Tämmöistä Lapin ilmatorjuntarykmentissä

Kustu_

Itse kävin armeijan Lapin ilmatorjuntarykmentissä. Olin B-mies ruumiinvamman takia. Kärsin myös henkisistä ongelmista. En pystynyt hoitamaan tehtäviäni aina hyvin noitten henkisten ongelmien takia. No eiköhän sitten yksikön eräs kappari alkanut sitten mesoamaan siitä. Se nolasi minut täydellisesti muitten edessä. Se oli täysin tarpeetonta. Se oli ensimmäinen kerta kun se siitä asiasta alkoi meuhkaamaan/ilmoittamaan. Olisi se voinut sen asian ilmoittaa minulle henkilökohtaisestikkin ja ilman että muut olisi sitä kuulleet. Pelkkä varoitus olisi riittänyt. Yritin selittää sitten sille että se johtuu minun henkisistä ongemista vaan se ei kuunntellut vaan mesosti. Että tämmöistä. Toinen asia oli simputus mitä eräs tupakaverini sai alikessuilta osakseen. Alikessut ottivat sen silmätikukseen. Ja kaikilla muilla oli hauskaa. Muut tupakaverit ja alikessut nauroivat kun sitä kaveria simputettiin. Ainakin Rovaniemellä oli tuohon aikaan sellainen meiniki että "kunpa kaveri saisi ongelmia itselleen" Sitten vielä joku hyypiö sanoi kerran jollakin keskustelusaitilla että joku oli saanut kuntoisuuslomia "Kaveria ei jätetä" huudoillaan. Aika helposti on saanut joku kuntsareita. Rovaniemellä olisi saanut kuntsareita "Kaveri jätetään" huudoista. Että tämmöistä tapahtui aikanaan Lapin ilmatorjuntarykmentissä. Miten lienee muualla suomessa

2

1315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lerppala

      Hyvä, juuri noin pitää johtajien toimia, mikä ei tapa niin vahvistaa, ei kannata olla henkisiä ongelmia, itse olet siis syyllinen

    • tunkenut

      natsiupseerin mätä pää it-tykin putkeen ja laukaissut, olisi ollut maailma sen jälkeen yhtä militanttihuoranpenikkaa vajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      92
      2063
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe