Fyysisempi ilme

Kun tarkastelee Kärpissä tapahtunutta muutosta nyt kauden jälkeen, niin silmiin pistää se, että ensi kauden joukkue tulee olemaan fyysisempi. Todennäköisesti haastajan asema takaa myös sen, että asennetta tulee olemaan enemmän kuin päättyneellä kaudella. Joukkue on edelleen kova ja takuulla yksi suosikeista, mutta näyttämisen halua täytyy olla enemmän. Sitä pitää myös riittää runkosarjan päädyttyä.

On mielenkiintoista nähdä muuttuko joukkue vielä lisää ja mihin suuntaan. NHL voi viedä pelaajan tai useampia, sillä osa pelaajista on jo saavuttanut tason, josta on enää vaikea kehittyä SM-liigassa. Luonnollinen askel olisi näille siirtyä NHL:ään. Kärpille tämä tietäisi vaikeuksia, sillä vastaavantasoisten korvaajien löytyminen on lähestulkoon mahdotonta. Ehkei se täysin huonokaan asia olisi. Se antaisi mahdollisuuden nostaa rohkeasti nuoria pelaajia kokoonpanoon ja lähteä yhä selvemmin haastajana kauteen. Joka tapauksessa vastustajien tyrät rytkyy ja luut natisee entistä kovemmin Raksilassa.

2

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura1

      Ei hätiä, kyllä mä luotan ,että junnuista tulee aina pikkuhiljaa uutta jengiä:)

      Pistin saman merkille, että KJ hakee fyysisyyttä enemmän pelaajistoon. No, eihän siinä mitään, kunhan taitokiekko on pääasia:)

      Joku Bertucci vai miten se kirjoittikaan ois hyvä vahvistus;)) NO jaa..jos pelais vahingoittamatta niin siinä olisi ollut kyllä huippumies, mutta eipä tuo taida saada pelata tällä hetkellä missään temppujensa vuoksi. Sääli. Menee hyvä pelaaja täysin harakoille.

      • Bertuzzi pelasi menneen kauden Vancouverissa ja Kanadan joukkueessa Torinossa, joten ei mene harakoille.

        Tuleehan junnuista jatkuvasti uusia pelaajia, mutta tuleeko sieltä sellaisia tyyppejä, jotka osaavat ja pystyvät voittamaan? Meillä oli yksi sukupolvi, joka osasi voittaa ja vaikka taidollisesti heidät pystytään korvaamaan, helpostikin, niin sitä taistelumieltä ja joukkueelle pelaamista ei sitten helposti löydykään.

        En ole varma, hakeeko valmentaja sitä fyysisyyttä vai toimiiko seurajohto kannattajien mieliksi. Kannattaa muistaa, että Kärpät on yhtiö, jonka tuote on pääsylippu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe