Paljonko uusissa kesärenkaissa on kulutuspintaa

keskimäärin?

Löytyykö yli 10 mm vai jääkö alle?

15

4775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin 17 mm jäljellä

      mutikoissa

    • Nimetön

      8-9 mm on aika yleinen.

    • on uutena kun mittasin.
      8,0 mm keskimäisissä urissa
      7,5 mm reunimmaisissa urissa

      Tuskin yli 10 mm on missän kesärenkaassa.

    • Jamppa1

      renkaissa keskimäärin 8 mm.

    • mittarin mukaan

      Näin on

      • jopa 10mm

        Ei ole nyt TM:ää käsillä mutta edellisessä kesärengastestissä oli renkaan tietojen yhteydessä mainittu kulutuspinnan syvyys ja muistelisin että jollain merkillä (GoodYear?) se olisi ollut melkein 10mm kun vähimmillään pintaa oli tosiaan n. 8mm ellei peräti kympin alle?

        Tuttu osti syksyllä nuo Goodyearin Hydra Gripit ja ällistelin silloin silminnähden todella syviä uria (eli paksua kulutuspintaa).


      • on noin
        jopa 10mm kirjoitti:

        Ei ole nyt TM:ää käsillä mutta edellisessä kesärengastestissä oli renkaan tietojen yhteydessä mainittu kulutuspinnan syvyys ja muistelisin että jollain merkillä (GoodYear?) se olisi ollut melkein 10mm kun vähimmillään pintaa oli tosiaan n. 8mm ellei peräti kympin alle?

        Tuttu osti syksyllä nuo Goodyearin Hydra Gripit ja ällistelin silloin silminnähden todella syviä uria (eli paksua kulutuspintaa).

        10 mm. uusissa renkaissa on kulutusasteikko 8mm - 6mm - 4mm. Eikä toi 8 ole aivan pinnassa, vaan ainakin 2mm on pintaa enemmän.


      • Anonyymi
        on noin kirjoitti:

        10 mm. uusissa renkaissa on kulutusasteikko 8mm - 6mm - 4mm. Eikä toi 8 ole aivan pinnassa, vaan ainakin 2mm on pintaa enemmän.

        Jessus näitä vastauksia. Aina vähintään 15mm kesärenkaissa, talvirenkaissa n. 5mm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jessus näitä vastauksia. Aina vähintään 15mm kesärenkaissa, talvirenkaissa n. 5mm

        Ja kaivoit 2006 vuoden jutun, että pääsit rykäisemään idioottimaisen juttusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jessus näitä vastauksia. Aina vähintään 15mm kesärenkaissa, talvirenkaissa n. 5mm

        Tuliko lukemat väärinpäin? Kesärenkaissa voi olla hyvinkin matalat urat kun on suuren nopeuden renkaat. Eiköhän tuollaiset 15 mm urasyvyydet ole maastorenkaissa.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti täällä ei kukaan kommentoijista osaa mitata. Michelinin renkaissa oli pariviikkoa sitten ostettaessa 7,5 mm keskiuralta mitattuna. Rengas on kuitenkin yksi parhaiten kulutusta kestävä.

    • Anonyymi

      Jos kulutuspinta on vaikka 8 mm. silti siitä saa kuluttaa vain 50% eli 4 mm.
      Renkaan turvallinen käyttö tulee vastaan 4 mm urasyvyydessä.
      Asia jota ei isommin noteerata uusia renkaita ostettaessa. Miksiköhän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe