Dog-sitteri etsii Koiraa

Dog-sitteri

Eli joo...
Tarvitsetko koirallesi Hoitajaa kun olet töissä,Kylässä,Matkoilla Jne?
Voin tulla ulkoiluttamaan koiraasi ja Olla koirasi seurana sekä leikkiä sen kanssa kun olet poissa.Olen Dog-sitteri(En 4 h:n) Ja kokemusta on useista erilaisista koirista uroksista ja nartuista,Pennuista sekä "Ongelmakoirista"

Jos koirasi tarvitsee hoitajaa
Ota yhteyttä...

12

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvetta

      Missähän päin olet??

    • kiinnostuneita

      mutta tärkein tiedettävä ensin olisi tuo että mistä paikkakunnalta olet? Entä kuinka vanha olet, kauanko olet toiminut Dog-sitterinä, ja kuinka monta koiraa olet hoitanut, entä onko omia (joista kuinka monta vuotta kokemusta?).

      Niin, ja vielä minkä verran haluat palkkaa?

      • ^^4ni^^

        satuin lukemaan sinun viestin,oletko koiran hoitoa vailla?? Asun Kontiolahdella,olen 17 vuotis tyttö :) Koirista riittää kokemusta omista koirista 3kpl ja muista hoitokoirista 4 vuoden ajalta :) Ilmoittele jos kiinnostuit asiasta [email protected]


      • anelma

        Meillekkin voi tuoda koiria hoitoon,asumme oulussa p.040-5489516.


    • Vaan jos toisenkin kerran, niin hyvä, että apu on lähellä! Siis missä on apu?

      • Dog-sitteri

        Joo,Elikkä olen Vuosimallia 1983 oleva Espoolainen tyttö.Itselläni on ollut Neljä koiraa(2 x Labbisnarttu ja 2x Walesin springerspaniel uros) Ja hoitokoiria on ollut sitäkin enemmän(16).Koirien kanssa siis olen ollut tekemisissä pikkulikasta lähtien. Yleensä Koirien omistajat ovat minulle maksaneet 8-15 € pv.
        Dog-sitteri kurssia en ole sen takia käynyt koska: Olin liian vanha ilmoittautumaan kurssile kun kuulin koko kurssista ensinmäisen kerran ja kyllä harmittaa.


      • mixeri85
        Dog-sitteri kirjoitti:

        Joo,Elikkä olen Vuosimallia 1983 oleva Espoolainen tyttö.Itselläni on ollut Neljä koiraa(2 x Labbisnarttu ja 2x Walesin springerspaniel uros) Ja hoitokoiria on ollut sitäkin enemmän(16).Koirien kanssa siis olen ollut tekemisissä pikkulikasta lähtien. Yleensä Koirien omistajat ovat minulle maksaneet 8-15 € pv.
        Dog-sitteri kurssia en ole sen takia käynyt koska: Olin liian vanha ilmoittautumaan kurssile kun kuulin koko kurssista ensinmäisen kerran ja kyllä harmittaa.

        ite vuosimallia 85 ja kävin 4H-dogsitters kurssin vuonna 1999-2000 ja silloin samalla kurssilla kävi 20 vuotias likka..


      • luna_81
        Dog-sitteri kirjoitti:

        Joo,Elikkä olen Vuosimallia 1983 oleva Espoolainen tyttö.Itselläni on ollut Neljä koiraa(2 x Labbisnarttu ja 2x Walesin springerspaniel uros) Ja hoitokoiria on ollut sitäkin enemmän(16).Koirien kanssa siis olen ollut tekemisissä pikkulikasta lähtien. Yleensä Koirien omistajat ovat minulle maksaneet 8-15 € pv.
        Dog-sitteri kurssia en ole sen takia käynyt koska: Olin liian vanha ilmoittautumaan kurssile kun kuulin koko kurssista ensinmäisen kerran ja kyllä harmittaa.

        Moi, näitä viestejä lueskelin ja löysin sinun tekstisi, elikkä olisko mahdollista, että hoitaisit 2 koiraa ajalla (24)/25.8.06-1.9.06?? Ovat n 20 kg narttuja molemmat, ei leikattuja. Asun Espoon keskuksessa/Tuomarilassa. Voit myös tulla ko ajanjaksoksi asumaan kämppääni jos tarvetta, tosin ei ole hääppönen luukku, heh. Otatko yhteyttä [email protected] jos yhtään kiinnostuit tai jos tiedät jonkun, joka voisi koiria tuona aikana hoitaa. Kiitti!


    • Koiranelamaa

      Kuinka pitkälle lähdet koiria paimentamaan?
      Itselläni on kolme koiraa, 13v dalmisvanhus, kohta 11 vuotta täyttävä sekarotuinen, 4 v sekarotuinen, kaikki narttuja sekä 10 vuotias kissa. Nuo sekarotuiset ovat vähän matalampikokoisia kuin tuo dalmis, varsinkin nuorimmainen.Tarvitsisin koirille ensimmäistä kertaa näin pitkäksi aikaa eli viikoksi hoitajan kotiin kun olen lähdössä viikon lomalle heinäkuun 19 pvä. Asia on vielä siinä mielessä epävarma parin päivän ajan, mikäli tyttäreni saa hakemansa työpaikan Espanjasta, hän lähtee jo tämän kuun lopulla ja sitten onkin tämä hoitojuttu kysymysmerkki. Koirat ovat aina olleet kotona enkä ole tarvinnut niille hoitajaa koska olemme tyttäreni kanssa vuorotelleet koirien hoidosta mutta nyt tämä on edessä.

      Terveisin

      Kaija

      • ^^4ni^^

        voivin hoitaa koiriasi jos vielä on tarvetta?? olen 17 vuotias ja itselläni on kolme koiraa,tulen toimeen hyvin vieraiden koirien kanssa. Olisiko mahollista että hoitaisin niitä omassa kodissa? ja mistä päin koirat olisivat hoitoa vailla?? Itse asun Kontiolahdella:) ilmoittele [email protected]


    • koiran hoitaja

      voitko lähettää yhteystietosi.tarvitsen koiralleni hoitajaa

    • Koirahullu!

      Mä olen melkein käynyt kurssin loppuun enää puolet jäljellä. Toi jos teet tänne tallin www.tallini.fi niin voitaisiin siellä jutella,toi osote on mun mielestä ihan kiva tai koululaiseen mun nimi on siellä ueheiluhullu ja tallinissa tallin nimi on Ankuntalli lähettele viestii jos haluut jutella netissä. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe