Onko normaalia (Kymco ZX) että kun käynnistän mopon esim. yön jälkeen, annan vähän aikaa lämmetä ja sitte lähen ajamaan ni se ei ensin oikeen kiihy sillain laiskasti vaa lähtee ja työntää vaa yhä enemmän savua ja sitte vähän ajan päästä se toimii ihan normaalisti. Tämän se tekee joskus muullonkin kun sen käynnistää. Voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä on kyse vai onko tämä ihan normaalia. Kiitoksia vastauksista jo etuläteen.
Vastaukset 4
- sedemik
Tämä on ihan normaali ilmiö skoottereissa, ainakin niissä mitä minä olen ajanut, 2 Peugeottia, Aprilia ja Kymco ZX. Vaikka moottoria ei edes lämmittäisi niin se tekee samaa, mutta ei ole vaarallista.
Syytä en tiedä, mutta anna palaa vaan!- aLEksi``
Kiitos vastauksesta. Ihmettelin vaan kun ei ole vielä kokemusta skoottereista ju olen tasan 2 päivää käyttäny skootteria koko elämässäni.. :D
- Pake
aLEksi`` kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Ihmettelin vaan kun ei ole vielä kokemusta skoottereista ju olen tasan 2 päivää käyttäny skootteria koko elämässäni.. :D
Mullaki sama homma lähtee tosi hitaasti ekalla kerralla liikkeelle mutta sitte ku kerran lähtee liikkeelle niin menee normaalisti vaikka pysähtyyki. Ei kai siitä mitään haittaa oo.
- (smile)
kyllä mullakin tekee tota samaa mutta ei se mua haittaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812506Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422116Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6538- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492