Mikko Kuparinen, Juuso Riksman, Jyrki Louhi, Marko Tuulola, Jani Rita, Kim Hirsocsschvits ja Doug Shedden.
Uudet vahvistukset
9
674
Vastaukset
- rudit
Jokerit haluis olla hifk mut ootte kokoajan myöhässä.
Minusta Jokerit teki muutaman fiksun värväyksen. Riksman etunenässä oli suorastaan kaappaus.
- Kärpät on rautaa mutta ei o...
Apua!! Nyt taas Jokerit on omalla tasolla. Tai ainaki luulen niin.
UUTUUS-pelaajat:
Maalivahti:
Juuso Riksman
----------------
Puolustajat:
Jan Hagelberg
Mikko Kuparinen
Marko Tuulola
----------------
Hyökkääjät:
Kim Hirschovits
Jori Lehterä
Jyrki Louhi
Tuomas Muhonen
Jani Rita
Ossi Saarinen
Kim Strömberg
----------------------
Valmentaja:
Doug Shedden
-----------------
KOVA,vaikka Kärppä-fani oonki. xD- minä
TAIS MENNÄ PIKKASEN PIELEEN...EI MITÄÄN KUPARISTA MAINITTU TOSSA.....LISTASSA. EIKÄ TEKSTITEEVEELLÄ......
- NOOOO
NOOOO AINAKI NYT VARMAAN HITTIBIISI ME VOITAMME MESTARUUDEN ALKAA TAAS RAIKUMAAN HETI KUN SM-LIIGA ALKAA....AIKA TUSINAVAHVISTUKSIA JOKERIT HOMMAS....
- ::::::::::::::::::::::::::::
minä kirjoitti:
TAIS MENNÄ PIKKASEN PIELEEN...EI MITÄÄN KUPARISTA MAINITTU TOSSA.....LISTASSA. EIKÄ TEKSTITEEVEELLÄ......
Kyllä Kuparinen on tehnyt sopparin.
- ksks
Onnea hankinnoista.. Varsinkin Jani Rita oli kova veto..
- Laura1
Jani Rita näytti todella lupaavalta tässä mm-ryhmässäkin, missä nyt pelaa. Uskon hänen tarjoavan meille lätkäfaneille monta ilon hetkeä!
- justme
Miks ihmeessä IFK-pelle kimi tulee Jokereihin??? Ei V**** mikä vahvistus...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346