musta tuntuu että leijona (n) pettää skorpionia miten voin ottaa epäilyt pois kun epäilen aina sitä ja nyt hän ei halua nähdä 2 päivään ja ei soitella 2 päivään mitä mä teen ettei se halua olla erossa 2 päivää kertokaa pikaisesti!
pettääkö leijona skorpionia!
8
1558
Vastaukset
- clow
ite oon ollu leijonan(m) kanssa joka petti mua todella paljon ja useasti.enkä oisi uskonut saati tajunnut ennen kun sain rysän päältä kiinni.itse olen skorppari nainen...voipi olla että leijona on hieman pettäjätyyppiä???en toki tarkoita kaikkia!!!!
- leijona
tosiaan... jotkut leijonat ovat hiukan siihen suuntaan, mut ite voin sanoa et ne leijonat mitä ite tunnen ei ikinä vois pettää.. itsekkin leijona olen.. mut nii.. leijonat on kyllä hiukka rämäpäitä mut myös uskollista sorttia... itselläni on skorppioni (m) ja voin kyllä sanoa et siinä on mies mun makuuni..:)
- blackmagictiger
leijona kirjoitti:
tosiaan... jotkut leijonat ovat hiukan siihen suuntaan, mut ite voin sanoa et ne leijonat mitä ite tunnen ei ikinä vois pettää.. itsekkin leijona olen.. mut nii.. leijonat on kyllä hiukka rämäpäitä mut myös uskollista sorttia... itselläni on skorppioni (m) ja voin kyllä sanoa et siinä on mies mun makuuni..:)
ITSE EN OLIS MITÄÄN PETTÄJÄTYYPPIÄ.VAAN SELLAINEN LEIJONAMIES JOKA SEISOISI 125 PROSENTTISESTI KUMPPANINSA TAKANA...
- Nimetön
Minä saatan pettää suutuksissani.
Eli tilanteessa, jossa Skorpioni pistää tai pistää leijonaa 1-0, leijona saattaa suuttua enemmän kuin mitä hän näyttää.
Eli maksaa potut pottuina. - kun tilaisuus
tulee. Sellaisia me jelloonat ollaan...;o)
- Jellona =)
Olen seurustellut skorpparin kanssa, ja kumpikaan, ei koskaan eikä ikinä pettänyt. Molemmilla kun on ihanaa seksiä ihan omasta takaa =)
- täälläkin
Jellona =) kirjoitti:
Olen seurustellut skorpparin kanssa, ja kumpikaan, ei koskaan eikä ikinä pettänyt. Molemmilla kun on ihanaa seksiä ihan omasta takaa =)
skorpparin kanssa avioliitossa melkein 30vee, eipä tarvi vieraita vilkuilla.
- täytyy
aihettakin olla et pettää.Mut skorppari onkin aikas huono vaihtis leijonamiehélle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732