EN LAKKAA IHMETTELEMÄSTÄ

Förin_äijä

Ihmettelen tota Jeren paapomista! Vellibyysa oli joukkueensa kapteeni. Kun paskat valahtivat lahkeeseen kapteeni päätti häipyä paikalta.

No...joukkue saa juuri sellaisen kapteenin kuin se ansaitsee!

39

2260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en av oss

Det är troligen så att Karalahti on kaikkien pohjanoteerauksien pohjanoteeraus ja hävettää tuollainen retku meitä suomenruotsalaisiakin. Kaiken huippu on kuitenkin se, että joku töppöturkulainen mittemål voi huomautella meille siitä, miten meidän pitäisi asiamme hoitaa ja on vielä aivan oikeassa. Se alkaa mennä jo sietokyvyn rajoille. Fan också!!

• IHMETTELYÄSI

Kyllä on ongelmat Suomen Turussa??? Murehdi nyt ens alkuun TPS:n ongelmat... .

Ei pitäisi olla ongelmasi, mitä Jere vapaa-ajallaan puuhastelee. Pätee joka paikassa: Syytön kunnes toisin todistetaan. On kaksi eri asiaa Jeren juomisessa, jos juo omalla ajallaan - älä siitä kanna huolta. Mikäli juo pelatessaan todistettavasti, on se tuomittavaa.

Lopeta jeesustelusi ja moralisointisi, maailma on täynnä alkoholiongelmaisia. Jos edelleen pyhimyksenä olo kiinnostaa, ala sitten tasapuolisesti kaikkia alkoholia käyttävä tuomitsemaan.

• sentään...

...ole todistettu? Pronssipelin aika ei ollut kai Jeren omaa aikaa? Jere on alkoholisti. Sori vaan.

• OLET
        sentään... kirjoitti:

...ole todistettu? Pronssipelin aika ei ollut kai Jeren omaa aikaa? Jere on alkoholisti. Sori vaan.

EI paljon tsunamit stressaa kun jereä mietitään viikkoja:)

Vittu mitä urpoja täällä on.Säälittävää.

• ei näitä
        OLET kirjoitti:

....ole pakko lukea jos totuus tekee kipeää?

• Förin_äijä

Onpas aika laaja käsite toi vapaa-aika.
        Mielestäni pronssipeli ei ole joukkueensa kapteenin vapaa-aikaa.

Kapteenin kuuluisi viimeiseen saakka olla sitoutunut omalle joukkuelleen. Mutta tämä onneton paskahousu päätti ettei pronssista kannata pelata. Siitä syvääkin syvempi halveksintani. Onneksi kyseinen paskahousu pysyy kaukana Turusta!

• Eetu
        Förin_äijä kirjoitti:

Onpas aika laaja käsite toi vapaa-aika.
        Mielestäni pronssipeli ei ole joukkueensa kapteenin vapaa-aikaa.

Kapteenin kuuluisi viimeiseen saakka olla sitoutunut omalle joukkuelleen. Mutta tämä onneton paskahousu päätti ettei pronssista kannata pelata. Siitä syvääkin syvempi halveksintani. Onneksi kyseinen paskahousu pysyy kaukana Turusta!

Ei se ole Jeren vika kun Tps:ssän kausi meni perselleen!! Kuten joku aikasemmin kirjoitti, keskittyisit kiltisti vaan oman joukkuesi tekemisiin!

• Förin_äijä
        Eetu kirjoitti:

Ei se ole Jeren vika kun Tps:ssän kausi meni perselleen!! Kuten joku aikasemmin kirjoitti, keskittyisit kiltisti vaan oman joukkuesi tekemisiin!

Voit ihan vapaasti yrittää Äijää spekuloimasta.
        Sitä on moni muukin yrittänyt onnistumatta, tuskin sinäkään siinä onnistut!

En aio jatkossakaan keskittyä ainoastaan TPS:in arvostelemiseen. Keskityn Suomalaisen Jääkiekon ja jääkiekkoilijoiden arvostelemiseen jatkossakin.

Olen pahoillani!

• stadinmies
        OLET kirjoitti:

Paskat tsunamista. Kuka käski mennä sinne kellumaan. Nyt on kyse kansallisurheilulajistamme jääkiekosta ja siitä mihin kaiken maailman hörhöjeret tukijoineen vie stadilaisen jääkiekkoilun mainetta ja tasoa. Urpo olet itse, landetallukka.

• Eetu
        Förin_äijä kirjoitti:

Voit ihan vapaasti yrittää Äijää spekuloimasta.
        Sitä on moni muukin yrittänyt onnistumatta, tuskin sinäkään siinä onnistut!

En aio jatkossakaan keskittyä ainoastaan TPS:in arvostelemiseen. Keskityn Suomalaisen Jääkiekon ja jääkiekkoilijoiden arvostelemiseen jatkossakin.

Olen pahoillani!

Et sinä äijän kriteereitä täytä, mitä nyt tietenkin omasta mielestä! Mikä sä luulet olevas, he he..
        "Voit ihan vapaasti yrittää Äijää spekuloimasta.
        Sitä on moni muukin yrittänyt onnistumatta, tuskin sinäkään siinä onnistut!" Ei jesus sentään...
        Enemmänkin erittäin nuorelta miehenalulta.

• humalassa???
        sentään... kirjoitti:

Olet siis sitä mieltä, että Jere pelasi humalassa??? Vai pitikö Jere "rokulipäivän"???

Aikamoinen jeesus olet, jos et koskaan ole itse ollut rokulissa???

Ei kovinkaan häävi tarvii olla, että pääsee tänne jeesustelemaan ja pyhimyskehänsä kiillottamaan!!!

Mitä sitten vaikka Jere olisikin alkoholisti??? Niitä kuule riittää tässä maassa muutenkin, ja "silmää tekevissä" viroissakin ihan riesaksi saakka. Miksi et kanna niistä kaikista huolta samalla tavalla???

Pitäisit omista asioistasi huolta! Taidat olla tyypillinen pelle, joka jaksaa jauhaa yhdestä ja samasta asiasta lopun elämää??? Onnea vaan loppuelämällesi herra täydellisyys!!! Jatka vaan muiden tuomitsemista, kerran olet niin "hyvä ihminen".

• wanna be merimies
        Eetu kirjoitti:

Et sinä äijän kriteereitä täytä, mitä nyt tietenkin omasta mielestä! Mikä sä luulet olevas, he he..
        Sitä on moni muukin yrittänyt onnistumatta, tuskin sinäkään siinä onnistut!" Ei jesus sentään...

On oikein seilannut Turussa koko elämänsä jokea edes-takaisin, "meri"matkaakin kertyy parisataa metriä per siivu!!! Todellinen äijä ja merikarhu. Kun ei omassa elämässä muuta ole, niin pakkohan on "kyl määki Turuus" -miehen on valitettava muiden asioista.

PS Merimiehethän on tunnetusti raittiita ja sylkevät kuppiin joka kerta????

• tarvii
        sentään... kirjoitti:

pärssisenkokoisen pelimiehen jos salmelaista alkaa taas itkettää.

• Sovinistifeministisikakana

Eiköhän toi Jeren homma kuulu vain ja ainoastaan Jerelle ja Hifk.lle.Kysymyksessähän on henkilökohtainen ongelma!älkää nyt lauetko pöksyihinne.

• Jere kuitenkin myy brändiä nimeltä HIFK, pitää seuraa esillä ja taitaa myydä melkoisen määrän pääsylippujakin. Tepsissä oli aikoinaan ihan vastaava tapaus, Mauri Eivola. Näitä ristiriitaisia persoonia ilmaantuu aina silloin tällöin ja uskoisin Hifkin paapovan Jereä tasan tarkkaan niin kauan kuin mies tuo seuran kassaan enemmän kuin vie.

• Förin_äijä

Olet oikeassa. Hienoa että täällä on sentään yksi järkeväkin vastaus joukossa.

Niinhän se taitaa olla money talks...forever!

• red_cat24

Että kyse on julkisuuden valinneesta henkilöstä, mutta en silti ymmärrä sitä, että mitä sen juomiset kenellekkään kuuluu..
        En käy puolustelemaan Jereä, ongelmahan hänellä on.. Mutta ehkäpä hän saa sen hoidettua ilman lehtien lööppejä ja jatkuvaa herjaamista..
        Ihminen hänkin vaan on ja ongelmansa kullakin..
        Ja uskon että juuri tuon takia pysyy joukkueessa, kun Karalahtihan on ihan ruumiillistuma brändistä IFK.. =)

• Förin_äijä
        red_cat24 kirjoitti:

Että kyse on julkisuuden valinneesta henkilöstä, mutta en silti ymmärrä sitä, että mitä sen juomiset kenellekkään kuuluu..
        En käy puolustelemaan Jereä, ongelmahan hänellä on.. Mutta ehkäpä hän saa sen hoidettua ilman lehtien lööppejä ja jatkuvaa herjaamista..
        Ja uskon että juuri tuon takia pysyy joukkueessa, kun Karalahtihan on ihan ruumiillistuma brändistä IFK.. =)

Juokoon ihan vapaasti vapaa-aikanaan.

En vaan voi antaa anteeksi sitä kuinka kyseinen kippari käänsi selkänsä joukkuelleen. Sitä aloitusviestissäni tarkoitin. Tämän tempun jälkeen Jere ei ansaitse minkään sortin kunnioitusta. Ei pienintäkään!

Olen ehdottomasti sitä mieltä että kapteenin jos kenen kuuluu kaatua saappaat jalassa! Ehdottomasti!

• red_cat24
        Förin_äijä kirjoitti:

En vaan voi antaa anteeksi sitä kuinka kyseinen kippari käänsi selkänsä joukkuelleen. Sitä aloitusviestissäni tarkoitin. Tämän tempun jälkeen Jere ei ansaitse minkään sortin kunnioitusta. Ei pienintäkään!

Olen ehdottomasti sitä mieltä että kapteenin jos kenen kuuluu kaatua saappaat jalassa! Ehdottomasti!

Toiset mokaa enemmän ja toiset vähemmän, se kuuluu elämään.. Ja mites se juttu siitä ensimmäisen kiven heittämisestä menikään..
        Sitä menetettyä peliä ei saa takaisin vaikka kuinka ihmiset purkais pettymystään Jereä sättimällä..
        Itse ainakin jo suunnannut katseen ens kauteen, toivottavasti jokainen meistä (myös Karalahti) voi oppia virheistään..

• inte
        Förin_äijä kirjoitti:

Turkkulainen tarkoitti varmaan saappaita tai stövlar, kuten meillä täällä sivistyssuomessa sanotaan.

• red_cat24
        inte kirjoitti:

Turkkulainen tarkoitti varmaan saappaita tai stövlar, kuten meillä täällä sivistyssuomessa sanotaan.

ihan tota tarkottanu.. Mulla ei tod. oo tarkoitus loukata ketään, kaikista vähiten asunpaikan perusteella..
        Mutta mun mielestä tästä on nyt paisunut jo pikkuisen liian iso juttu..

• Eetu
        Förin_äijä kirjoitti:

Sanoisit reilusti ja äijämäisesti että todellisuudessa kannatat Helsingfors IdrottsFörenings Kamraterna joukkuetta!

• Förin_äijä
        red_cat24 kirjoitti:

Toiset mokaa enemmän ja toiset vähemmän, se kuuluu elämään.. Ja mites se juttu siitä ensimmäisen kiven heittämisestä menikään..
        Sitä menetettyä peliä ei saa takaisin vaikka kuinka ihmiset purkais pettymystään Jereä sättimällä..
        Itse ainakin jo suunnannut katseen ens kauteen, toivottavasti jokainen meistä (myös Karalahti) voi oppia virheistään..

Toivoa sopii että Jeren paksuun kalloon oppi menisi vihdoin viimein perille. Putoaminen Leijonista toivottavasti pistää tyhmemmänkin miettimään syntyjä syviä.

• red_cat24 kirjoitti:

Siinä mielessä se juominen on minun asia, että jos maksan pääsylipun johonkin otteluun, jossa oletan Karalahden pelaavan, niin hieman tulee sellainen tuntu etten saanut ihan sitä mistä maksoin jos joku pelaaja lähtee mieluummin viihteelle kuin töihin.

Tarvitseeko jonkun pelaajan ongelmia vatvoa julkisuudessa? Ei tarvi.

• Förin_äijä kirjoitti:

Olet oikeassa. Hienoa että täällä on sentään yksi järkeväkin vastaus joukossa.

Niinhän se taitaa olla money talks...forever!

Ainahan sitä pitää yrittää asiallisesti vastata, vaikka huumorillekin sijansa on. Keskusteluhan tässä tärkeintä on.

Muuten ajattelen, että muutaman vuoden kuluttua Jerekin on kasvanut legendaksi, josta puhutaan hymyillen, että pelimies, mutta ruukasi kadota reissuillansa.

• red_cat24
        rosewater kirjoitti:

Siinä mielessä se juominen on minun asia, että jos maksan pääsylipun johonkin otteluun, jossa oletan Karalahden pelaavan, niin hieman tulee sellainen tuntu etten saanut ihan sitä mistä maksoin jos joku pelaaja lähtee mieluummin viihteelle kuin töihin.

Tarvitseeko jonkun pelaajan ongelmia vatvoa julkisuudessa? Ei tarvi.

kukaan mee jonkun tietyn pelaajan takia katsomaan jääkiekkoa..
        Eihän se hyväksyttävää ollut, että jätti menemättä peliin, en sitä tarkoita..
        Mutta kyllä kai kannattajat sinne peliin menee vähän muunkin kun pelkän Karan takia..

• Förin_äijä
        rosewater kirjoitti:

Ainahan sitä pitää yrittää asiallisesti vastata, vaikka huumorillekin sijansa on. Keskusteluhan tässä tärkeintä on.

Muuten ajattelen, että muutaman vuoden kuluttua Jerekin on kasvanut legendaksi, josta puhutaan hymyillen, että pelimies, mutta ruukasi kadota reissuillansa.

Asiallinen keskustelu ja arvostelu on aina tervetullutta. Jännä juttu, että noiden pikkusällien on sitä niin mielettömän vaikea tajuta.

Jeren kohtalo tulevaisuudessa saattaa olla myös Nykäsmäinen. Mattikin oli huipulla ollessaan välillä niin iso stara etteivät kaikki hotellihuoneet kelvanneet hänen majesteetilleen.

Joukkeen johto pudotti myöskin Matin joskus maajoukkueesta samoista syistä kuin Jerekin pudotettiin Leijonista. Mattikin unohti myöskin välillä saapua työpaikalleen.

• red_cat24 kirjoitti:

Mutta kyllä kai kannattajat sinne peliin menee vähän muunkin kun pelkän Karan takia..

Itse pidän Karalahtea yhtenä harvoista pelaajista liigassa, joita voi kutsua persooniksi. Mediassa on paljon ollut puhetta siitä, että liigasta puuttuvat persoonat ja ihan aiheesta. Karalahi on tässä mielessä poikkeus ja hän on pelaajana yksi harvoista, jonka takia kannattaa pääsylippu ostaa. Epäilemättä Jere tulee saavuttamaan legendan aseman kuten esimerkiksi Lalli Partinen tai Hexi Riihiranta ennen häntä. Ja onhan HIFK aivan eri asia Karalahden kera kuin ilman.

• Förin_äijä kirjoitti:

Asiallinen keskustelu ja arvostelu on aina tervetullutta. Jännä juttu, että noiden pikkusällien on sitä niin mielettömän vaikea tajuta.

Jeren kohtalo tulevaisuudessa saattaa olla myös Nykäsmäinen. Mattikin oli huipulla ollessaan välillä niin iso stara etteivät kaikki hotellihuoneet kelvanneet hänen majesteetilleen.

Joukkeen johto pudotti myöskin Matin joskus maajoukkueesta samoista syistä kuin Jerekin pudotettiin Leijonista. Mattikin unohti myöskin välillä saapua työpaikalleen.

Karalahdella on perhe ja jälkikasvua. Itse olen tähän asettanut toiveita, että vastuuntunto voi pelastaa Jeren Matin kohtalolta. Matillahan oli vain vaimoja.

• Laura1
        red_cat24 kirjoitti:

osa menee kyllä myös Jeren vaikutuksesta. Hänellä on kuitenkin tiettyä karismaa ja pelitaidon lisäksi hän on myös naisille melkoinen silmänilo;) Ikävää vaan, että Jerellä on oikeesti asennevamma. Sen kun sais korjattua ni avot, mutta aika kulkee ja me kaikki vanhenemme vaan..

• Matillakin
        rosewater kirjoitti:

Karalahdella on perhe ja jälkikasvua. Itse olen tähän asettanut toiveita, että vastuuntunto voi pelastaa Jeren Matin kohtalolta. Matillahan oli vain vaimoja.

ainakin yksi tytär.

• Förin_äijä
        rosewater kirjoitti:

On Jerellä perhe vielä koossa. Kuinka kauan Jeren vaimo sitten jaksaa katsella kun mies häipyy omille ryyppyreissuilleen. Kovin moni nainen ei sellaista pitkään katsele.

Jos Jeren vaimo pakkaa kassinsa ja ottaa jälkikasvunsa mukaan niin siinähän Jere seisoo tyhjän päällä.

• lähtee
        Förin_äijä kirjoitti:

On Jerellä perhe vielä koossa. Kuinka kauan Jeren vaimo sitten jaksaa katsella kun mies häipyy omille ryyppyreissuilleen. Kovin moni nainen ei sellaista pitkään katsele.

Jos Jeren vaimo pakkaa kassinsa ja ottaa jälkikasvunsa mukaan niin siinähän Jere seisoo tyhjän päällä.

ryyppäämään silloin kun haluaa

• ku pori pässi

"lakkaa ny"

• Lätkä

Siis olette te jotka kehtaatte kommentoida Jereä!
      Paskanpuhujia koko sakki!

Itse työnantajana sanon että jos työntekijä on vain kaksi työpäivää pois koko vuonna niin Jere on välittömästi palkattu meille.

Montakos päivää te lintsarit olette olleet pois töistä jossa olette "vain töissä"? Jere tekee duunia johon antaa kaikkensa. Siinä on äijää jos edes juntit tajuatte.

Ennen se lähtee Takatukka IFK:sta kuin Jere.

Vai että Turkusessa joku pelaaja... Anna mun nauraa:)

• Tomppa

Äijä????
        Kirjoittanut: Eetu 29.4.2006 klo 17.33

• Lätkä
        Tomppa kirjoitti:

Äijä????
        Kirjoittanut: Eetu 29.4.2006 klo 17.33

Voi voi, tuliko sedän imageen lommo, voi voi sentään!

Taitaa olla niin että ei itselläsi ole ikää edes paskan vertaa kun tollasia kommentoit. Tyypillistä aikuisen mielen puutosta koska et hyväksy toista mielipidettä vaan vakaasti yrität toistelemalla tuoda valhetta todeksi. Voi voi sanon minä. Ai niin, kyllä tässä 60-luvun alussa ollaan maailmaan tultu. Mites poju itse?

• jenkki

Tämän jauhamisen sais jo lopettaa.

• Förin_äijä

Klara Vappen och bara vatten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      164
      9720
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3159
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2917
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2689
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2095
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2023
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1923
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      57
      1495
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1296
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe