Paljonko uusissa kesärenkaissa on kulutuspintaa

keskimäärin?

Löytyykö yli 10 mm vai jääkö alle?

15

5264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin 17 mm jäljellä

      mutikoissa

    • Nimetön

      8-9 mm on aika yleinen.

    • on uutena kun mittasin.
      8,0 mm keskimäisissä urissa
      7,5 mm reunimmaisissa urissa

      Tuskin yli 10 mm on missän kesärenkaassa.

    • Jamppa1

      renkaissa keskimäärin 8 mm.

    • mittarin mukaan

      Näin on

      • jopa 10mm

        Ei ole nyt TM:ää käsillä mutta edellisessä kesärengastestissä oli renkaan tietojen yhteydessä mainittu kulutuspinnan syvyys ja muistelisin että jollain merkillä (GoodYear?) se olisi ollut melkein 10mm kun vähimmillään pintaa oli tosiaan n. 8mm ellei peräti kympin alle?

        Tuttu osti syksyllä nuo Goodyearin Hydra Gripit ja ällistelin silloin silminnähden todella syviä uria (eli paksua kulutuspintaa).


      • on noin
        jopa 10mm kirjoitti:

        Ei ole nyt TM:ää käsillä mutta edellisessä kesärengastestissä oli renkaan tietojen yhteydessä mainittu kulutuspinnan syvyys ja muistelisin että jollain merkillä (GoodYear?) se olisi ollut melkein 10mm kun vähimmillään pintaa oli tosiaan n. 8mm ellei peräti kympin alle?

        Tuttu osti syksyllä nuo Goodyearin Hydra Gripit ja ällistelin silloin silminnähden todella syviä uria (eli paksua kulutuspintaa).

        10 mm. uusissa renkaissa on kulutusasteikko 8mm - 6mm - 4mm. Eikä toi 8 ole aivan pinnassa, vaan ainakin 2mm on pintaa enemmän.


      • Anonyymi
        on noin kirjoitti:

        10 mm. uusissa renkaissa on kulutusasteikko 8mm - 6mm - 4mm. Eikä toi 8 ole aivan pinnassa, vaan ainakin 2mm on pintaa enemmän.

        Jessus näitä vastauksia. Aina vähintään 15mm kesärenkaissa, talvirenkaissa n. 5mm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jessus näitä vastauksia. Aina vähintään 15mm kesärenkaissa, talvirenkaissa n. 5mm

        Ja kaivoit 2006 vuoden jutun, että pääsit rykäisemään idioottimaisen juttusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jessus näitä vastauksia. Aina vähintään 15mm kesärenkaissa, talvirenkaissa n. 5mm

        Tuliko lukemat väärinpäin? Kesärenkaissa voi olla hyvinkin matalat urat kun on suuren nopeuden renkaat. Eiköhän tuollaiset 15 mm urasyvyydet ole maastorenkaissa.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti täällä ei kukaan kommentoijista osaa mitata. Michelinin renkaissa oli pariviikkoa sitten ostettaessa 7,5 mm keskiuralta mitattuna. Rengas on kuitenkin yksi parhaiten kulutusta kestävä.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät kulutuskestävyyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät kulutuskestävyyden?

        Tuossa on aika monen käyttäjän kokemuksia asiasta https://keskustelu.suomi24.fi/t/14226642/michelin-crossclimate ja omat kokemukset ovat samansuuntaiset. Eikä tämä ole edes mitään uutta tietoa. https://www.youtube.com/watch?v=4Bu0F1utg4Y


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jos kulutuspinta on vaikka 8 mm. silti siitä saa kuluttaa vain 50% eli 4 mm.
      Renkaan turvallinen käyttö tulee vastaan 4 mm urasyvyydessä.
      Asia jota ei isommin noteerata uusia renkaita ostettaessa. Miksiköhän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe