Tekisi mieli kokeilla kuntonyrkkeilyä, mutta en tiedä missä voisin. Olisin kiitollinen, jos joku kertoisi vantaalaisista harjoituspaikoista.
Kuntonyrkkeilyä vantaalla
4
1551
Vastaukset
- Kuntonyrkkeilijä
Katso Suomen Nyrkkeilyliiton sivuilta Vantaalaisia nyrkkeilyseuroja tai lähellä olevia seuroja, tänä päivänä melkein jokainen nyrkkeilyseura tarjoaa myös kuntonyrkkeilyä.
Tosin nyt alkaa olla eri seurojen kausi lopussa ja kesätauko edessä, eli kesällä on vaikeampaa aloittaa kuntonyrkkeily.
Jos löydät Harri Piitulaisen sivut, niin hän pitää kesällä kuntonyrkkeilyharjoituksia Hesassa 3 kertaa viikossa, koko kesän ajan. Harri, entisenä ammattinyrkkeilijänä jos kukaan pitää niitä oikeita kuntonyrkkeilyharjoituksia jossa kokemusta ja tietoa on. - Pikkutiikeri85
http://www.kamppailulajit.net/kaupungit/index.html
Tuolta löydät sua lähimmän paikan. Vantaalla toimii ainakin Tapanilan Erä, tosin alkeiskurssi alkaa vasta syksymmällä. Kesällä on heikkoa päästä aloittelijana treenaamaan kun ei kursseja ala. - mä vaa
heippa kertoisko joku kans tänne päin:
aattelin alottaa kuntonyrkkeilyn täs lähiaikoina.
ongelmana vaan on et olen 15 vuotias, ja kunto nollassa...
oisko jollain teitoo että;
1.missä ois etelä-vantaan(tai yleensäkin vantaan) alueella mahdollista lajia harrastaa?
2.voiko aloittaa vaikka kunto on huono?
3.onko erikseen alkeiskurssit, minkä hintaisia?
4.onko tämän ikäisellä edes mahdollisuutta harrastaa?
5.montako kertaa viikossa treenejä olisi, ja mitä yleensä niissä tehdään?
6. minkä hintaisia on kausikortit (suunnilleen!!) 15 vuotiaalla? - abdi11
1.missä ois etelä-vantaan(tai yleensäkin vantaan) alueella mahdollista lajia harrastaa? tikkurila,tapanila(helsinkiä)
2.voiko aloittaa vaikka kunto on huono? Voi siellä se kunto kasvaa..
3.onko erikseen alkeiskurssit, minkä hintaisia? kyllä on hinta n.100e
4.onko tämän ikäisellä edes mahdollisuutta harrastaa? on mahdollista.
5.montako kertaa viikossa treenejä olisi, ja mitä yleensä niissä tehdään? 1-5 ihan miten itse haluat, treeneissä on kevyttä tekniikkaa sekä yleistä kuntoilua(vatsoja,punnerruksia,kyykkyjä,juoksua......)
6. minkä hintaisia on kausikortit (suunnilleen!!) 15 vuotiaalla? Itse en ole edes huomannut että kausikortteja myisivät.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483