http://www.student.oulu.fi/~tima/matti/raitis.html
Raittiuskasvatusliiton kampanjan mannekiinina
Matti edisti raittutta
6
1136
Vastaukset
- saarnasi
älkää tehkö niinkuin minä teen.Tehkää niinkuin minä puhun
- osaisi kertoa
alkoholin liikakäytön huonoista puolista. Toivon raittiutta hänellekin, itse pääsin viinasta irti AA:n avulla vuosia sitten.
- Tosi Mies
osaisi kertoa kirjoitti:
alkoholin liikakäytön huonoista puolista. Toivon raittiutta hänellekin, itse pääsin viinasta irti AA:n avulla vuosia sitten.
Matiss ei ole mitään vikaa. Kunnon kaveri se on jonka elämisentapa ei kaikki miellyttä. Minua miellyttää, puukolla kyljen rapsutukset tosin pois, mutta viinaa kurkkuun vaan ja ilo kattoon.
Matti, mä tarjoan jos osutaan samaan baariin, olet hyvä tyyppi, multa saat läimäyksen selkään, poliitikko Tony taas on pakoilija, olen sitä haastanut nyrkkeilymatsiin jo useita vuosia vaan pakoon on luikkinut autoonsakin kun livenä menin kysymään matsia, sellaiseen isorenkaiseen monsteriautoon se meni. Oikee polle olevinaan, mutta ei uskalla ottaa matsia, on haastanut mut aikanaan eräässä baarissa, että otetaan matsi ihan koska vaan, mutta eipä ole puheidensa mittainen ukko. - Äskeinen kirjoittaja
Tosi Mies kirjoitti:
Matiss ei ole mitään vikaa. Kunnon kaveri se on jonka elämisentapa ei kaikki miellyttä. Minua miellyttää, puukolla kyljen rapsutukset tosin pois, mutta viinaa kurkkuun vaan ja ilo kattoon.
Matti, mä tarjoan jos osutaan samaan baariin, olet hyvä tyyppi, multa saat läimäyksen selkään, poliitikko Tony taas on pakoilija, olen sitä haastanut nyrkkeilymatsiin jo useita vuosia vaan pakoon on luikkinut autoonsakin kun livenä menin kysymään matsia, sellaiseen isorenkaiseen monsteriautoon se meni. Oikee polle olevinaan, mutta ei uskalla ottaa matsia, on haastanut mut aikanaan eräässä baarissa, että otetaan matsi ihan koska vaan, mutta eipä ole puheidensa mittainen ukko.Niin, kunhan ensin selviää humalastaan niin lupas ottaa koska vaan matsin.
- ???
Miten alkoholistit pystyvät vetämään päivästä, viikosta jopa vuodesta toiseen joka päivä. Itsellä ei kyllä kunto kestä paria päivää kauempaa, niin koville tuntuu elimistö menevän..mikä on sinänsä tietenkin ihan hyvä, niin eipähän pääse alkoholisoitumaan=)
- tietäjää
se ottaa aikansa, kaikilla se ei onnistu, mut jos on vahva viinansietokyky elimistö tosiaan alkaa mukautua pikkuhiljaa todella vahvaks sen suhteen ja juomisesta tulee harrastus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164443
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.272931Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062315Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341950- 1841676
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341645Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1401216