Kymco ZX

aLEksi``

Onko normaalia (Kymco ZX) että kun käynnistän mopon esim. yön jälkeen, annan vähän aikaa lämmetä ja sitte lähen ajamaan ni se ei ensin oikeen kiihy sillain laiskasti vaa lähtee ja työntää vaa yhä enemmän savua ja sitte vähän ajan päästä se toimii ihan normaalisti. Tämän se tekee joskus muullonkin kun sen käynnistää. Voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä on kyse vai onko tämä ihan normaalia. Kiitoksia vastauksista jo etuläteen.

4

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sedemik

Tämä on ihan normaali ilmiö skoottereissa, ainakin niissä mitä minä olen ajanut, 2 Peugeottia, Aprilia ja Kymco ZX. Vaikka moottoria ei edes lämmittäisi niin se tekee samaa, mutta ei ole vaarallista.

Syytä en tiedä, mutta anna palaa vaan!

• aLEksi``

Kiitos vastauksesta. Ihmettelin vaan kun ei ole vielä kokemusta skoottereista ju olen tasan 2 päivää käyttäny skootteria koko elämässäni.. :D

• Pake
        aLEksi`` kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Ihmettelin vaan kun ei ole vielä kokemusta skoottereista ju olen tasan 2 päivää käyttäny skootteria koko elämässäni.. :D

Mullaki sama homma lähtee tosi hitaasti ekalla kerralla liikkeelle mutta sitte ku kerran lähtee liikkeelle niin menee normaalisti vaikka pysähtyyki. Ei kai siitä mitään haittaa oo.

• (smile)

kyllä mullakin tekee tota samaa mutta ei se mua haittaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 512
      7677
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2676
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2581
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      161
      1930
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1778
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      4
      1495
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1193
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1168
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe