Itse kävin armeijan Lapin ilmatorjuntarykmentissä. Olin B-mies ruumiinvamman takia. Kärsin myös henkisistä ongelmista. En pystynyt hoitamaan tehtäviäni aina hyvin noitten henkisten ongelmien takia. No eiköhän sitten yksikön eräs kappari alkanut sitten mesoamaan siitä. Se nolasi minut täydellisesti muitten edessä. Se oli täysin tarpeetonta. Se oli ensimmäinen kerta kun se siitä asiasta alkoi meuhkaamaan/ilmoittamaan. Olisi se voinut sen asian ilmoittaa minulle henkilökohtaisestikkin ja ilman että muut olisi sitä kuulleet. Pelkkä varoitus olisi riittänyt. Yritin selittää sitten sille että se johtuu minun henkisistä ongemista vaan se ei kuunntellut vaan mesosti. Että tämmöistä. Toinen asia oli simputus mitä eräs tupakaverini sai alikessuilta osakseen. Alikessut ottivat sen silmätikukseen. Ja kaikilla muilla oli hauskaa. Muut tupakaverit ja alikessut nauroivat kun sitä kaveria simputettiin. Ainakin Rovaniemellä oli tuohon aikaan sellainen meiniki että "kunpa kaveri saisi ongelmia itselleen" Sitten vielä joku hyypiö sanoi kerran jollakin keskustelusaitilla että joku oli saanut kuntoisuuslomia "Kaveria ei jätetä" huudoillaan. Aika helposti on saanut joku kuntsareita. Rovaniemellä olisi saanut kuntsareita "Kaveri jätetään" huudoista. Että tämmöistä tapahtui aikanaan Lapin ilmatorjuntarykmentissä. Miten lienee muualla suomessa
Tämmöistä Lapin ilmatorjuntarykmentissä
Kustu_
2
1345
Vastaukset
- Lerppala
Hyvä, juuri noin pitää johtajien toimia, mikä ei tapa niin vahvistaa, ei kannata olla henkisiä ongelmia, itse olet siis syyllinen
- tunkenut
natsiupseerin mätä pää it-tykin putkeen ja laukaissut, olisi ollut maailma sen jälkeen yhtä militanttihuoranpenikkaa vajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984