Itse kävin armeijan Lapin ilmatorjuntarykmentissä. Olin B-mies ruumiinvamman takia. Kärsin myös henkisistä ongelmista. En pystynyt hoitamaan tehtäviäni aina hyvin noitten henkisten ongelmien takia. No eiköhän sitten yksikön eräs kappari alkanut sitten mesoamaan siitä. Se nolasi minut täydellisesti muitten edessä. Se oli täysin tarpeetonta. Se oli ensimmäinen kerta kun se siitä asiasta alkoi meuhkaamaan/ilmoittamaan. Olisi se voinut sen asian ilmoittaa minulle henkilökohtaisestikkin ja ilman että muut olisi sitä kuulleet. Pelkkä varoitus olisi riittänyt. Yritin selittää sitten sille että se johtuu minun henkisistä ongemista vaan se ei kuunntellut vaan mesosti. Että tämmöistä. Toinen asia oli simputus mitä eräs tupakaverini sai alikessuilta osakseen. Alikessut ottivat sen silmätikukseen. Ja kaikilla muilla oli hauskaa. Muut tupakaverit ja alikessut nauroivat kun sitä kaveria simputettiin. Ainakin Rovaniemellä oli tuohon aikaan sellainen meiniki että "kunpa kaveri saisi ongelmia itselleen" Sitten vielä joku hyypiö sanoi kerran jollakin keskustelusaitilla että joku oli saanut kuntoisuuslomia "Kaveria ei jätetä" huudoillaan. Aika helposti on saanut joku kuntsareita. Rovaniemellä olisi saanut kuntsareita "Kaveri jätetään" huudoista. Että tämmöistä tapahtui aikanaan Lapin ilmatorjuntarykmentissä. Miten lienee muualla suomessa
Tämmöistä Lapin ilmatorjuntarykmentissä
Kustu_
2
1446
Vastaukset
- Lerppala
Hyvä, juuri noin pitää johtajien toimia, mikä ei tapa niin vahvistaa, ei kannata olla henkisiä ongelmia, itse olet siis syyllinen
- tunkenut
natsiupseerin mätä pää it-tykin putkeen ja laukaissut, olisi ollut maailma sen jälkeen yhtä militanttihuoranpenikkaa vajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481