Eikö vaan?
High hopes, kaunis kappales
5
1161
Vastaukset
- juuri niin suurina
kuin mihin tietää pystyvänsä. Tarpeeksi korkealla, jotta pysyy tekemisen jännite yllä, ja realistisina, että tietää pystyvänsä ne saavuttamaan.
- greenaway
Hullut unelmat voivat tuoda joskus melkoista tyydytystä. Niissä on elämää tai elämää suurempaa.
- tontza
Meikäläinen ei tykkää floydin Watersin lähdön jälkeisestä tuotannosta. Sävellykset, ajoittaiset sähkörummut ja etenkään Gilmourin hieman rupsahtanut lauluääni eivät oikein vakuuta. High hopes on kyllä aika hieno, pakko myönyää. Luonnehtisin Division belliä ja Momentary lapse of reasonia samoin kuin Peter Gabrielin soolotuotantoa: kasariprogea.
- The-Final-Cut
Ihan hyvä kappale tuo High Hopes. Ehkä paras kipale The Division Bell -albumilla.
- ihan hyvä
kappale. Ja monia muitakin löytyy, kuten esim. Keep talking, See Emily play ja Time.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842