Hong Kong

King Kong

Oli mies King Kong, muutti maahan Hong Kong, tapas naisen Jing Jong, kortsu meni Ving Vong, tuli lapsi Ping Pong, made in Hong Kong.

10

8641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää vaan

      ihan väärin näin se menee:oli herra king kong meni maahan hong kong tapas rouva sing song veti alas kalsong pani väliin kondom kondom meni vinks vonks syntyi pieni ping pong made in hong kong

      • nokkamainen

        Aivan väärin Näin sen pitää olla:

        Herra Mahjong stadista Shanghai. Treffas pienen geishan landesta mekong. Sanoi San Mahjong: kokeilaan ilman kordong. Geisha vastas, mulla tampong. Ja potkas kadung, alaosaan Mahjong!

        Ei riimannu oikeen mut sanat oli oikeet


      • original version
        nokkamainen kirjoitti:

        Aivan väärin Näin sen pitää olla:

        Herra Mahjong stadista Shanghai. Treffas pienen geishan landesta mekong. Sanoi San Mahjong: kokeilaan ilman kordong. Geisha vastas, mulla tampong. Ja potkas kadung, alaosaan Mahjong!

        Ei riimannu oikeen mut sanat oli oikeet

        Oli herra King Kong.
        Meni maahan Hong Kong.
        Tapas neiti Sing Song.
        Veti alas Kalsong.
        Pani väliin Kondom.
        Kondom meni Ving Vong.
        Syntyi poika Ping Pong,
        made in Hong Kong.

        Noin sen kuuluu mennä..:)


      • kallekeijo
        original version kirjoitti:

        Oli herra King Kong.
        Meni maahan Hong Kong.
        Tapas neiti Sing Song.
        Veti alas Kalsong.
        Pani väliin Kondom.
        Kondom meni Ving Vong.
        Syntyi poika Ping Pong,
        made in Hong Kong.

        Noin sen kuuluu mennä..:)

        Eikös tästä ole youtubessa videota, milläköhän haulla sen mahtaisi löytää? :))


      • ehehehehee
        original version kirjoitti:

        Oli herra King Kong.
        Meni maahan Hong Kong.
        Tapas neiti Sing Song.
        Veti alas Kalsong.
        Pani väliin Kondom.
        Kondom meni Ving Vong.
        Syntyi poika Ping Pong,
        made in Hong Kong.

        Noin sen kuuluu mennä..:)

        Ihan pieni korjaus: syntyi pieni ping pong


      • ehehehehee kirjoitti:

        Ihan pieni korjaus: syntyi pieni ping pong

        Onko se nyt niin tarkkaa? Sennipäin kuitenkin.


    • KING KONG!

    • Meripoika Kingkopn lähtä kauas Honkong. Tapas neiti singsoong, pani väliin kondom, kodom meni wingwong. Tuli pieni pingpong, made in Hongkong. Tollai se menee.

    • Ticohaba

      .. Miten alas suomalaiset enää vajoavat.

    • Senkin chinalainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      607
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      516
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe