Kun tarkastelee Kärpissä tapahtunutta muutosta nyt kauden jälkeen, niin silmiin pistää se, että ensi kauden joukkue tulee olemaan fyysisempi. Todennäköisesti haastajan asema takaa myös sen, että asennetta tulee olemaan enemmän kuin päättyneellä kaudella. Joukkue on edelleen kova ja takuulla yksi suosikeista, mutta näyttämisen halua täytyy olla enemmän. Sitä pitää myös riittää runkosarjan päädyttyä.
On mielenkiintoista nähdä muuttuko joukkue vielä lisää ja mihin suuntaan. NHL voi viedä pelaajan tai useampia, sillä osa pelaajista on jo saavuttanut tason, josta on enää vaikea kehittyä SM-liigassa. Luonnollinen askel olisi näille siirtyä NHL:ään. Kärpille tämä tietäisi vaikeuksia, sillä vastaavantasoisten korvaajien löytyminen on lähestulkoon mahdotonta. Ehkei se täysin huonokaan asia olisi. Se antaisi mahdollisuuden nostaa rohkeasti nuoria pelaajia kokoonpanoon ja lähteä yhä selvemmin haastajana kauteen. Joka tapauksessa vastustajien tyrät rytkyy ja luut natisee entistä kovemmin Raksilassa.
Fyysisempi ilme
2
215
Vastaukset
- Laura1
Ei hätiä, kyllä mä luotan ,että junnuista tulee aina pikkuhiljaa uutta jengiä:)
Pistin saman merkille, että KJ hakee fyysisyyttä enemmän pelaajistoon. No, eihän siinä mitään, kunhan taitokiekko on pääasia:)
Joku Bertucci vai miten se kirjoittikaan ois hyvä vahvistus;)) NO jaa..jos pelais vahingoittamatta niin siinä olisi ollut kyllä huippumies, mutta eipä tuo taida saada pelata tällä hetkellä missään temppujensa vuoksi. Sääli. Menee hyvä pelaaja täysin harakoille.Bertuzzi pelasi menneen kauden Vancouverissa ja Kanadan joukkueessa Torinossa, joten ei mene harakoille.
Tuleehan junnuista jatkuvasti uusia pelaajia, mutta tuleeko sieltä sellaisia tyyppejä, jotka osaavat ja pystyvät voittamaan? Meillä oli yksi sukupolvi, joka osasi voittaa ja vaikka taidollisesti heidät pystytään korvaamaan, helpostikin, niin sitä taistelumieltä ja joukkueelle pelaamista ei sitten helposti löydykään.
En ole varma, hakeeko valmentaja sitä fyysisyyttä vai toimiiko seurajohto kannattajien mieliksi. Kannattaa muistaa, että Kärpät on yhtiö, jonka tuote on pääsylippu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841362- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114613- 48587
- 18548
