Naisen pillu

mik

Ulkonäöllisesti kiihottava vai ruma?

16

9031

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha mies

      Naisen pillu on kaunis, sitä kaipaan nähdä usein. kun koettelee ja sivelee pillua niin silloin kaikki kauniit tunteeni herää, rakastan pillua ja haluan tuottaa sille mielihyvää, koskettelulla ja sivelyllä sitä. Myös vanha kullini tykkää pillun katselusta ja koskettelusta se herää seisomaan ja tunteilemaan voimakkaasti, kaikkea tätä prosessia on ihanaa kokea ja elää. Ei sitä pidä nousta enää näin vanhana joka kullin nousulle nussimaan vaan elää usein näitä kauniita tunteita ja tunnelmia.

      • nuori nainen

        haluaisitko nähä mun pilluu kenties se on tosi märkä ja haluais tutustuu sun pallii


      • haluja on
        nuori nainen kirjoitti:

        haluaisitko nähä mun pilluu kenties se on tosi märkä ja haluais tutustuu sun pallii

        Kiitos vain vastauksesta, on tosi mielenkiintoista keskustella naisen kanssa näistä pilluista ja sen tuntoloista. Naisen seksi tunnot minua niin kiehtovat mitä mieltä naiset ovat ja mitä tuntoja naisilla on. Naisen vehe on minusta kaunis ja siinä voi olla myös kauniita tuntoja. Lähetä toki kuva omasta pillustasi kun se on kiini ja kun se on tosi auki. Kerro pillusi tunnoista mistä se tykkää ja omista tunteistasi, tykkäätkö miehen koskettelevan sitä myös sormilla.


      • kaunis asia
        nuori nainen kirjoitti:

        haluaisitko nähä mun pilluu kenties se on tosi märkä ja haluais tutustuu sun pallii

        viimeksi jäi vastaamatta osaan viestiisi. Että jos on sulla märkä pillu ja haluaa tutustua minun palleihin. Todella kaunista ja mielenkiintoista, ehkä olet kaukana ja sulla on myös apulainen sellaisiin hommiin, mutta voimmehan jatkaa keskustelua sillä se on erittäin mielenkiintoista, tutustua näin naisen sydämmen syvyyksiin, yleensähän se on niin että naisiin ei sitten pääse näistä asioista keskustelemaan ei sitten millään. Jotain tiedetään toistensa tunnoista ja haluista mutta älä vain ota mitään puheeksi sillä silloin tahtoo saada korvilleen. Kyllähän ne minunkin vehkeet tykkäis märästä pillusta ja se olisi tosi ihanaa kokea, munani tykkää erikoisesti kohdunkaulan suusta, sitä se haluaisi suudella ja muokata, olisiko se sinusta kivaa. Nämä asiat halusin vain sanoa, että voit olla kaukana ja ehkä et pysty asiasta syvällisemmin keskustelemaan kirjoita lisää


      • Anonyymi
        nuori nainen kirjoitti:

        haluaisitko nähä mun pilluu kenties se on tosi märkä ja haluais tutustuu sun pallii

        Haluan nähdä sun pillun märkänä naida sua 56v mies whatsapp 0409320389.


    • herrasmies

      naisen pilluja on monenlaisia.rumia ja kauniita.esimerkiksi sellainen jossa ei ole isoja häpyhuulia juuri lainkaan ns,nuoren tytön pillu, on jokseenkin kiihoittamaton aikuisella naisella.suosikki pilluni on sellainen jossa isot häppärit aukeavat kauniisti ja tasapuolisesti kummallekin sivulle ja klitoris pilkistelee hieman.tämän kruunaa vielä siistiksi ajeltu häpykumpu.ja onhan niitä todella rumiakin pilluja sellaisia joissa voi kuvitella jonkin kranaatin räjähtäneen.aikoinani kun eukkoa itsellein etsin pidin juuri tärkeänä sitä minkä mallinen pillu hänellä on.kahdella edellisellä seurustelukaverillani oli ollut juuri sellainen pikkutytön pillu ja se ei todellakaan kiihoittanut minua ja usein panohommat sitten hiipuivat pois mielestä ja oli pakko etsiä kauniimpaa pillua.

      • DDDD

        Hieno pillu on sellainen, jossa sisemmät häpyhuulet eivät tule lainkaan näkösälle. Siloinen iho, keskellä viiva, rako, "se". Sellainen voi olla nuorella, mutta sellainen voi pillu olla myös vanhemmalla. Sellaista katselee ilolla. Ja nuolee.

        Jos sisemmät höpyhuulet pursuavat esille, näky saattaa olla jopa karsea. Silloin ei auta katsella, pitää vain panna.


      • huulia
        DDDD kirjoitti:

        Hieno pillu on sellainen, jossa sisemmät häpyhuulet eivät tule lainkaan näkösälle. Siloinen iho, keskellä viiva, rako, "se". Sellainen voi olla nuorella, mutta sellainen voi pillu olla myös vanhemmalla. Sellaista katselee ilolla. Ja nuolee.

        Jos sisemmät höpyhuulet pursuavat esille, näky saattaa olla jopa karsea. Silloin ei auta katsella, pitää vain panna.

        täytyy löytyä. Pikkutytön pilluja voi kyllä katsella, mutta kunnon touhuun ne ovat liian siloiset. Pitkät roikkuvat häppärit takertuvat mukavasti kullin varteen, ja hyväähän se vaan tekee..


      • hahaahaaa

        "ja onhan niitä todella rumiakin pilluja sellaisia joissa voi kuvitella jonkin kranaatin räjähtäneen"

        aikaslailla osuva vertaus!!


      • Anonyymi
        hahaahaaa kirjoitti:

        "ja onhan niitä todella rumiakin pilluja sellaisia joissa voi kuvitella jonkin kranaatin räjähtäneen"

        aikaslailla osuva vertaus!!

        On kyllä ja sen näköisiä pilluja tosiaan on olemassa.
        Eräällä exällä pillu näytti ihan ampumahaavalta. Ihan kuin jollain aseella ammuttu reikä. Ruma kuin mikä, melkeinpä oksettavan näköinen.


    • Tiusanen

      Mitäs mieltä olette synnyttäneen naisen pillusta? Onko miesten mielestä kaunis?

    • Anonyymi

      Riippuu pillusta..
      Ei nyt tarvitse olla kuin pikkutytön pimppi, mutta en pidä myöskään siitä, jos pillusta roikkuu sisähäppärit tai ylipäätäänkään mitään sinne sisälle kuuluvia juttuja. Pahemmin ainakaan. Sellainen on kuvottava, missä sisähäppärit roikkuvat kuin ajokoiran kieli tai kuin joku "kukkakaali" ulkohäppäreiden välissä.
      Siisti ja sileä pilluviiva on kaikista kaunein, on pillu sitten muuten poslari tai luomu.

    • Anonyymi

      Kommentteja lukiessa on kiva huomata, että olipa pillu minkänäköinen hyvänsä, löytyy aina joku, jolle se on kaunein ja paras. Onneksi meitä kiihottavapilluisia on paljon, on mistä valita ja löytyy sopiva joka kalulle.

    • Anonyymi

      Sellainen pillu on kaunis jonka näytöllä nähdessäni alan masturboimaan.

    • Anonyymi

      🦋 on paras

    • Anonyymi

      Niitä pilluja on yhtä montaa sorttia kuin on pillullisia ihmisiä, mun suosikki on täyteläinen, hieman pulleahko sheivattu viiva jossa kaikki on kohillaan, siis isot häpärit on ei ehkä liian isot ja pienet on sitten pienet, paljon syrjitty ja parjattu ns. "pikkutytön pimppi". Sellaista on ilo nuolla, imeä ja syödä ja pitkään hellyydellä, rakkaudella mutta intohimolla käyttäen luovuutta, erilaisia asentoja. Mieluisinta minulle on olla naisen alla, niin että rakkaani istuu mun naamalla ja mä voin aistia naisen reaktiot parhaiten ja vastata niihin parhaalla mahdollisella tavalla ja toimii paremmin kuin ottaa kerralla repullinen niitä sinisiä pillereitä, eipä ole vielä ollu tarvista. Vehkeeni ehtii ampua muutaman harjoitus laakin sillä välin kun keskityn siihen olennaiseen, panolla kun ei ole niin kiirettä.

      Mutta joka tapauksessa naisen geometria on tärkeämpää, paksut ja pitkät hiukset, iho, kasvot, simmut, nenu, summu, kädet, tisulit, uuma, peppu, reidet, jalat, ja siis se, missä pillu on kiinni, tarkoitan naisen luonnetta, empatiaa, älyä, viisautta, huumorin tajua, ei siis vittuilua, kunnioitusta, rakkautta ja armeliaisuutta kun töpeksin jossakin. Sellaista on helppo kunnioittaa, rakastaa, kuunnella ja pitää hänestä niin hyvää huolta kun voi. Pillulliset naiset ovat ihania, suloisia otuksia ja parasta lääkettä sydämmelle mitä mies voi toivoa. Mies ei voi koskaan, eikä missään korvata, tai, tuurata naista.

      Yleensä kaikki pillut ovat vähintäänkin pantavia, minusta itestä on sitten paljon kiinni se että miten "tiukka" ko. pillu sitten on ja siihen pitää sitten panostaa, niin että nainen voi kiittää hyvästä seksistä ja siten kiitollisuuteeni naista kohtaan joka hyväksyi minut kumppanikseen.

      - M₅₆v.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe