Fyysisempi ilme

Kun tarkastelee Kärpissä tapahtunutta muutosta nyt kauden jälkeen, niin silmiin pistää se, että ensi kauden joukkue tulee olemaan fyysisempi. Todennäköisesti haastajan asema takaa myös sen, että asennetta tulee olemaan enemmän kuin päättyneellä kaudella. Joukkue on edelleen kova ja takuulla yksi suosikeista, mutta näyttämisen halua täytyy olla enemmän. Sitä pitää myös riittää runkosarjan päädyttyä.

On mielenkiintoista nähdä muuttuko joukkue vielä lisää ja mihin suuntaan. NHL voi viedä pelaajan tai useampia, sillä osa pelaajista on jo saavuttanut tason, josta on enää vaikea kehittyä SM-liigassa. Luonnollinen askel olisi näille siirtyä NHL:ään. Kärpille tämä tietäisi vaikeuksia, sillä vastaavantasoisten korvaajien löytyminen on lähestulkoon mahdotonta. Ehkei se täysin huonokaan asia olisi. Se antaisi mahdollisuuden nostaa rohkeasti nuoria pelaajia kokoonpanoon ja lähteä yhä selvemmin haastajana kauteen. Joka tapauksessa vastustajien tyrät rytkyy ja luut natisee entistä kovemmin Raksilassa.

2

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura1

      Ei hätiä, kyllä mä luotan ,että junnuista tulee aina pikkuhiljaa uutta jengiä:)

      Pistin saman merkille, että KJ hakee fyysisyyttä enemmän pelaajistoon. No, eihän siinä mitään, kunhan taitokiekko on pääasia:)

      Joku Bertucci vai miten se kirjoittikaan ois hyvä vahvistus;)) NO jaa..jos pelais vahingoittamatta niin siinä olisi ollut kyllä huippumies, mutta eipä tuo taida saada pelata tällä hetkellä missään temppujensa vuoksi. Sääli. Menee hyvä pelaaja täysin harakoille.

      • Bertuzzi pelasi menneen kauden Vancouverissa ja Kanadan joukkueessa Torinossa, joten ei mene harakoille.

        Tuleehan junnuista jatkuvasti uusia pelaajia, mutta tuleeko sieltä sellaisia tyyppejä, jotka osaavat ja pystyvät voittamaan? Meillä oli yksi sukupolvi, joka osasi voittaa ja vaikka taidollisesti heidät pystytään korvaamaan, helpostikin, niin sitä taistelumieltä ja joukkueelle pelaamista ei sitten helposti löydykään.

        En ole varma, hakeeko valmentaja sitä fyysisyyttä vai toimiiko seurajohto kannattajien mieliksi. Kannattaa muistaa, että Kärpät on yhtiö, jonka tuote on pääsylippu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1362
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1062
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      869
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      613
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe