järki palannu sun pieneen päähän?
sano pässi kun mulle irvisteli hampaitaan aidan raosta!!
- Alien-8
Ajankulu kirjoitti:
Aikansa kutakin,sanoi kissa,kun akalla pöytää pyyhki..
kultainen vapputervehdys - turha väittää, että tänä vappuna täällä torilla on paljon väkeä - viime lauantaina ja varsinkin sunnuntaina tori oli TÄYNNÄ........*ehkä jonkun mielestä jo vanha juttu, mutta en malta olla hehkuttamatta*
Eipä mennyt tuo tervehdyksesi päin mäntyä - sen savotan jälkeen moinen olisikin mahdotonta (???)
Ilman naamaria, t. MM.- CharlieChaplin
vähän epäilen ettei tule juhlia kauppatorille näissäkää mm-kisoissa! mutta toivotaan parasta! Mutta kyllä huomenna helsingissä ainakin on porukkaa ja saa lehdestä lukea, joku hyppäsi munasillaan satama-altaaseen!
vähän epäilen ettei tule juhlia kauppatorille näissäkää mm-kisoissa! mutta toivotaan parasta! Mutta kyllä huomenna helsingissä ainakin on porukkaa ja saa lehdestä lukea, joku hyppäsi munasillaan satama-altaaseen!
MM-kisoista viis - tarkoitin näitä juhlia, tätä kaupunkia ja sen kauppatoria:
- http://www.hameensanomat.fi/galleriat/2006-05-23-hpk-kultajuhlat/images/prevs/prev9.jpg
Erehtyminen on inhimillistä, t. MM.- Alien-8
on,että lätkämestaruus se yhdistää ihmiset paremmin,kuin jokin vappu.Viimeksimainittu tapahtumahan tulee automaattisesti joka kevät,mutta jääkiekkomestaruus on "otsa hiessä"tehdyllä työllä ansaittu:)
Alien-8 kirjoitti:
on,että lätkämestaruus se yhdistää ihmiset paremmin,kuin jokin vappu.Viimeksimainittu tapahtumahan tulee automaattisesti joka kevät,mutta jääkiekkomestaruus on "otsa hiessä"tehdyllä työllä ansaittu:)
.....>lätkämestaruus se yhdistää ihmiset paremmin,kuin jokin vappu.<
Niin tekee - täälläkin viime lauantaina torilla mestaruuden ratkettua riehuttiin ja juhlittiin jopa tuntemattomien kesken (!!!), mutta suht` siististi - poliisillekin kuulemma aivan normaali lauantai-ilta työn puolesta. Se oli juhlimista positiivisessa mielessä......
Täällä mestaruus on ansaittu ja odotettu - edellisen toi jo edesmennyt Hämeenlinnan Tarmo kahdesti peräkkäin, vuosina 1948 ja -49.......!
Kerholle tämä on seuran historian ensimmäinen - ja taatusti ansaittu, otsa hiessä tuon maljan perässä täällä on töitä tehty, ja palkinto on nyt tuossa *kaikkien, koko kaupungin*
Ei tämän kummempaa nyt, t. MM.
- CharlieChaplin
katsoi peiliin ja meni kampaamaan tukkaa, ja huomasi olevansa Naisten mielestä hyvän-näkönen ja ei voinut kuin levitellä käsiään!! http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://digilander.libero.it/happydays/Museo/fonzie.JPG&imgrefurl=http://digilander.libero.it/happydays/museolibri.htm&h=300&w=214&sz=26&tbnid=pGNkhEM_Nj225M:&tbnh=111&tbnw=79&hl=fi&start=7&prev=/images?q=fonzie&svnum=10&hl=fi&lr=&sa=N
- Alien-8
mitään hullua juttua ole.Typy näyttää vaan filosofoivan ja miettivän syvällisiä heti aamuyöstä.:)
- yksitypy
Mutta en poista. Sanottu, mikä sanottu.
Ei sovi punkkukaan näköjään mulle.
Hyvät päiväjatkot. Nyt ulos :=))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1987956Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa973788"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1442575Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472486- 1402077
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.41578- 671551
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a641415