mä en ymmärrä system of a downin kritiikkiä.
kun itse pidän niin kovasti heidän musiikistaan
heti rammsteinin jälkeen niin en voi ymmärtää
eriäviä mielipiteitä.
niiden musiikit ja lyriikat ovat niin tarttuvia
että tekisi melkein mieli tuhota koko maailma.
tankianilla on erittäin persoonallinen ilmaisutyyli.
esimerkiksi they try to build a prison,they try
to build a prison,another prison system another prison system another prison sysssteeeemmmm...
HAISTAKAA VITTU KAIKKI KRIITTISESTI JA TIUKKAPIPOISESTI AJATTELEVAT PASKAT!!
Maailman paras bändi on suuri ja mahtava Rammstein,mutta heti hyvänä kakkosena tulee
pieni ja sisukas System of a Down.
En ole kommunisti,kiitos nam!
Bush the Puta
6
1010
Vastaukset
- sdfjkf
mut makunsa kullakin.
- humpuukimaakari
Rammstein on tylsää tönkköpaskametallia jossa ei oo muuta omaperästä kuin käytetty saksan kieli Keine Lust video on kyllä hyvä ja piisikin siedettävä mutta kaiken kaikkiaan aika tylsä bändi
- humpuukimaakari
ja jos joku tulee aukoo jotai että tää SOAD palsta nii voi.. sitee ei voi muuta sanoa ku ***TU KEITTÄÄ.
Sanotaan nyt ihan vaikka vaan muodon vuoksi että soadin nimikko levy on hyvä ja muilla vain muutamia hyviä kappaleita yhtenä parhaista juuri tämä mainittu Prison Song - ...
"HAISTAKAA VITTU KAIKKI KRIITTISESTI JA TIUKKAPIPOISESTI AJATTELEVAT PASKAT!!"
sinähän se avarakatseinen olet :D
mut oikeessa olet. lopettakaa kriittinen ajattelu. se on pahasta!- ^b.y.o.b^
Ei kritiikki ole pahasta, sitä tarvitaan. Varsinkin itsekritiikkiä. Mutta kohtuus kaikessa tietty.
- girlcalledkill
toi viesti oli jotenki iskevä! :D aika outo, mut täyttä asiaa.. paitsi mun puolesta se Rammstein ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232473Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531753Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111084Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2971040- 259982
- 146893
- 56864
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728