Meneekö

se teille perille,

että kommunismi on erittäin hieno aate kunhan kaikki jaksaisivat toteuttaa sitä ja tehdä toitä. Ihan turha teidän on kuvitella, että se joskus toteutuisi mainiosti Suomessa. Ei ihmiset voi millään omistaa saman verran omaisuutta ja ihmiset todellakin on erilaisia ja kaikissa ihmisissä on eri määrä soluja..hmm kuikas ne jaettaisiin? ...:) Miettikääpä sitä saatanan älykääpiöt! Toki kuitenkin kannatan järkevää veropolitiikkaa, mut en kommunismia kuten te saatana.

8

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulikiven

      Olipas tulikiven katkuinen kannan otto. Eikö vähempi olisi riittänyt katoavalle kansanaatteelle?

    • kuvittele enää, koska joukostamme löytyy Sinunkin kaltaisia yksinkertaisuuksia!

      • sinä

        olet nimittelemään kanssaihmistä yksinkertaiseksi? Minä en pidä kylläkään komukkaa kovinkaan järkevänä.


      • ovat yksinkertaisuuden

        huipentuma. Voiko olla yksinkertaisempaa ja typerämpää ajattelutapaa, että kaikki jaettaisiin tasan kaikkien kesken. Se ei onnistu keltään


      • Vastaaja Y
        sinä kirjoitti:

        olet nimittelemään kanssaihmistä yksinkertaiseksi? Minä en pidä kylläkään komukkaa kovinkaan järkevänä.

        on oikeus nimitellä toisia ?


      • -k.o.m Mari
        ovat yksinkertaisuuden kirjoitti:

        huipentuma. Voiko olla yksinkertaisempaa ja typerämpää ajattelutapaa, että kaikki jaettaisiin tasan kaikkien kesken. Se ei onnistu keltään

        Jos sinulla on taskussa neljä karkkia ja olet ystäväsi kanssa liikkeellä miten jaat karkit että molemmat saa yhtäpaljon?Oliko vaikeaa?
        No jos sinulla on kaksi karkkia miten jako silloin voisi mennä?
        Näitä pähkäilet yli vapun ja mietit voisiko kyseinen jako onnistua KELTÄÄN?
        Olemmehan me yksinkertaisia mutta teikäläisten viestejä lukiessaan joskus tuntuu....pahalta.
        Hyvää työväenjuhlaa kuitenkin sinulle.Älä vaan tuhoa yhtään aivosolua lisää vastaaminen aiempiin kysymyksiin voi muuten tulla ylipääsemättömän vaikeaksi.


      • huippu..
        -k.o.m Mari kirjoitti:

        Jos sinulla on taskussa neljä karkkia ja olet ystäväsi kanssa liikkeellä miten jaat karkit että molemmat saa yhtäpaljon?Oliko vaikeaa?
        No jos sinulla on kaksi karkkia miten jako silloin voisi mennä?
        Näitä pähkäilet yli vapun ja mietit voisiko kyseinen jako onnistua KELTÄÄN?
        Olemmehan me yksinkertaisia mutta teikäläisten viestejä lukiessaan joskus tuntuu....pahalta.
        Hyvää työväenjuhlaa kuitenkin sinulle.Älä vaan tuhoa yhtään aivosolua lisää vastaaminen aiempiin kysymyksiin voi muuten tulla ylipääsemättömän vaikeaksi.

        ootko ihan sataprosenttisen varma, että kaikki karkit ovat tasan saman painoisia ja saman kokoisia? heh.. ei teidän ajattelutavalle voi kuin nauraa...


      • Mölsä
        -k.o.m Mari kirjoitti:

        Jos sinulla on taskussa neljä karkkia ja olet ystäväsi kanssa liikkeellä miten jaat karkit että molemmat saa yhtäpaljon?Oliko vaikeaa?
        No jos sinulla on kaksi karkkia miten jako silloin voisi mennä?
        Näitä pähkäilet yli vapun ja mietit voisiko kyseinen jako onnistua KELTÄÄN?
        Olemmehan me yksinkertaisia mutta teikäläisten viestejä lukiessaan joskus tuntuu....pahalta.
        Hyvää työväenjuhlaa kuitenkin sinulle.Älä vaan tuhoa yhtään aivosolua lisää vastaaminen aiempiin kysymyksiin voi muuten tulla ylipääsemättömän vaikeaksi.

        Jaahas, että oikein karkkipurkilla käyty?

        Montako ystäviä on?

        Oletko itse ollut kesätöissä ja tienannut rahat karkkeihin? Kenties auttanut äitiä ystävien ollessa uimalassa ottamassa aurinkoa?

        Miten jaat nämä karkit heidän kanssaan? Tiedät "ystäviesi" tulevan taskuillesi myös huomenna. No, siitä selviää paiskomalla lisää töitä - voit taas jakaa, jakaa, jakaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe