Mitäs pitäis tehdä. Mulla on ulkosuodatin, joka on alkanut pitämään kamalan kovaa hurina surina ääntä. Häiritsee. onko kyse nmoottorista vai roottorista? Muuten laite toimii ihan hyvin...
mitäs teen?
5
481
Vastaukset
- harakka
Onko virtaus vielä hyvä vai hiipunut?
Millonka viimeeksi olet sen putsannut?- ennen joulua
ja olen putsannut sen sisällä olevat massat kaksi kertaa. En uskalla kovin usein, etteivät bakteerit kuole.
Virtaus on hyvä, mutta ääni kova - harakka
ennen joulua kirjoitti:
ja olen putsannut sen sisällä olevat massat kaksi kertaa. En uskalla kovin usein, etteivät bakteerit kuole.
Virtaus on hyvä, mutta ääni kovaMulla rupeaa ulkosuodatin pitämään omituista surinaa kun alkaa olla tukkeessa. Akvaariossani on 2 samanlaista ulkosuodatinta ja vain toisen puhdistusväli on pari kk. Toinen menee huomattavasti pidempään - n 3-4kk. Mutta tässä vähemmin putsattavassa onkin pintaimuri. Liekö vaikuttaa asiaan?
Tukkeutuneessa suodattimessa kylläkin virtauskin on todella heikko.
Voithan testata ja avata sen suodattimen. Kaataa vedet ulos, vaihtaa päälimmäisen vanun ja tarvittaessa huljuttaa muuta massaa. Näet auttoiko se. Jos akvaariosi ainoastaan yhden suodattimen varassa, kannattaa tuo toimenpide ajoittaa muuhun kuin vedenvaihtopäivään.
Toinen mikä itselläni joskus ollut; suodatin on liian lähellä seinää tai kaapistoa, omalla värinällään saa aikaan kummaa pörinää.
- *NaSu*
onko se varmasti ulkosuodatin,ajatteliv tossa että voisiko se ääni tulla ilmapumpusta?
- Teiza
Mulla ainakin joskus fluval-suodattimeen kun jäi ilmaa sisälle, niin se piti kamalan rutinan, sitä ei loppujen lopuksi paljoa sinne tarvinnut kun pumppu sai aikaan kunnon rouskeen.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2497561Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1413979Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1182227Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261657- 471520
- 331402
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421214Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8963Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23948